-
1. Data: 2005-10-12 22:14:36
Temat: Rzepa o sytuacji w Lukasie
Od: MJ <n...@d...emaila.pl>
A w banku atmosfera napięta, tylko prezesi są zadowoleni ;-))
Jak Wam się podoba tłumaczenie PR ?
LUKAS BANK Zmiana systemu informatycznego
Kłopoty z Internetem
Od poniedziałku Lukas Bank uruchomił nowy system informatyczny. Na razie
efekt jest taki, że wielu klientom nie udaje się przeprowadzać
transakcji w Internecie, a w niektórych placówkach ustawiły się kolejki.
- W poniedziałek nie mogłem nawet wejść na stronę bankowości
internetowej Lukas Banku. We wtorek się to wprawdzie udawało, ale nie
mogłem dokonać żadnej operacji - alarmuje nasz czytelnik.
Zdaniem Anny Woźniak z Lukas Banku utrudnienia wynikają z faktu, że od
momentu wprowadzenia nowego systemu Profile wzrósł gwałtownie ruch
klientów. - Ludzie chcą sprawdzić, jak nowy system działa, czy wszystko
jest w porządku z ich pieniędzmi po weekendowej konwersji. To powoduje
ogromne obciążenie całego banku - twierdzi Anna Woźniak. Dodatkowo,
pracownicy nie posługują się nowym systemem jeszcze tak sprawnie jak
starym. - Maksymalna liczba pracowników obsługuje call center oraz
placówki - podkreśla Anna Woźniak. Tylko wczoraj z infolinią
skontaktowało się 10-krotnie więcej osób niż zwykle.
Trudno określić, kiedy z usług banku będzie można korzystać bez żadnych
utrudnień. Na pewno do końca tego tygodnia za pośrednictwem e-Lukas
Banku nie można dokonywać transakcji między 23 wieczorem a 6 rano, bo w
tym czasie wprowadzane są jeszcze zmiany w systemie.
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051012/e
konomia/ekonomia_a_28.html
-
2. Data: 2005-10-12 22:46:39
Temat: Re: Rzepa o sytuacji w Lukasie
Od: "janke" <j...@p...onet.pl>
> Jak Wam się podoba tłumaczenie PR ?
średnio kiepskie. z tendencją > kiepskie.
> Zdaniem Anny Woźniak z Lukas Banku utrudnienia wynikają z faktu, że od
> momentu wprowadzenia nowego systemu Profile wzrósł gwałtownie ruch
> klientów.
słabo tłumaczy. dodałbym:
"Odnotowujemy gwałtowny wzrost liczby wniosków o otwarcie konta - to
prawdopodobnie jest przyczyną chwilowego przeciążenia.
Naszym klientom obecnym i zainteresowanym tak bardzo podoba się nowy system,
że wszyscy chcą otwierać nowe rachunki bądź przekształcać istniejące konta w
konta o podwyższonej funkcjonalności, nasz flagowy produkt wsród kont
e-konto-pro"
> Ludzie chcą sprawdzić, jak nowy system działa, czy wszystko jest w
> porządku z ich pieniędzmi po weekendowej konwersji. To powoduje ogromne
> obciążenie całego banku
błąd. prawidłowo byłoby:
"Ludzie sprawdzają i przekonują się, że nowy system działa idealnie; widzą,
że wszystko jest w porządku z ich pieniędzmi po konwersji. To powoduje
krótkotrwałe, przejściowe przeciążenie banku.
Dodatkowo klienci widząc wspaniały nowy interfejs, oraz jego najwyższą wśród
konkurencji funkcjonalność rozpoczynają aktywne korzystanie z możliwości
nowo wprowadzonego nowowczesnego systemu.
Mamy mnóstwo telefonów oraz korespondencji elektronicznej ze słowami uznania
i pochwałami dla wprowadzonych zmian"
> Dodatkowo pracownicy nie posługują się nowym systemem jeszcze tak sprawnie
> jak starym.
znowu błąd. lepiej:
"Pracownicy dużo wcześniej uczyli się i opanowali obsługę nowego systemu.
