  • 1. Data: 2009-02-17 18:29:06
    Temat: S&P 500 równe 500 czyli witaj DEFLACJO
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    Całkiem niedawno napisałem:

    S&P 500 będzie indeksowane na poziomie 777 - trzy kosy ścinające ostatnie
    bycze jaja

    a potem zgodnie z nazwą indeksujemy 500 pkt

    Dlaczego?

    magiczne pojęcie dla giełd zabójcze DEFLACJA

    W piątek będzie odczyt indeksu CPI (nie mylić z CPI core).

    Oczekiwanie rynku wynosi - 0,1% YtY .

    Czyli rynek krzyknie "kurwa mać" mamy deflację , ostatnio tak rynek krzyczał
    w 1955 roku !!!

    Wiodącą branżą sprowadzającą CPI poniżej zera jest energia.

    Jakich sojuszników ma energia ?

    Po kolei:

    nadmiar mocy produkcyjnych

    spadek cen surowców

    no i najważniesze: umacniający się dolar, tu kierunek jest jeden w trendzie
    wieloletnim, parytet 1 : 1

    Zatem kto mnie słucha jest bogaty, o bykach nie mówimy, to durnie.

    trader64GENIUSZ

  • 2. Data: 2009-02-23 16:43:55
    Temat: Re: S&P 500 równe 500 czyli witaj DEFLACJO
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    Użytkownik "charlie.delta" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trendzie wieloletnim, parytet 1 : 1
    >
    > Zatem kto mnie słucha jest bogaty, o bykach nie mówimy, to durnie.

    etap pierwszy spełniony

    poziom 777 został pokonany na południe

    kierunek w kierunku 500 pkt został otwarty

    trader64GENIUSZ

  • 3. Data: 2009-02-23 23:57:52
    Od: " " <z...@g...pl>

    > etap pierwszy spełniony
    >
    > poziom 777 został pokonany na południe
    >
    > kierunek w kierunku 500 pkt został otwarty
    >
    > trader64GENIUSZ

    Też tak sądzę, chyba nie ma takich sił TERAZ i W TAKIEJ SYTUACJI aby mogły
    zawrócić rynki.

  • 4. Data: 2009-03-03 19:35:41
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

> [...]
    > trendzie wieloletnim, parytet 1 : 1
    >
    > Zatem kto mnie słucha jest bogaty, o bykach nie mówimy, to durnie.

    jak to mówią

    czytajcie mnie

    i grajcie tak jak ja :)

    proste

  • 5. Data: 2009-03-05 19:07:39
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

> [...]
    > trendzie wieloletnim, parytet 1 : 1
    >
    > Zatem kto mnie słucha jest bogaty, o bykach nie mówimy, to durnie.

    kto mnie słucha - zarabia ....

    trader64

  • 6. Data: 2009-03-05 19:24:07
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 5 Mar, 20:07, "charlie.delta" <c...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "charlie.delta" <c...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:gnevlh$461$1@news.onet.pl...

    > kto mnie słucha - zarabia ....
    >
    > trader64

    Prawie, prawie.
    Na naszej GPW coś niedźwiedzie przysnęły. Zero reakcji z ich strony.
    Dziwne to jakoś.
    Ale do wygaśnięcia chyba się wybudzą (2 tygodnie) i nadrobią
    zaległości.