  • 1. Data: 2006-03-09 09:12:43
    Temat: Ryanair - platnosci karta...!? potrzebna pomoc..
    Od: "bartlomiej wiekszowski" <m...@m...eh>

    Prosze o odpowiedz tych ktorzy placili ostatnio kartami Visa Electron (mbank
    i inteligo) za przeloty Ryanair ,czy to w ogole mozliwe? mam karte
    mastercard debetowa wydana przez angielski bank, zawsze nia placilem za
    bilety w Ryanair, teraz niestety karty te nie sa obslugiwane,
    posiadam dwie karty visa electron z mbanku i z inteligo, czy nimi da rade
    zaplacic za bilety w Ryanair? Ktos probowal? Konta te mam puste i nie chce
    wplacac na nie pieniedzy tylko po to zeby potem nie moc nimi zaplacic za
    bilet...
    oczywiscie to sa te karty podstawowe... niewypukle VE..

    z goryd dziekuje za pomoc
    bartlomiej

  • 2. Data: 2006-03-09 09:34:55
    Temat: Re: Ryanair - platnosci karta...!? potrzebna pomoc..
    Od: Miernik <m...@f...org>

    bartlomiej wiekszowski <m...@m...eh> wrote:
> [...]
    > rade zaplacic za bilety w Ryanair? Ktos probowal? Konta te mam puste
    > i nie chce wplacac na nie pieniedzy tylko po to zeby potem nie moc

    Inteligo w Ryanairze nie płąciłem, ale płaciłem w SN brussels i w Czech
    Airlines, i w Wizzairze i nie widzę powodu dlaczego nie miałoby pójść w
    Ryanairze.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 3. Data: 2006-03-09 09:56:42
    Od: "Romek Wolski" <u...@g...pl>

    Miernik <m...@f...org> napisał(a):

> [...]
    > Ryanairze.
    > Tylko by taka platnosc poszla w "swiat" trzeba miec srodki na nia na koncie
    lub dostepny debet itp :]

  • 4. Data: 2006-03-09 18:29:06
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

    "bartlomiej wiekszowski" <m...@m...eh> wrote in message
    [...]

    Inteligo dziala w Ryanairze. Sprawdzone.

    pozdrawiam, wk