  • 31. Data: 2010-10-05 20:29:54
    Temat: Re: Rząd potwierdził docelową inflację do 3,5%
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Tak jak w Ameryce:
    >
    > "[...] Urzędnicy przestraszyli się, ze gospodarka zacznie się zwijać.
    > Postanowili załatać wyrwę po kredycie gotówką. Dlatego nie ma inflacji w
    > Stanach. [...]".
    >
    > Pytanie tylko skąd "urzędnicy" wzięli na to pieniądze.....?.

    Oczywiście wszystko wykoślawiłeś. Czyli dokładnie dostosowałeś do swojej
    umysłowości. Zobacz od czego zaczął się wątek. Nic nie mówiłem co według
    mnie jest lepiej co jest gorzej. Opinie, które mi przypisujesz sam
    wymyśliłeś i teraz z nimi dyskutujesz. Gadasz do lustra.

  • 32. Data: 2010-10-06 10:36:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    walter wrote:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > btw dopalaczy to fajne alibi
    > jak młody powie w szpitalu że przyćpał to znaczy że posiadał narkotyki, a
    > to interes prokuratora
    > a jak powie, że dopalaczem - to już nie
    > mamy wiec same zatrucia dopalaczami i nic narkotykami

    Każda prohibicja to głupota. Nie likwiduje skutków, nie likwiduje przyczyn,
    powoduje tylko olbrzymie koszty osobowe i ekonomiczne. Biurokratom się
    zdaje, ze jak napiszą coś na papierze, to tym zmienią rzeczywistość.
    Spodziewać się od człowieka, który handluje po to by zarabiać, by za darmo
    wychowywał moje dziecko z narażeniem własnego interesu ekonomicznego jest
    mało mądre i nie zdaje egzaminu. Ja po handlarzu alkoholem nie spodziewam
    się by wychowywał moje dziecko w abstynencji. Mam taką propozycje by do
    konstytucji RP wpisać, że powodzie w Polsce są zakazane. Każda powódź w
    Polsce będzie niezgodna z konstytucją. Będą możliwe wszelkie konsekwencje
    włącznie z pozbawieniem obywatelstwa. Trzeba czymś twardym walnąć się w
    głowę by po tej pustocie się echo rozeszło.

  • 33. Data: 2010-10-06 11:04:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "walter" i8hhud$up2$...@n...onet.pl

> [...]
    interes prokuratora
    > a jak powie, że dopalaczem - to już nie
    > mamy wiec same zatrucia dopalaczami i nic narkotykami

    Chyba o to chodziło, aby dopalaczami (wkładanymi do klasera) jakoś zalegalizować
    narkotyki.

    Tusk kolejny raz ma u mnie plusy -- za to, że sam nie ,,wkłada do klasera'',
    ale zabiera się za walkę z dopalaczami chyba poważnie. Szkoda, że dopiero na
    interwencję ,,dzieci Hitlera'', ale lepiej późno niż wcale. :)

    Najwyraźniej nie tylko gospodarcza granica będzie przemieszczała
    się z Niemiec na wschód Europy, ale i kulturalna granica. :)

    Może któregoś razu Erika, jako już szefowa całych ;) Niemiec, nakaże
    wojowanie z cieciami, którym się miesza w głowach. Może dożyję czasu,
    gdy adwokat nie będzie trząsł się ze strachu przed cieciem-mordercami
    a cieć-morderca zasiądzie na ławie oskarżonych...

    -- Staniesz przed sądem za swoje bluźnierstwa.
    -- Mam nadzieję, że mnie szybko posadzą. ;)

    Na razie polityka Jana Pawła II zbiera obfite żniwo zniszczenia moralności.
    Właściciel 100 (stu) punktów sprzedaży dopalaczy nazywa mordowanie ludzi
    ,,prowadzeniem działalności gospodarczej''.

