  • 1. Data: 2003-07-09 11:10:04
    Temat: Roznice pomiedzy SUPERKONTO a SUPERKONTO STUDENT
    Od: "daltoncp" <d...@w...pl>

    Czy zna ktos roznice pomiedzy kontami Superkonto a Superkonto Student w PKO
    BP ???

    --
    <<< DALTON CP >>>

  • 2. Data: 2003-07-09 11:39:16
    Od: "MarBad" <m...@o...pl>

    Kiedys (jakies dwa lata temu) jak posiadalem takowe konto, S.K.Student mialo
    delikatnie wyzsze oprocentowanie (wtedy bylo to np. 7,00 % na normie i 7,50
    % na studencie).
    Oprocz tego oplata miesieczna za prowadzenie konta byla nizsza.
    Czy teraz jest podobnie nie dam glowy.
    Wtedy sie Superkonto Student bylo bardziej oplacalne on Superkonta.
    A nie lepiej zalozyc sobie cos on-line'owego?

    Pozdrawiam
    MarBad

  • 3. Data: 2003-07-09 12:08:09
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Czy zna ktos roznice pomiedzy kontami Superkonto a Superkonto Student
    w PKO
    > BP ???

    Jest i to ważna - różnica w cenie za prowadzenie rachunku

  • 4. Data: 2003-07-09 13:02:21
    Od: "daltoncp" <d...@w...pl>

    Użytkownik "MarBad" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wtedy sie Superkonto Student bylo bardziej oplacalne on Superkonta.
    > A nie lepiej zalozyc sobie cos on-line'owego?

    Na pewno byloby lepiej. W sumie to nie chodzi o mnie, tylko o kolege.Kolega
    ma zalozone superkonto student i zastanawia sie nad zmiana na superkonto.
    Jesli nie ma zadnych roznic (a jak na razie to o zadnej nie wiem) to po
    placic dodatkowe pieniadze ???

    Pzdr.
    DCP

  • 5. Data: 2003-07-10 05:39:15
    Od: "mariusz " <c...@N...gazeta.pl>

    daltoncp <d...@w...pl> napisał(a):

    > Czy zna ktos roznice pomiedzy kontami Superkonto a Superkonto Student w PKO
> [...]
    Oprocentowanie a,vista/na Superkoncie/jest nieco niższe, ale małe jak teraz
    wszędzie.W Twoich warunkach najlepsze jest bezpłatne /mamy XXI wiek/konto
    internetowe-elektroniczne. Dwa największe banki internetowe mBank i
    Inteligo. Porównaj ich / i nnych/ oferty w internecie.

    pzdr mariusz

  • 6. Data: 2003-07-10 05:39:27
    Od: "mariusz " <c...@N...gazeta.pl>

  • 7. Data: 2003-07-10 06:24:19
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik daltoncp <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:beh3nj$d39$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > ma zalozone superkonto student i zastanawia sie nad zmiana na superkonto.
    > Jesli nie ma zadnych roznic (a jak na razie to o zadnej nie wiem) to po

    opłata za prowadzenie rach./m-c:
    SUPERKONTO - 3zł
    SUPERKONTO STUDENT - 1zł
    roythekid