  • 11. Data: 2008-02-14 20:29:38
    Temat: Re: [SEPA] przelewy w EUR
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Chris napisał(a):

    > Miła wiadomość, zastanawiam się tylko, ile taki przelew będzie
    > kosztować?

    Zgodnie z założeniami systemu SEPA powinien kosztować tyle co przelew
    krajowy. Ale w PKO wszystko jest możliwe :)

    PG

  • 12. Data: 2008-02-15 06:58:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 20:29:38 +0000, Piotr Gralak napisał(a):

    > Zgodnie z założeniami systemu SEPA powinien kosztować tyle co przelew
    > krajowy. Ale w PKO wszystko jest możliwe :)

    Niezbyt ściśle. Dokładnie: "Tyle co przelew krajowy w Euro."

  • 13. Data: 2008-02-15 23:26:40
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 06:58:49 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > Niezbyt ściśle. Dokładnie: "Tyle co przelew krajowy w Euro."

    Właśnie po zalogowaniu się do ING znalazłem maila z informacją, że u
    nich przelew SEPA kosztuje 5 zł.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof