  • 21. Data: 2004-12-08 17:47:30
    Temat: Re: Rzepa o tokena w VW :-)
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cp7ebt$n9l$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Hehehe-zaczynam się zastanawiać jakim cudem przysłali mi laptopa z
    > konkursu :-) Jak tak na to patrzę, to to prawie niemożliwe ;-)

    Prawde mowiac, nigdy w to nie uwierzylem ;-P

    --
    Robert

  • 22. Data: 2004-12-08 17:49:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Prawde mowiac, nigdy w to nie uwierzylem ;-P

    Tak patrzę na niego i zastanawiam się, czy to nie "fatamrugana" :-)

  • 23. Data: 2004-12-08 22:00:13
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Hehehe-zaczynam się zastanawiać jakim cudem przysłali mi laptopa z konkursu
    > :-) Jak tak na to patrzę, to to prawie niemożliwe ;-)

    A ja czekam na życzenia świąteczne. Jakaś karta telefoniczna by się
    przydała. :-)

  • 24. Data: 2004-12-08 22:01:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):
    > I na dodatek kłamią - token nie był wysłany priorytetem

    Do mnie dotarł priorytetem.

  • 25. Data: 2004-12-08 22:02:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    RobertSA napisał(a):

    > Moj byl poleconym bez potwierdzenia odbioru, ale priorytetem, dlatego
    > przyniesli w sobote.

    No nie wierzę. Mój był priorytetem, ale z potwierdzeniem odbioru.

    Ja kocham ten bank. :-)

  • 26. Data: 2004-12-09 09:55:29
    Od: "Chris S." <r...@w...pl>

    > Ja dostałem życzenia urodzinowe, ale oczywiście tokena nie ma.
    > Zastanawiam się, że mają czas i pieniądze na życzenia, które w takiej
    > sytuacji jak ta tylko wzmaga moje wku...nie, a nie mogą tydzień przed datą
    > ważności przysłać tego cholernego tokena!
    > MM

    Hej! Zadzwonilem w pt. w zeszlym tyg. przed 20.
    Pani przeprosila i obiecala wysylke w pon priorytetem.
    Dostalem tokena w srode.
    Mam farta?
    Pzdr

  • 27. Data: 2004-12-09 16:51:39
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    W wiadomości z 2004-12-09 10:55, tako rzecze Chris S.:

    > Hej! Zadzwonilem w pt. w zeszlym tyg. przed 20.
    > Pani przeprosila i obiecala wysylke w pon priorytetem.
    > Dostalem tokena w srode.
    > Mam farta?

    Eee... Ja dziś dostałem przesyłkę z tokenem.

    Drugim.

    Poprzedni dostałem 3 grudnia i aktywowałem 6.

    Michał

  • 28. Data: 2004-12-09 20:41:56
    Temat: A ja dostałem nie jeden a dwa tokeny i każdy priorytetem :)
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Glenn napisała:

    > I na dodatek kłamią - token nie był wysłany priorytetem i był aktywny :-(((

    > http://www.rzeczpospolita.pl/
    > Dodaje, że nie może zgłosić
    > zlecenia przez telefon, ponieważ numer jest stale zajęty przez klientów.

    A ja nowy token zamówiłem w poniedziałek 06.12 ok. godz. 11.
    Na połączenie z konsultantem czekałem ok. 6 minut, więc wcale nie aż tak
    długo. Z resztą połączenie z Teledirect jest i tak bezpłatne, więc
    oczekiwanie nie irytuje aż tak bardzo jak w konkurencyjnym banku gdy dzwoni
    się na słono płatne 0-8016xxxxxx.

    Dziś rano listonosz przyniósł mi dwie priorytetowe przesyłki polecone z
    potwierdzeniem odbioru, różniące się w numerach nadawczych o 19. W każdej był
    token :))) Nie wiem jednak czy były aktywne bo nie sprawdziłem (gdyby obydwa
    były - byłoby to bardzo dziwne), a w liście napisane było, że są nieaktywne.
    BTW. Jak to z priorytetami wysyłanymi z Warszawy bywa, obydwa przyszły
    przeterminowane (nadane w Warszawie 100 07120410, doszły do Gliwic 091204).
    Z pozostałych ciekawostek pocztowych, nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale
    listy ostemplowane są datownikiem z cechą VW :)

    Jeden token zarejestrowałem (konsultant powiedział, że będzie aktywny za ok.
    pół godziny, a nie jak było napisane w dołączonym do tokena liście na drugi
    dzień), a drugi omyłkowo przesłany zgodnie z propozycją konsultanta odesłałem
    do VW.

    J.

  • 29. Data: 2004-12-09 20:46:27
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 9 Dec 2004 20:41:56 +0000 (UTC), "Jarosław Łysio"
    <j...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >Z pozostałych ciekawostek pocztowych, nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale
    >listy ostemplowane są datownikiem z cechą VW :)

    najprawdopodobniej stempluje sam bank, urzadzonkiem zwanym
    frankownica. stad i data niekoniecznie musi byc zgodna, bo po
    ofrankowaniu w banku ktos musi to jeszcze zaniesc na poczte.

    G.

  • 30. Data: 2004-12-09 20:52:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > A ja czekam na życzenia świąteczne. Jakaś karta telefoniczna by się
    > przydała. :-)

    Życzenia dzis przypełzły - razem z wyciagiem. Token nie chciał i po
    pewnej, nazwijmy to, dyskusji z vlinką, zaproponowała, zebym se sam
    odebrał... W recepcji.... I chyba tak zrobie (bo nie ujęto mnie w
    planach wysyłkowych :-(

    M.