  • 1. Data: 2008-01-07 09:27:14
    Temat: Roznice konto PKO BP i Inteligo
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Czytam regulaminy i tabele opłat kont tradycyjnego PKO BP i Inteligo, co
    udało mi się wyłapać:
    1. Inteligo bezpłatne prowadzenie jeśli średnie saldo > 100zł
    2. Inteligo - karta debetowa 0,99 miesięcznie, Superkonto 10zł rocznie
    3. Serwis SMS w Inteligo za 4,99 informacje niezwłocznie po zmianie,
    Superkonto 3zł za podsumowanie następnego dnia.
    4. W Inteligo wyciągi papierowe płatne, ale można zmówić bezpłatne
    elektroniczne

    Wpłata/wypłata gotówki w oddziale/bankomacie PKO BP bezpłatnie w obu
    kontach.

    Co tak naprawdę różni te konta oprócz opłat za prowadzenie?
    Jako konto podstawowe do przelewania wypłaty.

    Sebastian

  • 2. Data: 2008-01-07 10:12:48
    Temat: Re: Roznice konto PKO BP i Inteligo
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Mon, 07 Jan 2008 10:27:14 +0100, Sebastian napisał(a):

> [...]
    > Superkonto 3zł za podsumowanie następnego dnia.
    > 4. W Inteligo wyciągi papierowe płatne, ale można zmówić bezpłatne

    5. Opłata za przelew: w Inteligo 0,99; w PKO BB 50 gr. Jeśli robisz ich
    dużo, to zastanów się, czy to się opłaca.
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 3. Data: 2008-01-07 10:22:08
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Karol pisze:

    > 5. Opłata za przelew: w Inteligo 0,99; w PKO BB 50 gr. Jeśli robisz ich
    > dużo, to zastanów się, czy to się opłaca.
    Fakt, Superkonto + PKO Inteligo ~ 7zł - jeśli robisz więcej niż 14
    przelewów miesięcznie to Inteligo sie nie opłaca.

    Co jeszcze?

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-01-07 10:41:10
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Sebastian napisal(a):
    > Czytam regulaminy i tabele opłat kont tradycyjnego PKO BP i Inteligo,
    > co udało mi się wyłapać:
    > Wpłata/wypłata gotówki w oddziale/bankomacie PKO BP bezpłatnie w obu
    > kontach.

    Czy rzeczywiscie, majac konto w Inteligo, wplata na nie w oddziale PKO BP
    jest bez prowizji?
    Wyplata, owszem, ale wplaty jakos nie moglem znalezc - moze cos zle
    szukam?
    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2008-01-07 10:59:13
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:flsv7f$b2k$1@srv.cyf-kr.edu.pl, *ls* wrote:

> [...]
    > PKO BP jest bez prowizji?

    Jest bez prowizji.

    > Wyplata, owszem, ale wplaty jakos nie moglem znalezc - moze cos zle

    Tylko ze to taka troche oszukana wyplata. Bo to jest transakcja gotowkowa
    karta VISA w POSie. A nie wyplata taka jak w przypadku Superkonta. Bez karty
    jej w Inteligo nie przeprowadzisz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2008-01-07 11:06:13
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    ls pisze:

    > Czy rzeczywiscie, majac konto w Inteligo, wplata na nie w oddziale PKO
    > BP jest bez prowizji?
    > Wyplata, owszem, ale wplaty jakos nie moglem znalezc - moze cos zle szukam?

    Nie znalazłem takie pozycji w TOiP ale w opisie konta na
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_wp
    laty_i_wyplaty.htm
    jest coś takiego:

    Wpłaty
    Konto Inteligo możesz zasilać korzystając z przelewów bankowych,
    wpłacając pieniądze na poczcie lub w dowolnym banku oraz bezprowizyjnie
    we wszystkich oddziałach PKO Banku Polskiego, a także przelewając
    bezpośrednio swoją pensję.

    Sebastian

  • 7. Data: 2008-01-07 13:27:27
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    > Co jeszcze?

    Karta do PKO Inteligo udostępnia ci możliwość składania depozytu w
    bankomacie PKOBP, karta do Inteligo - nie.

    Grzexs

  • 8. Data: 2008-01-07 14:14:01
    Od: "puzon" <k...@g...PL>

    > Karta do PKO Inteligo udostępnia ci możliwość składania depozytu w
    > bankomacie PKOBP, karta do Inteligo - nie.
    >
    > Grzexs
    Karta Inteligo udostępnia ci możliwość płatności w internecie

  • 9. Data: 2008-01-07 14:46:42
    Od: n...@p...onet.pl

    > Co jeszcze?

    Oferta kredytowa Inteligo jest nader skromna,
    a posiadacze kont jeśli potrzebują czegoś z ogólnej oferty PKO
    traktowani są jak posiadający konta w obcym banku.
    (no chyba, że ostatnio się coś zmieniło)

  • 10. Data: 2008-01-07 18:24:41
    Od: g...@w...pl

    Do Konta Inteligo indywidualnego nie można ustanawiać pełnomocników,
    możesz otworzyć jedynie jako rachunek wspólny.
    Do Superkonta można ustanowić pełnomocnictwo, można też otwierać
    rachunki wspólne.

    Kartą do Superkonta dodatkowo możesz korzystać w bankomacie oprócz
    wypłat, także ze sprawdzenia stanu konta,
    wspomnianej wyżej funkcji depozytowej bankomatu, a także zakupu tele
    karty SIMPLUS.
    Karta Inteligo jedynie wypłaty z bankomatu. Dodatkowo jeśli to
    bankomaty inne niż należące do PKO BP są prowizje.

    Kartą do Superkonto (karta PKO Express organizacji Visa), można
    dodatkowo wypłacać środki w okienku w wybranych placówkach Poczty
    Polskiej, jak również korzystać z usługi Visa Cash back, czyli wypłaty
    gotówki podczas dokonywania transakcji płatniczej, robiąć zakupy w
    ulubionym warzywniaku, jeśli oczywiście ma naklejkę Visa Cash back .

    Sama funkcjonalność serwisów Inteligo i PKO Inteligo jest bardzo
    podobna. Możliwość tworzenia płatności, odbiorców, zleceń stałych. Dla
    porównania można pochodzić sobie po demo zarówno jednego jak i
    drugiego serwisu.

    Na chwilę obecną w serwisie PKO Inteligo można już wykonać przelew
    zagraniczny, w Inteligo jeszcze nie, ale pewnie to kwestia niedługiego
    czasu.