  • 1. Data: 2009-10-12 07:36:38
    Temat: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    pies już drapał, że od dłuższego czasu Rzepa funkcjonuje jako drukarka CBA i
    pisu... ale rzecz która jest naprawdę mocna to sondaże w tym pisemku... jak
    tylko pojawiło się nazwisko Szejnfelda to następnego dnia pojawił się sondaż, w
    którym chyba 79% badanych chce jego dymisji... myślę sobie kurde, ja dopiero
    teraz się dowiedziałem kto to jest Szejnfeld a naród taki wyedukowany...teraz w
    dzisiejszej Rzepie też pojawiły się wyniki sondażu w którym większośc badanych
    chce odwołania Grada... myślę sobie szybkie chłopaki... w niedziele wieczorem
    pojawiły się przecieki a oni już zdążyli przeprowadzic sondaż i wydrukowac
    wyniki... chodziły słuchy, że dawno temu Trybuna już w sobotę drukowała wyniki
    niedzielnych wyborów... ale czasy się zmieniły podobno...

  • 2. Data: 2009-10-12 07:43:35
    Temat: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyniki
    > niedzielnych wyborów... ale czasy się zmieniły podobno...

    Rzepa, jedyna gazeta mająca odwagę ujawnić afery obecnej władzy ... ciekawe
    jak zachowałyby się inne gazety po otrzymaniu materiałów które mieliśmy
    szansę poznać... pozdr :)

  • 3. Data: 2009-10-12 07:46:27
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:
> [...]
    > wyniki... chodziły słuchy, że dawno temu Trybuna już w sobotę drukowała wyniki
    > niedzielnych wyborów... ale czasy się zmieniły podobno...

    Czytaj "Metro", taki darmowe pisemko. Pani redaktor Janka Paradowska
    bardzo dziś chwaliła w radiowym wydaniu Gazety Wyborczej :)))

  • 4. Data: 2009-10-12 07:48:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "pluszowy miś" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rzepa, jedyna gazeta mająca odwagę ujawnić afery obecnej władzy ...
    > ciekawe jak zachowałyby się inne gazety po otrzymaniu materiałów które
    > mieliśmy szansę poznać... pozdr :)

    Wiadomo ile gazet "otrzymało" te materiały i od kogo?

    --
    marfi

  • 5. Data: 2009-10-12 07:49:50
    Od: Hubert <n...@...pl>

    viper wrote:
> [...]
    > pojawiły się przecieki a oni już zdążyli przeprowadzic sondaż i wydrukowac

    Ja dzisiaj słyszałem w radiu "Polacy chcą dymisji kogoś tam", po czym
    następuje pełna treść wiadomości, w której pada "Niemal połowa Polaków
    chce..." ;)

  • 6. Data: 2009-10-12 08:06:39
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    "Drukarka CBA" to chyba cytat z zastępcy redaktorka naczelnego Piotra
    Stasińskiego z Gazety Wyborczej.
    Nie sądziłem, że z taką łatwością można sobie przyswoić to stwierdzenie
    uznając za własne.
    DJ

  • 7. Data: 2009-10-12 08:36:38
    Od: TT <t...@o...pl>

    DJ(stopazwrotu.pl) napisał(a):
    > "Drukarka CBA" to chyba cytat z zastępcy redaktorka naczelnego Piotra
    > Stasińskiego z Gazety Wyborczej.
    > Nie sądziłem, że z taką łatwością można sobie przyswoić to stwierdzenie
    > uznając za własne.

    Czytelnicy GW tak mają.
    Czytają jakiś tekst i automatycznie utożsamiają ten tekst z własnymi
    myślami.

    Idą do wyborów i uważają, że to ONI podejmują decyzję (wybierając
    oczywiście tych co chce Michnik).

    TT.

  • 8. Data: 2009-10-12 08:39:19
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Stasińskiego z Gazety Wyborczej.
    > Nie sądziłem, że z taką łatwością można sobie przyswoić to stwierdzenie

    nie buduj mnie... o Rzepie jako drukarce pisu mówi się od niepamiętnych
    czasów... to nie Stasiński to wymyślił... i jeszcze jedno... zauważyłem, że w
    swoich wypocinach używałeś zwrotów, które nie chwaląc się dawno temu
    wprowadziłem do slangu giełdowego... nie zauważyłem byś się na mnie powoływał
    he he...

  • 9. Data: 2009-10-12 08:44:25
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    > o Rzepie jako drukarce pisu mówi się od niepamiętnych
    > czasów... to nie Stasiński to wymyślił...

    1. Od jak niepamiętnych?
    2. Gdzie się mówi?

    >i jeszcze jedno... zauważyłem, że w
    > swoich wypocinach używałeś zwrotów, które nie chwaląc się dawno temu
    > wprowadziłem do slangu giełdowego... nie zauważyłem byś się na mnie
    > powoływał

    3. Dlaczego moje posty nazywasz wypocinami?
    4. Jakie to zwroty?

    > he he...

    5. Dlaczego większość swoich postów kończysz na "he he..."?

    Pozdro
    DJ

  • 10. Data: 2009-10-12 09:21:30
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Wszystko wynika z faktu, że frajerzy postanowili byc uczciwi i grać fair a
    przez to na dzień dobry nie powstawiali swoich do krritv ipn itp itd.
    Mają teraz nauczkę.
    Jak sie siedzi w polityce trzba jechac na chama jak kacza banda a nie liczyć
    na przestrzeganie prawa przez pozostawionych cwaniaczków.