    Wolno mi mieć mieszkanie, ale nie wolno mi w nim mieszkać!!!
    Mieszkanie ma czekać lepszych czasów. Niemiec weźmie je, na kominie umieści
    nasadę kominową (za 100 złotych) i będzie w nim mieszkał. Ja nie mogę
    umieścić takiej nasady -- z przyczyn politycznych!!!

    Aby było jaśniej -- raz jeszcze przypomnę, że problemem nie są pieniądze,
    ale zezwolenie na instalację nasad na MOICH kominach - wiodących od mojego
    mieszkania do ,,nieba'' bez zahaczania o mieszkania innych osób. Mieszkanie
    jest moje (mam na to ,,akt notarialny'') i moje całe kominy należą do tegoż
    właśnie mieszkania, nie są jakoś uwspólnione. Wspólny jest dostęp do wylotów
    kominów.

    Nasady nie są niebezpieczne, nie są ,,nowatorskie'' (nie ja je produkuję, nie
    ja je wymyślam itd.) ale są skuteczne. Kominiarz by zarobił na montażu, producent
    by za robił na produkcji, sprzedawca by za robił na sprzedaży, ja miałbym świeże
    powietrze i mniejsze trudności ze swoimi kolanami i ze swoimi płucami...

    Tymczasem poprawienie (doprowadzenie kominów do prawidłowej pracy) jest ZABRONION W
    POLSCE!!!!

    Swoją drogą -- taniej wypłacić odszkodowania mordercom (sprzedawcom dopalaczy) niż
    grzebać i leczyć ofiary narkotyków. Jednak Olewnik pokazuje -- zapłacenie okupu
    niewiele daje, gdyż morderca pozostaje mordercą. Po otrzymaniu odszkodowań
    sprzedawcy dopalaczy rozwiną inne ,,działalności gospodarcze''.

    Państwo polskie wraz z polską częścią Kościoła rzymskokatolickiego przez ćwierć wieku
    prowadzi wojnę ze mną, nazywając mnie dzieciobójcą (dzień dobry księdzu Łazewskiemu
    i księdzu Koszewnikowi -- obaj byli swego czasu duszpasterzami akademickimi w
    Białymstoku
    i to oni właśnie w mojej obecności oskarżyli mnie o rzekome dzieciobójstwo, opierając
    się o rewelacje, zgodnie z którymi depresja jest karą Bożą za dzieciobójstwo) podczas
    gdy ze sprzedawców śmiercionośnych ,,eksponatów kolekcjonerskich'' i państwo czerpie
    zyski, i duchowni czerpią zyski, a ja nigdy nie byłem ani zwolennikiem aborcji, ani
    jej sympatykiem, ani nikogo nie namawiałem do aborcji (wszędzie u mnie w tym poście
    aborcji w sensie zabijania nienarodzonych ludzi) ani nie zmuszałem nikogo do aborcji,
    ani nie przyczyniłem się świadomie do niczyjej aborcji...

    Ja jestem stale truty wyziewami z kominów.
    Nie wolno mi jednak pozwolić na walkę z nieuczciwymi administratorami -- w imię
    Boga!!!

    -=-

    Nie wiem, czy każdy z Was wie o tym, że plantatorzy tytoniu
    w Polsce dostają dopłaty rządowe/państwowe do swej działalności!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2010-10-06 12:57:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Werbiński" 4ca9d364$0$21005$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli celem jest inflacja od 1,5% do 3,5%.

    -- Ceny paliw na stacjach beznyznowych...

    -- Myli pani inflację z kursem walut.

    -- A ceny nieruchomości? W moim mieście cena...

    -- Sama pani sobie przeczy! Skoro ceny paliw idą
    w górę, ludzie muszą przenosić się do miast,
    aby zaoszczędzić na paliwie.

    -- Ale na wsi ceny nieruchomości idą w górę
    jeszcze szybciej niż w mieście...

    -- Skoro ludzie zjeżdżają do miasta, w mieście
    robi się tłoczno i smrodliwie, dlatego ludzie
    szukają odpoczynku i wytchnienia na wsi, co
    podwyższa ceny nieruchomości na wsi, ale
    z inflacja to nie ma nic wspólnego!!!

