  • 1. Data: 2011-05-17 10:47:36
    Temat: Rozwiązanie umowy ramowej w Aliorze
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    Witam,
    czy ktoś z szanownych Grupowiczów przerabiał *korespondencyjne*
    rozwiązanie ramowej umowy w Aliorze? Zamknięcia rachunku dokonałem bez
    problemu. W celu rozwiązania umowy ramowej udałem się do oddziału,
    gdzie mnie pogonili twierdząc że nie jest możliwe jej rozwiązanie
    ponieważ bank musi posiadać moje dane przez 5 lat itp itd. Skutek jest
    taki, że nadal posiadam swój login i hasło, mogę się logować (co
    prawda nie widzę żadnych produktów bo już ich nie mam) co mnie
    strasznie denerwuje. Nie lubię jak coś istnieje, mimo iż nie jest
    używane :) Wymyśliłem więc, że skoro pracownik nie chciał przyjąć
    takiego wniosku, to może napisze coś i wyślę do nich pocztą. Ktoś już
    takie coś przerabiał?

    Pozdrawiam
    Michał Jankowski

  • 2. Data: 2011-05-17 12:36:18
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy ramowej w Aliorze
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 17 May 2011 03:47:36 -0700 (PDT), "m1ch4l.j"
    <m...@g...com> wrote:

    >problemu. W celu rozwiązania umowy ramowej udałem się do oddziału,
    >gdzie mnie pogonili twierdząc że nie jest możliwe jej rozwiązanie
    >ponieważ bank musi posiadać moje dane przez 5 lat itp itd. Skutek jest

    a co mówi umowa lub regulamin, który jest jej częścią na temat jej
    rozwiązania?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-05-17 17:19:57
    Od: nn <...@...nn>

    W dniu 2011-05-17 12:47, m1ch4l.j pisze:
> [...]
    > używane :) Wymyśliłem więc, że skoro pracownik nie chciał przyjąć
    > takiego wniosku, to może napisze coś i wyślę do nich pocztą. Ktoś już

    ja przerabialem cos podobnego w millenium, tam byla umowa na kilka
    produktow lacznie, rachunek udalo mi sie zamknac, ale dalej bylo ciezko

    w koncu pani w oddziale znalazla opcje blokady dostepu przez www

    a ja na wszelki wypadek wyslalem im pismo poczta, nie odpowiedzieli

    swoja droga to jest szokujace, ze jak chodzi o interes banku, to
    podsuwaja ci do podpisania kilkanascie stron, a jak o twoj, to juz
    problem z wypowiedzeniem umowy

  • 4. Data: 2011-05-18 04:31:15
    Od: Pablo <p...@g...com>

    W celu rozwiązania umowy ramowej udałem się do oddziału,
    > gdzie mnie pogonili twierdząc że nie jest możliwe jej rozwiązanie
    > ponieważ bank musi posiadać moje dane przez 5 lat itp itd.

    absurd totalny, ja ostatnio zamykalem konta wysylajac wypowiedzenie listem
    zwyklym,pozostal panel klienta pusty,ktory z kolei moglbym usunac
    przychodzac do kazdego oddzialu-to info od doradcy z oddzialu

  • 5. Data: 2011-05-19 18:29:47
    Od: Simple Man <c...@l...de>

> [...]
    > używane :) Wymyśliłem więc, że skoro pracownik nie chciał przyjąć
    > takiego wniosku, to może napisze coś i wyślę do nich pocztą. Ktoś już

    Zgodnie z umową może być ona rozwiązana w każdym czasie. Przynajmniej w
    mojej jest taki zapis.

  • 6. Data: 2011-05-21 16:38:22
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    m1ch4l.j <m...@g...com> napisał(a):

    > prawda nie widz=EA =BFadnych produkt=F3w bo ju=BF ich nie mam) co mnie
    > strasznie denerwuje. Nie lubi=EA jak co=B6 istnieje, mimo i=BF nie jest
    > u=BFywane :) Wymy=B6li=B3em wi=EAc, =BFe skoro pracownik nie chcia=B3 przyj=
    > =B1=E6
    > takiego wniosku, to mo=BFe napisze co=B6 i wy=B6l=EA do nich poczt=B1. Kto=
    > =B6 ju=BF
    > takie co=B6 przerabia=B3?

    Wypowiadałem umowę w Aliorze i nawet dostałem do ręki pisemne potwierdzenie ,
    ale tego samego dnia zadzwonił do mnie pracownik z przeprosinami i prośbą by
    do niego podejść, lub do dowolnej placówki i jeszcze raz złożyć wypowiedzenie,
    bo on zapomniał odwołać tzw. lokatę nocną (overnight) i system mu nie pozwolił
    czegoś tam domknąć a procedury nie może sam powtórzyć bez podpisu Klienta. Nie
    wiedzieć czemu Alior to kolejny bank z systemem, który utrudnia życie chcącym
    odejść. Jakby informatyk nie mógł napisać skryptu, który dla opcji
    'wypowiedzenie umowy' sam sprawdza co klient ma aktywnego i co nalezy
    wczesniej odwolac (i ewent. wydrukować do tego dokumenty).

    Cały czas mam dostęp do panelu, nie mam żadnych produktów ALE cały czaś mogę
    złożyć wniosek o jakiś produkty i zmienić swoje dane ;))
    W sumie nie jest to złe rozwiązanie.

    Bank musi przechowywać dane przez 5 lat - może to być zapisane w regulaminie
    ale nie musi. Wystarcza zapisy w Ustawie Prawo Bankowe i odwołanie do tegoż w
    regulaminie/umowie.