  • 1. Data: 2004-09-20 09:38:03
    Temat: Ryzykowność inwestycji?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Czy ktos mógłby mnie oświecić jaka forma oszczędzania jest bardziej
    ryzykowna:

    - Rynek walutowy (forex)
    - FI (fundusz akcji min 40%)

    Zakładając że oba są prowadzone przez znane i odpowiedzialne podmioty
    finansowe oraz sytuacja gospodarcza jest stabilna. Do obu zakładając kwoty
    50 tyś zł na okres 3 lat.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-09-20 09:41:57
    Temat: Re: Ryzykowność inwestycji?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote:
    > Zakładając że oba są prowadzone przez znane i odpowiedzialne podmioty
    > finansowe oraz sytuacja gospodarcza jest stabilna. Do obu zakładając
    > kwoty 50 tyś zł na okres 3 lat.

    WIG20 jeszcze wyzej? ;) No moze za 3 lata...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-20 09:55:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    >
    > Zakładając że oba są prowadzone przez znane i odpowiedzialne podmioty
    > finansowe oraz sytuacja gospodarcza jest stabilna. Do obu zakładając kwoty

    Jedno i drugie - maksymalna strata to 100% ;-))))

  • 4. Data: 2004-09-20 10:02:37
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 11:55:10 +0200, Glenn naskrobał(a):

    nie zrozumiałeś pytania :P

  • 5. Data: 2004-09-20 10:03:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie zrozumiałeś pytania :P

    Możesz rozwinąć swoją "głęboką" myśl ;-) ?

  • 6. Data: 2004-09-20 10:16:40
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zakładając że oba są prowadzone przez znane i odpowiedzialne podmioty
    > finansowe oraz sytuacja gospodarcza jest stabilna. Do obu zakładając kwoty

    Najbardziej ryzykowna to ta w ktorej uzywamy dzwignie finansowa.

  • 7. Data: 2004-09-20 11:09:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 12:03:27 +0200, Glenn naskrobał(a):

    > Możesz rozwinąć swoją "głęboką" myśl ;-) ?

    głeboka myśl polega na przeczytaniu ze zrozumiemiem pytania i założeń a
    potem odpowiedzi na nie. Bezsensowna odpowiedz 100% raczej mija się z
    założeniami.

  • 8. Data: 2004-09-20 11:13:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > głeboka myśl polega na przeczytaniu ze zrozumiemiem pytania i założeń a
    > potem odpowiedzi na nie. Bezsensowna odpowiedz 100% raczej mija się z
    > założeniami.

    Hę? Jakich założeń? Pytanie było o porównanie ryzykowności obu rodzajów
    inwestycji - na obu można stracić 100% kapitału. Taka jest ich
    "ryzykowność".

  • 9. Data: 2004-09-20 11:52:01
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 13:13:44 +0200, Glenn naskrobał(a):

    > Hę? Jakich założeń? Pytanie było o porównanie ryzykowności obu rodzajów
    > inwestycji - na obu można stracić 100% kapitału. Taka jest ich
    > "ryzykowność".

    w takim razie oświeć nas wszystkich i pokaż model ekonominczny który dla
    stabilnej sytuacji gospodarczej powoduje utratę 100% inwestycji dla rynku
    pieniężnego jak i FU ? no chyba że wybuch III wojny światowej uznajesz jako
    spełniającą kryteria 'stabilnej sytucji gospodarczej' - ale wtedy nie mam
    dalszych pytań.

  • 10. Data: 2004-09-20 11:56:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    jako
    > spełniającą kryteria 'stabilnej sytucji gospodarczej' - ale wtedy nie mam

    No skoro nie uwzględniasz faktu, że na akcjach albo forexie możesz stracić
    100% posiadanego kapitału, to gratuluję optymizmu.