    -- Ceny mięsa też idą w górę niezależnie od inflacji?

    -- Oczywiście! Są spowodowane podwyższeniem standardów
    hodowli zwierząt.

    -- Aha... Z mlekiem tak samo?

    -- Podobnie.

    -- A ceny marchwi czy pietruszki?

    -- Sama pani zauważyła, że cena ziemi rośnie.
    Ponadto powódź zniszczyła zbiory.

    -- Oczywiście cena chleba to też pochodna powodzi?

    -- Jak najbardziej!

    -- Ale powodzi w roku 2009 nie było, a chleb wtedy już drożał.

    -- Pani uważa, że skutki powodzi można odczuć tylko w roku
    zaistnienia tej powodzi?

    -- A koszty eksploatacji mieszkań?

    -- To polityczna sprawa, nie ma tu wpływu inflacji.
    Na przykład ceny wywozu śmieci dyktowane są administracyjnie.

    -- Ale to nie tylko ceny wywozu śmieci...

    -- Ludzie chcą żyć na coraz wyższym poziomie, Sama pani widzi,
    jak rośnie poziom remontowania mieszkalnych bloków.

    -- Poziom wyrażany kosztami.

    -- No tak.

    -- A poziom jakościowy?

    -- Nie rozmawiamy o brakoróbstwie, ale o inflacji.
    Proszę, aby pani nie odbiegała od tematu.

    -- A cena gazu i elektryczności?...

    -- Nasze sieci energetyczne są wyeksploatowane, więc
    energetycy muszą szukać środków (i zewnętrzy) na
    przebudowę tychże. Wpływu inflacji tu nie ma.

    -- A gaz?...

    -- Sama pani widzi, co Rosjanie kombinują! Nawet
    naszych prezydentów zestrzelili! To straszni ludzie!

    -- Aha...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2010-10-07 05:12:21
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    napisał w wiadomości news:i8hl3i$9q9$1@news.onet.pl...
    > Tusk kolejny raz ma u mnie plusy -- za to, że sam nie ,,wkłada do
    > klasera'',
    > ale zabiera się za walkę z dopalaczami chyba poważnie. Szkoda, że dopiero
    > na

    A ja jestem za tym, żeby zalegalizować wszystko: dopalacze, narkotyki itp.
    Niech się trują.
    Oczywiście opieka lekarstka nad korzystającymi z życia bardziej, tylko dla
    tych co płacą za to stosowną składkę.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 36. Data: 2010-10-07 05:29:13
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 07:12, Jan Werbinski pisze:

    > A ja jestem za tym, żeby zalegalizować wszystko: dopalacze, narkotyki
    > itp. Niech się trują.
    > Oczywiście opieka lekarstka nad korzystającymi z życia bardziej, tylko
    > dla tych co płacą za to stosowną składkę.

    Jak sprawdzisz, czy gościu schodzi z powodu wieprzowiny, czy z powodu
    tajfuna czy innego chemika?
    A nie prościej oddać wszystkim pobrane od ludzi składki (minus wartość
    pobranych świadczeń) i zlikwidować NFZ?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 37. Data: 2010-10-07 22:32:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SQLwiel" i8jlr5$a72$...@n...onet.pl

    > Jak sprawdzisz, czy gościu schodzi z powodu wieprzowiny, czy
    > z powodu tajfuna czy innego chemika? A nie prościej oddać
    > wszystkim pobrane od ludzi składki (minus wartość pobranych
    > świadczeń) i zlikwidować NFZ?

