  • 1. Data: 2010-02-25 16:57:38
    Temat: S&P PINCET
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    buhahaha

    nudy

    ruch w dół zgodnie planem

    płaska korekta

    nudy

    za to w naszym grajdole działo się

    walenie panienek przez Pan Rynek w dupko klasyczne

    podniesiony poziom cenowy traderzy wykorzystali do otwarcia short

    a panienki kupowały longi i kupowały

    durne panienki

    buhahahahaha

  • 2. Data: 2010-02-25 17:18:08
    Temat: Re: S&P PINCET
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Ciulu tyle to miało być rok temu. Tak samo szczekałeś i karawana pojechała w
    drugą stronę.

  • 3. Data: 2010-02-25 17:22:52
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > buhahaha
    >
    > nudy
    >
    > ruch w d=F3=B3 zgodnie planem
    >
    > p=B3aska korekta
    >
    > nudy
    >
    > za to w naszym grajdole dzia=B3o si=EA
    >
    > walenie panienek przez Pan Rynek w dupko klasyczne
    >
    > podniesiony poziom cenowy traderzy wykorzystali do otwarcia short
    >
    > a panienki kupowa=B3y longi i kupowa=B3y
    >
    > durne panienki
    >
    > buhahahahaha

    Słuchaj, kawalerze. Nie masz nic innego do roboty? Już raz pytałem, gdzie
    twoje 2500 i M ?

    kc

  • 4. Data: 2010-02-25 17:35:14
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 25 Lut, 18:22, " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Słuchaj, kawalerze. Nie masz nic innego do roboty? Już raz pytałem, gdzie
    > twoje 2500 i M ?
    >
    > kc
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Ukryj
    cytowany tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    panienka

    na rynku najważniejsze są 3 rzeczy

    pierwsza tp procent składany

    druga to wskaźnik MACD

    trzecia rzecz to umiejętność zmiany decyzji, nieprzywiązywanie się do
    kierunku rynku (podobne neutrum jak w relacji z kurwą pieniężną) i
    szybka a jednocześnie trafna zmiana decyzji

    gdybyś panna wyczytał to co napisałem (od PN S&P pincet zawraca na
    południe) to zrozumiałbyś delikatną sugestię: nie rośniemy, bedziemy
    spadać

    panienka nie martw się, w końcu tacy jak ty napędzają mój portfel

    nie zrozumialeś, brak ineligencyji ? trudno, płacisz frycowe panienka

    buhahahahahahahaha

  • 5. Data: 2010-02-25 17:43:52
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    buhahaha

    widze że juz browar poszedł...
    zdrówko.

    george

  • 6. Data: 2010-02-25 17:44:46
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > buhahahahahahahaha

    Kawalerze, jeżeli ktoś ci płaci to na pewno nie ja. I w tojej
    konwencji:buhahahahahahahaha

    kc

  • 7. Data: 2010-02-25 18:03:29
    Od: Virck <v...@v...net>

    Pojawil sie widze znowu ten alfons....Poplynal na Lkach i pod wplywem
    wciagnietego gazu od zapalniczek znowu myli forum z domem publicznym.....

  • 8. Data: 2010-02-25 18:42:39
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 25 Lut, 18:43, "george" <g...@v...pl> wrote:
    > "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message

> [...]

    eurooszołomstwo powinno zmienić trunek

    pijcie europejczycy ouzo i metaxa

    trzeba wspierać bratnią grecję

    inaczej wam eurokołchoz upadnie

    buhahaha

  • 9. Data: 2010-02-25 20:50:03
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    To ty tomiwe ?

  • 10. Data: 2010-02-25 21:25:11
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >walenie panienek przez Pan Rynek w dupko klasyczne
    >podniesiony poziom cenowy traderzy wykorzystali do otwarcia short

    2010-02-25
    22:05:20
    S&P500
    1102.93

    Ale cie ten rynek robi w chuja Charlie....
    Co ino powiesz że ma iść w górę to leci na pysk, a jak powiesz że będzie
    spadać to od razu idzie do góry .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/