  • 1. Data: 2002-11-05 17:50:23
    Temat: Rozpoczęła się emisja obligacji BZWBK
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Link na głównej stronie.

    Michał

  • 2. Data: 2002-11-05 18:54:51
    Temat: Re: Rozpoczęła się emisja obligacji BZWBK
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    A dzisiaj p.Ożóg chyba coś usiłowała straszyć antybelkowiczów, ale
    niestety za późno włączyłem TV i nie załapałem czym dokładnie groziła :-(

    Pix

  • 3. Data: 2002-11-05 19:44:42
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Hmmm, chyba nie ma za bardzo czego sie bac ( p. Ożóg).
    Bo i te obligacje to papierowy tygrys niestety :((

    Rentowność w transzy dla drobnicy ( ponizej 75.000 PLN ) to 4.25 %. Dla
    wiekszych to 5,75. Odejmujac od tego prowizje BM za sprzedaż na gieldzie
    co jest warunkiem niezaplacenia podatku ) wychodzi 4 %. Szokujace jak na
    papiery bardziej ryzykowne od obligacji skarbu panstwa :(((

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2002-11-05 21:52:52
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    pix napisal:
    > A dzisiaj p.Ożóg chyba coś usiłowała straszyć antybelkowiczów, ale
    > niestety za późno włączyłem TV i nie załapałem czym dokładnie groziła :-(

    Oto co dzis na ten temat rozsylal Parkiet:

    "Urzedy skarbowe byc moze zaczna pobierac podatek od zyskow z nowych
    inwestycji antypodatkowych. Wedlug wiceminister finansow Ireny Ozog,
    wystarczy, ze uznaja, iz jedynym celem lokaty bylo unikniecie zaplaty
    tej naleznosci. – Dzisiaj na podstawie stosownych przepisow ordynacji
    podatkowej organ podatkowy moze zakwestionowac prawo do zwolnienia,
    jezeli tylko ono bylo celem lokaty. Przesledzilam kilka prospektow. Zapisy
    sa wyrazne. Oferta ma umozliwic nieplacenie podatku przez klientow –
    powiedziala Irena Ozog, wiceminister finansow. Banki i TFI, ktore
    oferuja antypodatkowe obligacje i fundusze, sa zdania, ze o
    opodatkowaniu nie ma mowy.

    Szczegoly jutro w Gazecie Gieldy PARKIET"

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 5. Data: 2002-11-05 22:21:11
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > tej naleznosci. – Dzisiaj na podstawie stosownych przepisow ordynacji
    > podatkowej organ podatkowy moze zakwestionowac prawo do zwolnienia,
    (..)

    Więc jednak chcą zrobić użytek z tego parszywego przepisu - muszę
    przyznać, że robi się u nas coraz ciekawiej :-(
    Czy ktoś nie zapowiadał przypadkiem zaskarżenia tego kuriozum do
    Trybunału ?

    Pix

  • 6. Data: 2002-11-05 23:48:56
    Od: "kriZ" <c...@s...pl>

> [...]
    > co jest warunkiem niezaplacenia podatku ) wychodzi 4 %. Szokujace jak na
    > papiery bardziej ryzykowne od obligacji skarbu panstwa :(((

    To dane z reklamówek.
    A wg moich obliczeń nieco inaczej - Trzeba się wczytać w zaktualizowany
    prospekt. Odkup na CTO po 98,8 (od odsprzedaży nie ma prowizji) rozliczenie
    transakcji D+2 czyli na 26 października. biorąc pod uwagę 354 dniowy (od 6
    listopada) okres inwestycji w skali 365 dniowego roku mamy:
    "mali" ok. 4,17% oraz
    5,71% "duzi".
    Obligacje dwuletnie o stałym oprocentowaniu dają w skali roku 6,5% ale
    trzeba uwzględnić podatek czyli 5,2% na rękę. Co do ryzyka to nasze państwo
    ma gorszy rating od Bz Wbk. Trzeba jeszcze zobaczyć czym się pochwalą Pekao
    SA i Big Bg.
    Pozdrowienia
    christo

  • 7. Data: 2002-11-06 07:51:11
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:aq9le5$hoc$1@isp.intelink.pl,
    kriZ <c...@s...pl> napisał(a):
    > Co do ryzyka to nasze państwo ma gorszy rating od Bz Wbk.

    Skad masz te informacje ? Jeszcze sie nie spotkalem z taka sytuacja aby
    instytucja jakakolwiek miala lepszy rating kredytowy od panstwa w ktorym
    dziala. Moze miec co najwyzej taki sam jak panstwo. Mozesz podac jakis link
    na dowod ?

    Pozdrawiam

    Przemek

    --
    Brak sygnaturki

  • 8. Data: 2002-11-12 01:10:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl> writes:

> [...]
    > dziala. Moze miec co najwyzej taki sam jak panstwo. Mozesz podac jakis link

    Watpie, bo to nie jest spotkanie sie lub nie z taka sytuacja, a po prostu
    jedna z podstawowych zasad.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 9. Data: 2002-11-12 23:31:36
    Od: "kriZ" <c...@s...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Watpie, bo to nie jest spotkanie sie lub nie z taka sytuacja, a po prostu
> [...]

    Istotnie pomylka.... chodzilo chyba o AIB w takim razie
    sorry za zamieszanie
    christo