  • 1. Data: 2012-01-03 20:56:42
    Temat: S&P pincet
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    1H

    L 12.12.2011
    H 14.12.2011
    H 27.12.2011
    H 03.01.2012

    warto zagrać PUT na tą kreskę, ładna formacja klina

  • 2. Data: 2012-01-04 09:04:51
    Temat: Re: S&P pincet
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >L 12.12.2011
    >H 14.12.2011
    >H 27.12.2011
    >H 03.01.2012

    Charlie dziadu nie umiesz wstawić obrazka ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2012-01-04 17:28:25
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 4 Sty, 10:04, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:

    > Charlie dziadu nie umiesz wstawić obrazka ?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    panienka a gdzie mam zawiesić , znasz serwisy bez logowania,
    rejestrowania i podobnych wkurwiających elementów ?

    buhaha

  • 4. Data: 2012-01-04 17:39:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >panienka a gdzie mam zawiesić , znasz serwisy bez logowania,
    >rejestrowania i podobnych wkurwiających elementów ?

    Proszę - tu jest bez logowania ....

    http://www.fotosik.pl/

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2012-01-04 18:19:41
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > panienka a gdzie mam zawiesić , znasz serwisy bez logowania,
    > rejestrowania i podobnych wkurwiających elementów ?

    normalnie wklejasz jako załącznik
    niby tak się nie robi
    ale co to szkodzi w dobie megabitowego neta?

  • 6. Data: 2012-01-09 18:09:49
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    H 2011-05-02
    L 2011-10-04

    155 dni

    od H 2011-05-02 liczymy (155*1,612) daje nam datę.... 2012-01-07,
    sobota, przesuwamy 2 dni robocze daje nam 2011-01-10

    buhahahahaha

    to jutro

  • 7. Data: 2012-01-09 18:35:57
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    H 2011-05-02
    L 2011-10-04

    155 dni x 0,618 = 2012-01-07

    sobota, zatem +2 dni = 2012-01-10

    jakaś quuurwa cenzuruje, to drugi wpis panienki buhahaha

  • 8. Data: 2012-01-11 19:20:07
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f554966003e34110
    .html

  • 9. Data: 2012-01-14 10:27:04
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >L 12.12.2011
    >H 14.12.2011
    >H 27.12.2011
    >H 03.01.2012

    Che... Białek mówi że jest duża szansa na wzrosty ....

    13:1
    http://wojciechbialek.blox.pl/2012/01/131.html

    ...podczas gdy mnie programy wyrysowały takie formacje (Charli z tego co
    pamiętam pogardzasz niejakim Harmonikiem)....
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/96151af354
    1af6f0.html

    Biorąc po uwagę tą ostatnią świece na S&P 500 ...
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0c80893dfc
    5f455c.html

    ...to chyba za rogiem czai się u hamerykanów jakaś wieksza korekcina (chyba
    czas odpuścić sobie tę okazję do wejścia zgodnie z trendem). Pytanie tylko
    czy to co u hamerykanów będzie korektą, u nas nie zakończy się jakąś większa
    zwałą ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2012-01-19 18:09:23
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ...podczas gdy mnie programy wyrysowały takie formacje (Charli z tego co
    > pamiętam pogardzasz niejakim Harmonikiem)....
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/96151af354
    1af6f0.html

    ...spodziewana korekta nie nadeszła, może tym razem ?:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/157a74a3b2
    1a20fe.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/