-
11. Data: 2002-01-11 14:38:19
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: "alexy" <a...@w...pl>
>Pytanie pomocnicze nr 2:
>
>Kto musiał zatrudnic dodatkowy personel w miescie z lodka w herbie, zeby
>obsluzyc nawal umow ktore zaczely przychodzic ?
Próba odpowiedzi: BRE Bank? Wygrałem toster?
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
12. Data: 2002-01-11 14:44:40
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: "Piotr" <p...@p...com>
> Pytanie pomocnicze nr 2:
>
> Kto musiał zatrudnic dodatkowy personel w miescie z lodka w herbie, zeby
> obsluzyc nawal umow ktore zaczely przychodzic ?
>
i) ile jest w Polsce miast z lodka ?
ii) ile osob dalej ma tam konto z tych co wtedy zakladali ?
-
13. Data: 2002-01-11 15:20:23
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: "wkg" <w...@i...pl>
> >
> i) ile jest w Polsce miast z lodka ?
Aaa, tego nie wiem, to bylo pytanie pomocnicze :)
> ii) ile osob dalej ma tam konto z tych co wtedy zakladali ?
>
Chyba dosyc duzo. Dlaczego ?
Szybkie odchodzenie od umów obserwujemy głównie wsrod abonentow telefonii
komorkowej zwabionych promocja typu "telefon za jeden grosz". Podzwonia,
podzwonia i sie rotuja z interesu. Telefon sprzedaja. Odchodza, gdy dociera
do nich, ze trzeba jeszcze placic za abonament i polaczenia. To normalne.
Tutaj sprawy wygladaly nieco inaczej (sadze). Odchodzili istniejacy klienci
Handlobanku, robiacy prawdziwe obroty wkurzeni cala sprawa. Odchodzili nie
zacheceni atrakcyjna promocja, ale z koniecznosci i z wsciaklosci.
Prawdopodobnie odchodzili najbardziej aktywni - to oni najbardziej odczuli
dyskomfort sytuacji. Ci, ktorzy mieli martwe rachunki - nawet nie zauwazyli
problemu. Odeszla smietanka (sadze).
No i pytanie - na jak dlugo ? Hmm, co mialoby ich sklonic do wyboru innego
banku ? Nie widze jakis przewag innych e-bankow, ktore zmusilyby ich do
powtorzenia calego korowodu z zakladaniem konta, wysylaniem umowy etc.. etc
..
Pozdrawiam
wkg
-
14. Data: 2002-01-11 15:39:41
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: <k...@a...net.pl>
> Tutaj sprawy wygladaly nieco inaczej (sadze). Odchodzili istniejacy klienci
> Handlobanku, robiacy prawdziwe obroty wkurzeni cala sprawa. Odchodzili nie
> zacheceni atrakcyjna promocja, ale z koniecznosci i z wsciaklosci.
Nie tylko, także klienci Citi zrażeni wzrostem opłat za np. przelewy.
MK
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
15. Data: 2002-01-11 16:01:49
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
On Fri, Jan 11, 2002 at 02:01:15PM +0100, wkg wrote:
> Pytanie pomocnicze:
>
> Dokąd uciekli po klopotach podczas polaczenia Citi I Handlobanku ??
Roznie - ja np. do RB, niektorzy do slaskiego. Nie znam takich ktorzy
uciekli do pbk ;-)
--
--w
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
16. Data: 2002-01-11 21:56:07
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>
Ja właśnie tak zrobię! Z PBK do MultiBank-u. kto z Was jeszcze?
Pzdr
Greg
Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:02011113165226@polnews.pl...
> Dzisiaj rozmowa wygladała tak:
> Pani: - Jest nowa tabela opłat i prowizji, prosze się zapoznać.
> Klient po przeczytaniu, że np. wproawdzili prowizje od linii kredytowej
(0,1% -
> czyli od 20 tysięcy 20 złotych miesięcznie), realizacja czeku firmowego co
> najmniej 7 złotych, wypłata gotówki w okienku - cztery złote, itp.itd.:
> - Nie mogę w to uwierzyć!
> Pani z banku: - Ja też szczerze mówiąc nie mogę w to uwierzyć.
> Potem pani dodała jeszcze, że klienci masowo uciekają z BPH-PBK. Prawda
to,
> może ktoś wie?
> --
> ============= P o l N E W S ==============
> archiwum i przeszukiwanie newsów
> http://www.polnews.pl
>
-
17. Data: 2002-01-11 22:24:20
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>
>Ja wła?nie tak zrobię! Z PBK do MultiBank-u. kto z Was jeszcze?
>Pzdr
>Greg
Ja z PBK do m-banku. Rachunek w PBK zostawie jako "przelotowy". Żal tylko
linii debetowej . Choć w multi prowizja wychodzi drożej (2 % rocznie) mimo,
ze oprocentowanie bardziej atrakcyjne.
pzdr
wkg
PS. Żal mi też dysponentek w PBK. Po kilkuminutowej rozmowie telefonicznej
na temat nowej tabeli prowizji pani z ktora rozmawialem sie poplakala,
mowla, ze jej wstyd za firme, w ktorej pracuje. No - fakt, nie bylem
zachwycony i to chyba dalo wyczuc. Przes..ne :((((
-
18. Data: 2002-01-12 12:11:08
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: "Skiper" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:a1nn2g$pmv$1@news.tpi.pl...
> Ja właśnie tak zrobię! Z PBK do MultiBank-u. kto z Was jeszcze?
> Pzdr
> Greg
ja do bzwbk
jak likwidowalem to panie zawstydzone mnie przepraszaly na pozegnanie : -)
pozd
kris
-
19. Data: 2002-01-12 12:53:39
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: <k...@p...onet.pl>
> >
> > Próba odpowiedzi: BRE Bank? Wygrałem toster?
> > --
>
> Wygrales toster :))) W koncu mbank to BRE Bank :))
>
> pzdr
> wkg
>
A ile mBank bierze prowizji za linei kredytowa? Ile za realizacje czeku
firmowego, lub wyplate gotowki w okienku? Wiecej niz PBK?
Mysle, ze jak ktos korzystal z tych rzeczy w jakimkolwiek innym banku, to mBank
mu wszystkiego nie zastapi.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
20. Data: 2002-01-12 16:20:52
Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>
>
>A ile mBank bierze prowizji za linei kredytowa?
mbank nie ma linii kredytowej, wprowadza ja w tym roku. Ma ja multibank,
prowizja 2 % rocznie, w PBK 0.1 % miesiecznie.
>
>Mysle, ze jak ktos korzystal z tych rzeczy w jakimkolwiek innym banku, to
mBank
>mu wszystkiego nie zastapi.
Jasne. Marmurki sa potrzebne. Ale glownie po to, zeby utrzymywac tam linie
kredytowa i przelewac pieniadze do i- lub e-bankow.
>
>Wiecej niz PBK?
>
Niestety PBK nawet do tego sie nie nadaje, ich zabezpieczenia sa wlasciwie
zadne, tylko PIN. Teraz mysle o PKO SA jako marmurku.
pzdr
wkg