  • 11. Data: 2009-08-05 22:13:08
    Temat: Re: Ryanair - odrzuca płatność kartą
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba
    > załatwić telefonicznie.

    nie trzeba, wszystko można samemu ustawić

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-08-06 05:51:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 8/5/09 10:23 PM, daro pisze:
    > Witajcie, próbuje kupić bilety na przelot i nie przyjmuje płatności
    > kartami: visa mBank, mastecard pekao sa, visa elektron mBank. O co może
    > chodzić? Jak mam zapłacić za bilety?

    [na szybko odpisuje i przyznaje, że nie czytałem wszystkich poprzednich
    postów, więc mogę się powtórzyć]
    Testowałem ostatnio taką akcję dwa razy i pewnie limit dzienny masz
    niższy niż cena biletów (u mnie tak właśnie było) lub po prostu w ogóle
    zablokowane płacenie kartą przez internet dla VE - mówię tu oczywiście o
    mBanku.

    Z ciekawostek to jeszcze coś takiego. Na ryanair aby uniknąć opłaty
    manipulacyjnej za płacenie kartą (całkiem słonej), należy płacić kartą
    VE, ale np karta VE Polbanku o numerze 42xx nie przechodzi w ryanair
    jako VE, ale mBankowa o numerze 40xx już tak. Ciekawe czy są jeszcze
    jakieś inne numery kart VE np 41xx i czy ryan je akceptuje - to tylko
    tak z naukowo-technicznego obowiązku pytam ;)

  • 13. Data: 2009-08-06 07:10:46
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    daro wrote:
    > Witajcie, próbuje kupić bilety na przelot i nie przyjmuje płatności
    > kartami: visa mBank, mastecard pekao sa, visa elektron mBank. O co może
    > chodzić? Jak mam zapłacić za bilety?

    Kupiłeś już więcej biletów w promocji? Ja miałem taką akcję ostatnio.
    Żadna karta nie przechodziła jeżeli podałem swoje dane jako osoby która
    będzie lecieć. Pytałem w bankach - nie było nawet próby autoryzacji. Te
    same karty przy kupnie biletów dla innych osób działały (w tym samym
    czasie!!) bez najmniejszych problemów.
    Tylko ja wtedy kupiłem chyba z 10 biletów na siebie w tym co najmniej 2
    na ten sam dzień na różne kierunki :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 14. Data: 2009-08-06 07:49:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 09:10:46 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):

> [...]
    > czasie!!) bez najmniejszych problemów. Tylko ja wtedy kupiłem chyba z 10
    > biletów na siebie w tym co najmniej 2 na ten sam dzień na różne kierunki

    Czyli dostałeś się na gablotkę "Tych klientów nie obsługujemy" :)

    Xenocide

  • 15. Data: 2009-08-06 07:55:58
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    xbartx wrote:

    > Czyli dostałeś się na gablotkę "Tych klientów nie obsługujemy" :)

    No na to wygląda. Ale tylko tymczasowo. Ostatnio kupiłem znowu w
    promocji bilety do Maroka :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 16. Data: 2009-08-06 08:17:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "JanKo" news:h5cv5j$pd$1@inews.gazeta.pl

    > O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba
    > załatwić telefonicznie.

    Kiedy mBank uruchomił możliwość płacenia VE w necie to trzeba było ustalać
    limity przez telefon (przy aktywacji płatności w necie itp.). Potem te
    limity można było (i nadal można) ustalać samodzielnie z poziomu serwisu
    transakcyjnego.

  • 17. Data: 2009-08-06 11:09:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > O, a to ciekawe? Wszyscy dotąd mówili że limity ilościowe trzeba załatwić
    > telefonicznie.

    *Ilosciowe* - tak (np. limit 3 transakcji dziennie).
    Wartosciowe mozna samemu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2009-08-10 08:43:48
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Na takie przeloty powinieneś opłacić 1 1/2 miejsca...
    JaC

    -----

    > porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje staników, jak dobrać odpowiedni
    biustonosz na duży biust, ćwiczenia na jędrny biust

  • 19. Data: 2009-08-21 07:37:45
    Od: "brave_dave" <brave_dave@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Miałem ten sam problem z kartą VE z PKOBP i też na początku myślałem, że to limit lub
    brak dostępu linii płatności internetowej. Czytając informacje na stronie linii
    ryanair już chciałem podać numer konta zamiast karty gdyż jest taka opcja zauważyłem,
    że na umowie z bankiem i na mojej karcie jest pewna mała różnica, która okazała się
    dość istotna w bojach o bilet :) otóż na karcie jest podane jedno imię i nazwisko a
    na umowie z bankiem dwa imiona i nazwisko i tak kolejnym zniechęcającym krokiem po
    raz 10 realizuje zamówienie tym razem wpisując dwa imiona i nazwisko: xxxx yyy zzzz
    numer karty np.: 1111 2222 3333 4444, rok ważności no numer xxx i tak otrzymałem swój
    numer rezerwacji ; )

  • 20. Data: 2009-08-21 10:15:57
    Od: "brave_dave" <brave_dave@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Jest jeszcze jedna ciekawostka w PKOBP mając tzw. kartę Błękitną nie można płacić
    przez Internet, jedynie Srebrną i Złotą. Więc jak ktoś próbuje Błękitną niech od razu
    da sobie spokój.