    Chcesz mnie uczynić milionerem? :) Niezła myśl -- i tak żaden lekarz
    mnie nie uleczy, póki będę truty (z woli Ozorowskiego) pleśnią z sufitu. :)

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 . .04 749 ^c 440
    . 438
    | 740 . .1213 . . 2021 .iy . 06 739 F|l 430 .
    . . 431
    | 730 11 15 en24 26 29 październik 07 729 E|i 420 29 .
    02 05 07 422
    P|l 720 wrzesień'10 16 1819 i 28 30 02 719 V|t 410 28
    01 04 06 412
    E|/ 710 17 22mk 01 03 05 709 |r 400wrze
    03 403
    F|m 700 10 14 au 699 1|y 390sień 30
    październik 391

  • 38. Data: 2010-10-07 22:32:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Werbinski" 4cad56c9$0$22816$6...@n...neostrada.pl

    Ja Ciebie znam. :) Z domu. :)
    (z dobrej strony Cię znam, czy raczej -- pamiętam)

    > A ja jestem za tym, żeby zalegalizować wszystko: dopalacze,
    > narkotyki itp. Niech się trują. Oczywiście opieka lekarstka
    > nad korzystającymi z życia bardziej, tylko dla tych co płacą
    > za to stosowną składkę.

    Byłoby nas mniej -- mniej o debili. :) Nie da się ukryć, że
    żyłoby się łatwiej, gdyby debile dokonali autoselekcji. :)

    Ale to tylko w żartach. Debile też powinni mieć prawo do życia...
    Natomiast IMO nie powinni rządzić. :)

    Najpierw jakiś debil niszczy ten kraj (gospodarkę tego kraju) i ten naród
    (inteligencję tego narodu) a później ten (czy inny) debil woła obłudnie
    o miłosierdzie i o dofinansowanie, :) pokazując światu, że jemu (i innym
    debilom) brakuje na... No właśnie -- na co? Na Jaguara? :) Czy na narkotyki?...

    --
    ^ 750 . . nw 25 27 . .04 749 ^c 440
    . 438

  • 39. Data: 2010-10-08 07:23:20
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Inflacja to przewaga na rynku pieniędzy nad wartością towarów i usług.
    > Podałeś jedną stronę porównania. Podaj drugą pamiętając o tym, że na rynku
    > jest produkcja rodzima + import - eksport. Skomentuję to tak, że zadajesz
    > tendencyjne pytania z tezą jak to masz we zwyczaju.

    Inflacja to sztuczne zawyżanie cen w celu ściągnięcia
    pieniędzy z rynku. To zawyżanie dokonują ludzie związani z kołami
    rządowymi albo tak jak teraz sam rząd, który zwiększa w ten sposób
    obciążenia podatkowe i dodatkowo jeszcze same podatki.

    Inflacja występuje w sytuacjach kiedy np górnicy wywalczą
    podwyżki płac. Zadanie dla politycznych ćwoków to odebrać
    tą kasę za wszelką cenę.

    Galopująca inflacja Balcerowicza w latach '90 to książkowy przykład
    opróżniania obywateli z osczędności, kto zyskiwał? Wszyscy wiemy.
    Cel - panowie muszą mieć swoich niewolników gdzie nie ma mowy o tzw
    rynku pracy czyli obopólnych negocjacji.

    Andrzej.

  • 40. Data: 2010-10-08 07:40:54
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    NKAB - wrote:

> [...]
    > Cel - panowie muszą mieć swoich niewolników gdzie nie ma mowy o tzw
    > rynku pracy czyli obopólnych negocjacji.

    Niech i tak będzie. Ja wiem z doświadczenia, że jeśli postawie złą diagnozę
    to dojdę do złych wniosków i na ich podstawie podejmę złe działanie. Ty rób
    jak chcesz. Inflacje to może być sztuczne zawyżanie cen albo sprzedawanie ze
    stratą. W efekcie jest jak jest. Twoja definicja inflacji zaprowadziła Cię
    do wniosku, że w Polsce jest niewolnictwo. Tak trzymaj. Mieszasz to czym
    jest inflacja z tym kto ją wywołuje i po co. Kompletne pomieszanie zjawisk z
    działaniem. Życzę szczęścia i udanego weekendu.