  • 1. Data: 2004-12-08 14:26:56
    Temat: Rzepa o tokena w VW :-)
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    I na dodatek kłamią - token nie był wysłany priorytetem i był aktywny :-(((

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041208/e
    konomia/ekonomia_a_8.html

    Problemy Volkswagen Bank direct
    Klienci narzekają, bank tłumaczy

    Od początku grudnia część klientów internetowego Volkswagen Bank direct ma
    problemy z dokonywaniem transakcji. Taka sytuacja spowodowana jest upływem
    terminu ważności urządzeń, dzięki którym można korzystać z usług banku przez
    Internet.

    Od 1 grudnia wielu klientów internetowego banku Volkswagen Bank direct jest
    pozbawionych możliwości korzystania ze swoich kont. 30 listopada przestały
    działać wydane przez bank tzw. tokeny, niezbędne do uzyskania dostępu do
    konta przez Internet. Bank rozpoczął wysyłanie nowych urządzeń, jednak nie
    wszystkie dotarły już do odbiorców.

    - Mam w tym banku dwa konta, jedno indywidualne, a drugie związane z
    prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą. Nie otrzymałem jeszcze
    żadnego tokena - informuje nas czytelnik. Dodaje, że nie może zgłosić
    zlecenia przez telefon, ponieważ numer jest stale zajęty przez klientów. -
    Od tygodnia nie mam wglądu w moje konto firmowe, nie mogę wykonać żadnego
    przelewu. Volkswagen Bank direct nie informuje na swojej stronie o tej
    poważnej, bądź co bądź, wpadce. Trudno jest otrzymać jakieś wyjaśnienia -
    twierdzi czytelnik.

    W banku powiedziano nam, że prowadzona jest regularna procedura wymiany
    tokenów, którym kończy się ważność. - Nowe urządzenia wysyłane są
    priorytetowym listem poleconym. W ostatnim okresie bank wymienia tokeny
    większej grupie osób. Każda z nich musi je aktywować poprzez konsultanta w
    call center. Z tego względu w ostatnim czasie zauważalna jest większa liczba
    osób dzwoniących do nas. Czas oczekiwania na połączenie mógł w związku z tym
    ulec wydłużeniu. Jednak nie ma problemów z bieżącą obsługą - twierdzi Tomasz
    Czechowicz z Volkswagen Bank direct. Dodaje, że wymiana tokenów dla tej
    grupy klientów powinna się zakończyć w ciągu tygodnia.

  • 2. Data: 2004-12-08 14:32:59
    Temat: Re: Rzepa o tokena w VW :-)
    Od: m...@p...onet.pl

    A ja czekam i śpiewam piosenkę Grzegorz Turnaua o czekaniu ...
    Nadal nic mi z banku nie przychodzi, nawet głupi wyciąg czy życzenia
    mikołajkowo-świąteczne ...
    Czy ktoś dostał tokena po za Glenn, która specjalnie się o niego upominała?

  • 3. Data: 2004-12-08 14:35:05
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    a dodzwonil sie ktos dzisiaj do konsultantow?
    bo do 15 mialem sygnal zajetosci numeru (ladne obciazenie), a teraz to
    mozna sobie muzyczki nieskonczenie dlugo sluchac
    i nawet to pioro Parkera juz mnie nie cieszy :(

    GP

  • 4. Data: 2004-12-08 14:38:54
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    >I na dodatek kłamią - token nie był wysłany priorytetem i był aktywny :-(((

    a ja czekam i czekam a vlinka obiecywała, że natychmiast wysyła ;)

  • 5. Data: 2004-12-08 15:09:40
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    >A ja czekam i śpiewam piosenkę Grzegorz Turnaua o czekaniu ...
    > Nadal nic mi z banku nie przychodzi, nawet głupi wyciąg czy życzenia
    > mikołajkowo-świąteczne ...

    Ja dostałem życzenia urodzinowe, ale oczywiście tokena nie ma.
    Zastanawiam się, że mają czas i pieniądze na życzenia, które w takiej
    sytuacji jak ta tylko wzmaga moje wku...nie, a nie mogą tydzień przed datą
    ważności przysłać tego cholernego tokena!
    MM

  • 6. Data: 2004-12-08 15:15:55
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > sytuacji jak ta tylko wzmaga moje wku...nie, a nie mogą tydzień przed
    > datą ważności przysłać tego cholernego tokena!

    heh jak dostaniesz token to jeszcze nie oznacza konca klopotow
    ja dostalem juz drugi (pierwszy okazal sie byc nie wpisany do systemu) i
    dzis od rana probuje dodzwonic sie na 0800... zeby go aktywowac
    jestem juz odciety od www 2 tydzien :(

    GP

  • 7. Data: 2004-12-08 15:26:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik ATZ Rzeszow <a...@n...gazeta.pl>
    w wiadomości <news:cp75o7$g2l$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > heh jak dostaniesz token to jeszcze nie oznacza konca klopotow
    > ja dostalem juz drugi (pierwszy okazal sie byc nie wpisany do systemu)

    I nie potrafiła vlinka wpisać/przekazać adminowi tego numerka z tyłu?
    Echh, ktoś ich kiepsko szkolił...

    --
    +++++++++++++++++++++++ Murphy's Laws +++++++++++++++++++++++++++++
    6. If everything seems to be going well, you have obviously++++++++

  • 8. Data: 2004-12-08 15:31:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja dostałem życzenia urodzinowe, ale oczywiście tokena nie ma.

    A ja nawet życzen urodzinowych nie dostałam :-) Tym co nie chcą ichnich
    wyciągów najwyraźniej nie przysługuje :-) Poza tym przysłali mi umowę o
    kartę z zaznaczeniem, że to powtórna wysyłka, bo jedną taka umowę juz
    wysyłali z wyciągiem. No do cholery, ale ja nie dostaje wyciągów! Co za
    burdel tam mają !

  • 9. Data: 2004-12-08 15:35:20
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > I nie potrafiła vlinka wpisać/przekazać adminowi tego numerka z tyłu?
    > Echh, ktoś ich kiepsko szkolił...

    to akurat byl vlinek :)
    w sumie nie myli sie tylko ten co nic nie robi, wiec nie robilem z tego
    powodu zadnych awantur
    ale jak sie dzis nie dodzwonie to wysmaze jakies pismo co o nich mysle, co
    mi tam

    GP

  • 10. Data: 2004-12-08 15:57:07
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > ale jak sie dzis nie dodzwonie to wysmaze jakies pismo co o nich mysle,
    > co mi tam

    udalo sie dopchac do vlinki :) i juz wszystko bangla

    GP