A jednak mimo perfekcyjnej znajomości systemu Profile, oraz pełnej obsady
stanowisk doradczych w placówkach zainteresowanie klientów wydaje się być
nie do zaspokojenia.
Lawinowo rosnąca liczba wniosków o otwarcie nowych rachunków musi być
kolejkowana na naszym serwerze - zainteresowanie klientów naszymi produktami
jest ogromne"
;)))
janke
-
3. Data: 2005-10-13 06:11:43
Temat: Re: Rzepa o sytuacji w Lukasie
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
janke napisał:
(...)
> słabo tłumaczy. dodałbym:
(...)
ROTFL
U mnie miałbyś pracę "od zaraz" :-)
--
Pozdrawiam
PWZ
-
4. Data: 2005-10-13 08:21:12
Temat: Re: Rzepa o sytuacji w Lukasie
Od: Dilbercik <D...@t...com>
wiesz co ? moze zglos sie do Lukasa ze swoja interpretacja :-)
prace masz jak w banku :-)
heheh
Michal
-
5. Data: 2005-10-16 17:48:20
Temat: Re: Rzepa o sytuacji w Lukasie
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Thu, 13 Oct 2005 00:14:36 +0200, MJ <n...@d...emaila.pl> wrote:
>Jak Wam się podoba tłumaczenie PR ?
<ciach>
>momentu wprowadzenia nowego systemu Profile wzrósł gwałtownie ruch
>klientów. - Ludzie chcą sprawdzić, jak nowy system działa, czy wszystko
<ciach>
>placówki - podkreśla Anna Woźniak. Tylko wczoraj z infolinią
>skontaktowało się 10-krotnie więcej osób niż zwykle.
<ciach>
IMHO bzdura. 10 razy więcej klientów zapragnęło wydać kasę na rozmowę
telefoniczną, żeby poznać saldo?
--
Jarek Andrzejewski
-
6. Data: 2005-10-16 18:58:19
Temat: Re: Rzepa o sytuacji w Lukasie
Od: "janke" <j...@p...onet.pl>
>>Jak Wam się podoba tłumaczenie PR ?
>
> <ciach>
>>momentu wprowadzenia nowego systemu Profile wzrósł gwałtownie ruch
>>klientów. - Ludzie chcą sprawdzić, jak nowy system działa, czy wszystko
> <ciach>
>>placówki - podkreśla Anna Woźniak. Tylko wczoraj z infolinią
>>skontaktowało się 10-krotnie więcej osób niż zwykle.
> <ciach>
>
> IMHO bzdura. 10 razy więcej klientów zapragnęło wydać kasę na rozmowę
> telefoniczną, żeby poznać saldo?
oni nie dzwonili imo żeby poznać saldo.
oni dzwonili, by usłyszeć to co widzieli na ekranie - że system leży.
czyli nihil novi
;)
janke
-
7. Data: 2005-10-16 21:40:15
Temat: Re: Rzepa o sytuacji w Lukasie
Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>
MJ <n...@d...emaila.pl> napisał(a):
>
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_051012/e
konomia/ekonomia_a_28.html
Eeeee...tam. Pismaki zawsze węszą sensację byle tylko dostać wierszówkę!
Po dwóch dniach sytuacja pewnie wróciła do normy jak niedowiarki sprawdzili,
że saldo się nie zmieniło, a przelewy poszły i doszły gdzie miały
dojść /wówczas nie sprawdzałem bo nie miałem potrzeby, ale moje doszły/. A za
miesiąc wszyscy, włączając frustratów którzy teraz trąbią jaki nowy system
jest be... i fee..., zapomną, że kiedyś było takie pogięte coś, w którym
trzeba było specjalnie pytać jakie jest aktualne saldo konta.
Miłego dnia
Tomek
Ps. BTW To nie przypominam sobie, aby to zapytanie kiedykolwiek spowodowało,
że wyświetlony stan rachunku zbliżył się bardziej do rzeczywistego niż był.
Nawet jeśli był.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/