  • 21. Data: 2009-10-12 17:31:43
    Temat: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny? - 400 milionów za usługi firmy żony Grada
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz> wrote in message
    news:hav4hi$kc$1@inews.gazeta.pl...

    > (bynajmniej nie znajdziecie nawet notatki o tym na GW) :) :) :)

    Bo "Dziennik" to kolejna drukarka CBA,
    tylko GW jest rzetelna!
    Wszyscy ktorzy wykrywaja afery w PO, to spiskowcy z CBA.

    Duch

  • 22. Data: 2009-10-12 19:01:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    I do tego prowadza wojny polityczne zamiast krzewic polityke milosci.

    D.

  • 23. Data: 2009-10-12 19:31:03
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >I do tego prowadza wojny polityczne zamiast krzewic polityke milosci.

    Nie, oni frajersko uprawiali taką polityke i moze teraz sie zreflektują i
    zrobia to, co pis by zrobił 2 lata temu i co zrobił od razu po poprzednich
    wyborach (i ja ich rozumiem).
    Czyli porządek w ipn krritv cba itp itd.
    Inaczej ta partia zniknie z powierzchni ziemii jako nieprzystosowana do
    środowiska naturalnego bo nikt z drugiej strony nie ma takich skrupułow, jak
    widać.

  • 24. Data: 2009-10-12 19:49:48
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > środowiska naturalnego bo nikt z drugiej strony nie ma takich skrupułow, jak

    skippy, jesteś w całkowitym błędzie... ja twierdzę że Tusk to mistrzowsko
    rozgrywa... wspomnisz moje słowa jak za miesiąc będziesz patrzył na słupki
    sondażowe... takim prostackim skurczysyństwem daleko się nie zajedzie...
    papatrz jak pis przypomniał wszstkim swoją prawdziwą twarz... i to jest dla
    platformersów bardzo duży plus... zobacz jakie bagno... wszyscy wszystkich
    podsłuchują i kto tylko chce wynosi stenogramy do pismaków... gdyby na przykład
    Dąbrowski powiedział kumplowi przez telefn że podoba mu się pani Kasia z
    księgowości i chętnie by ją bzyknął to cała Polska by to z lubością
    powtarzała... normalny człowiek jak widzi taką totalną inwigilację to aż
    mdłości dostaje... przypomnij sobie sprawę z Sawicką, jak to było nagłośnione i
    w jakim momencie...wszyscy myśleli że to jest perfidne i zatapiające trafienie
    prosto w jaja... a tu kicha...

  • 25. Data: 2009-10-12 20:00:00
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "viper"

> [...]
    > nagłośnione i
    > w jakim momencie...wszyscy myśleli że to jest perfidne i zatapiające

    Ta, cos w tym jest.
    Wszyscy czytaja takie rzeczy ale kurwa mać ciarki przechodzą kazdego
    normalnego człowieka że prywatna rozmowa nie wypłynie tylko do sądu i
    prokuratury, ale do pismaków i to w sprawie gdzie nikt nie wie co w zasadzie
    jest przestepstwem, a najwieksze przewinienia to "kurwa mać" i "prezes
    prezesów".

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2009-10-12 20:18:13
    Temat: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
    Od: h...@p...onet.pl

    > Wszystko wynika z faktu, że frajerzy postanowili byc uczciwi i grać fair a
    > przez to na dzień dobry nie powstawiali swoich do krritv ipn itp itd.
    > Mają teraz nauczkę.
    > Jak sie siedzi w polityce trzba jechac na chama jak kacza banda a nie liczyć
    > na przestrzeganie prawa przez pozostawionych cwaniaczków.

    masz rację
    kacza banda
    została rozpirzona
    ostał sie jeno
    kaczor donald

  • 27. Data: 2009-10-12 20:26:56
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    nagłośnione i
    > w jakim momencie...wszyscy myśleli że to jest perfidne i zatapiające

    hahahahahhahahaha
    hehehe
    ale mam ubaw z cięzko doswadczonych platformersów

  • 28. Data: 2009-10-13 09:47:51
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "viper" <v...@o...pl> wrote in message

    > skippy, jesteś w całkowitym błędzie... ja twierdzę że Tusk to mistrzowsko
    > rozgrywa... wspomnisz moje słowa jak za miesiąc będziesz patrzył na słupki
    > sondażowe...

    Widze ze ciagle marzycie o Wielkim Wodzu Tusku.
    Problem w tym ze nikogo takiego tam nie ma.
    Jest mierny polityk,
    ktory jeszcze jako tako broni sie tylko dzieki PR-owkimi zagraniiom.
    Ale kolos na glinianych nogach pada.

    Mialo byc tak pieknie, od cudow, po II Irlandie.
    Czy cokolwiek z tych obietnic zostalo zrealizowane? Nic.
    Z miesiaca na miesiac zenada goni zenade.

    Musze Was zmartwic panowie - nic sie nie zmieni,
    bedzie jeszcze gorzej. Wcale Was nie chce do
    tego przekonywac - sami zobaczycie. Trzeba czasu.

    Szkoda tylko ze madry Polak po szkodzie.

    Duch

  • 29. Data: 2009-10-13 10:12:03
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Jest mierny polityk,
    > ktory jeszcze jako tako broni sie tylko dzieki PR-owkimi zagraniiom.

    Duchu, myślę że nie masz racji... ten mierny polityk wydyma cię bez mydła...
    ale to bez znaczenia... tylko popatrz co proponują twoi idole... państwo
    policyjne z pełną inwigilacją i stosowaniem nabrudniejszych metod... to co
    zrobili z Sawicką niezależnie od tego co ona ma za uszami było dla normalnego
    człowieka obrzydliwe... cel nie uświęca środków... ale prezes zapewnia, ci co
    są uczciwi nie mają się czego obawiac, mogą spac spokojnie... tyle że tak samo
    mówili za komuny... ci co się nie buntują przeciwko jedynie słusznemu ustrojowi
    i nie godzą w sojusz z bratnim Związkiem Radzieckim mogą spac spokojnie...
    dlatego dziwi mnie zamiłowanie niektórych do tych zawziętych paranoików... bądź
    pewien, że gdyby dac im całą włądzę to jednym z najpoważniejszych i najbardziej
    ściganych przestępstw byłaby niechęc do pisu... nie łudź się, oni już nie
    wrócą...

  • 30. Data: 2009-10-13 11:07:55
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

[...]

    viper: na szczęście Ty i ja oraz jeszcze paru gości z tego forum jesteśmy w
    większości. W tej większości, która zdaje sobie sprawę że próba zbudowania
    państwa policyjnego i dyktatury jednej partii i jednego wodza J.Kaczyńskiego
    pod przykrywką tzw. IV RP było największym niebezpieczeństwem jakie mogło
    spotkać Polskę.
    Kres temu szaleństwu położyła, moim zdaniem, debata wyborcza Tusk-Kaczyński
    podczas której lider PO rozjechał jak walec szefa PIS-u.
    Obawiam się, że gdyby nie debata i wielkie zwycięstwo Tuska żylibyśmy dziś w
    kraju przypominającym Białoruś lub Polskę z siermiężnego okresu Gomułkowszczyzny.

    Co nie znaczy, że patrzymy bezkrytycznie na wszelkie poczynania PO.
    Jednak żadne afery hazardowe czy pseudoafery stoczniowe nie odwrócą biegu
    historii.
    Tzw. IV RP i fatalne dla Polski rządy J.Kaczyński - o.Rydzyk już nie wrócą.