  • 1. Data: 2002-03-15 11:55:29
    Temat: Rynek walutowy w USA...?
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Witajcie.
    Nasunelo mi sie takie pytanie. Poniewaz jestem kompletnie zielony wiec
    prosze o wyrozumialosc :-)
    U nas porownuje sie PLN z kursem USD i glownie EUR /choc oczywiscie
    inne waluty tez/.
    Z czym sie porownuje w USA ichne USD? Z EUR w ogole licza kursy?
    Pewnie tak... ale czy jest to popularne?
    Jakie waluty mozna kupic w ichnych kantorach?

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-03-15 13:40:28
    Temat: Re: Rynek walutowy w USA...?
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Pewnie tak... ale czy jest to popularne?
    > Jakie waluty mozna kupic w ichnych kantorach?

    Hmmm ... ja mysle (czasem mi sie to zdarza) ze jest normalnie notowany w
    stosunku do innych walut (oczywiscie najwieksze znaczenie dla analityków ma
    kurs USD do Euro i Jena ). A w ichnich kantorach mozna kupic wszystkie
    podstawowe waluty - no teraz juz pewnie wycofali waluty zastapione przez
    Euro .

    Pozdroofka