  • 1. Data: 2012-01-09 18:39:13
    Temat: S&P pincet
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    H 2011-05-02 L 2011-10-04 155dni x 0,618= 96dni 2012-01-07 sobota,
    przesuwamy 2 dni robocze daje 2012-01-10

  • 2. Data: 2012-01-09 19:20:12
    Temat: Re: S&P pincet
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > H 2011-05-02 L 2011-10-04 155dni x 0,618= 96dni 2012-01-07
    sobota,
    > przesuwamy 2 dni robocze daje 2012-01-10

    I zawsze będzie można stanąć przy trasie i powiedzieć, że się stawia stopa. To
    ty jesteś taka specjalna panienka?

  • 3. Data: 2012-01-10 16:41:52
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    panienka, sam jestem ciekawy czy dynamic trader w nowej wersji 6
    pokaże poprawnie (dzisiaj ? ) punkt zwrotny buhahahahaaaaaaaaaaa, do
    tej pory na SP pincet działa w miarę poprawnie:)

  • 4. Data: 2012-01-12 10:18:23
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > panienka, sam jestem ciekawy czy dynamic trader w nowej wersji 6
    > poka=BFe poprawnie (dzisiaj ? ) punkt zwrotny buhahahahaaaaaaaaaaa, do
    > tej pory na SP pincet dzia=B3a w miar=EA poprawnie:)

    Jak panienka dajesz już na stopa czy dopiero się szykujesz. Ten Dymanik na
    trasie jest całkiem niezły.

  • 5. Data: 2012-01-12 10:22:02
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jak panienka dajesz już na stopa czy dopiero się szykujesz. Ten Dymanik na
    > trasie jest całkiem niezły.

    Chodzi mi oczywiście o to, że dymanik na trasie jest w sam raz dla ciebie.