  • 1. Data: 2004-10-10 22:39:12
    Temat: Rozmiar redukcji
    Od: "korrado" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich !
    Na konto prywatyzacyjne juz nie mam co liczyc.. :-( interesuje mnie natomiast
    jak duza moze byc redukcja zamowienia na akcje w domu maklerskim ?? czy to
    mozliwe ze nawet 90% ???
    Skladajac zamowienie na akcje z np. a 40 000 zl przy redukcji np. 50% otzrymam
    akcje za 20 000 rowniez z dyskontem 4% i po roku dostane 5% ? a pieniadze ktore
    zostana po redukcji (20 000zl) moge spokojnie wyplacic (odzyskac) jakie sa
    minusy skladana zamowienia na akcje przez DM oprocz wspomnianej redukcji, czy sa
    jeszcze jakies oplaty i roznice co do konta prywatyzacyjnego ?

    z gory dziekuje
    PS. Szczegolne pozdrowienia dla kolejkowiczow! juz niedlugo...!!! mam nadzieje
    ze wszystko przebiegnie spokojnie jak na cywilizowany narod przystalo !

  • 2. Data: 2004-10-11 11:09:01
    Temat: Re: Rozmiar redukcji
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > PS. Szczegolne pozdrowienia dla kolejkowiczow! juz niedlugo...!!! mam
    > nadzieje
    > ze wszystko przebiegnie spokojnie jak na cywilizowany narod przystalo !

    Mysle, ze cywilizowany narod nie dal by sie tak zeswinic grupie 'towarzyszy'
    to (1), a (2) jak to ktos bardzo madrze powiedzial: "jezeli ktos ma zarobic
    na tej prywatyzacji, to napewno nie te jelenie co stoja pod bankami"

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2004-10-11 13:27:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    korrado wrote:
    > Witam wszystkich !
    > Na konto prywatyzacyjne juz nie mam co liczyc.. :-( interesuje mnie
    > natomiast jak duza moze byc redukcja zamowienia na akcje w domu
    > maklerskim ?? czy to mozliwe ze nawet 90% ???

    ja obstawiam 95%
    *** blad ***