  • 1. Data: 2004-04-28 08:04:16
    Temat: SE o śmierci wizjonera i mecenasa kultury
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

    Tajemnicza śmierć bankowego potentata
    Mariusz Łukasiewicz, jeden z najbogatszych Polaków, 33. miejsce na liście
    "Wprost", nie żyje. Zmarł w wieku 43 lat, prawdopodobnie na zawał serca, we
    wrocławskim mieszkaniu. Osierocił 10-letniego syna.

    Wizjoner - tak o Łukasiewiczu mówili jego konkurenci.
    Wszyscy zazdrościli mu intuicji w podejmowaniu ryzykownych decyzji.

    Mariusz Łukasiewicz, absolwent prawa na Uniwersytecie Wrocławskim, był
    twórcą sukcesu Lucas Banku, dynamicznie rozwijającego się banku
    detalicznego. W 2002, gdy Lucas był w najlepszej kondycji finansowej,
    Łukasiewicz podjął zaskakującą dla wszystkich decyzję. Postanowił sprzedać
    swoje akcje. Wyjaśnił wówczas, że w Lucas Banku zrobił już wszystko i chce
    zacząć od nowa. Za uzyskane pieniądze stworzył od podstaw Eurobank - firmę,
    która stała się jego kolejnym sukcesem. W przeciągu 5 miesięcy otworzył 104
    placówki ulokowane m.in. w centrach handlowych i hipermarketach. Nie zdążył
    dokończyć dzieła. Zmarł w poniedziałek, prawdopodobnie na zawał serca.
    Przyczyny śmierci wyjaśni ostatecznie sekcja zwłok

    - Nie mam słów, które oddałyby ból po stracie brata - powiedział nam
    Sławomir Łukasiewicz, prezes Eurobanku.

    - Z głębokim smutkiem przyjęliśmy tę informację, ale mimo to musimy
    koncentrować się na realizacji codziennych zajęć. Dlatego Eurobank pracuje
    normalnie, bez zakłóceń - powiedziała Alina Stahl, rzeczniczka Eurobanku.

    Mariusz Łukasiewicz był nie tylko biznesmenem, ale także mecenasem kultury i
    filmu. Wyprodukował komedię "Ciało". Zostawił po sobie majątek wyceniany na
    kilkaset milionów złotych.

    http://www.superexpress.com.pl/iso/Dzisiaj/Regiony/W
    rocNews/Wrocnews_1.shtml

  • 2. Data: 2004-04-28 08:19:00
    Temat: Re: SE o śmierci wizjonera i mecenasa kultury
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Wed, 28 Apr 2004 10:04:16 +0200, na pl.biznes.banki, MONTWA napisał(a):

    > twórcą sukcesu Lucas Banku, dynamicznie rozwijającego się banku
    Lucas ??
> [...]
    Lucas ??
    > swoje akcje. Wyjaśnił wówczas, że w Lucas Banku zrobił już wszystko i chce
    ... i wszystko jasne...

    Kamil Paszkiewicz

  • 3. Data: 2004-04-28 09:06:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c6nomp$qbq$1@nemesis.news.tpi.pl>, MONTWA wrote:

    > http://www.superexpress.com.pl/iso/Dzisiaj/Regiony/W
    rocNews/Wrocnews_1.shtml

    Jak mnie irytuje taka bylejakość. Dobrze, że przynajmniej
    za darmo są te wypociny dostępne.

    Renata

  • 4. Data: 2004-04-28 20:55:27
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > twórcą sukcesu Lucas Banku, dynamicznie rozwijającego się banku
    > zacząć od nowa. Za uzyskane pieniądze stworzył od podstaw Eurobank -
    firmę,

    czyli, ze eurobank powtorzy sukcesy, ale rowniez i wtopy lucasa?

  • 5. Data: 2004-04-29 09:07:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Q <o...@g...gov.pl> wrote:
    > czyli, ze eurobank powtorzy sukcesy, ale rowniez i wtopy lucasa?

    A jakie to wtopy zalicza Lukas?

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-30 07:43:11
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > A jakie to wtopy zalicza Lukas?

    to to idealny bank?
    :)

  • 7. Data: 2004-04-30 08:52:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to to idealny bank?
    > :)

    "Tak powinno być w każdym banku!" :-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn