  • 11. Data: 2004-05-15 15:35:28
    Temat: Re: [SFI] Kupowac fundusze dolarowe czy euro?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Micha* 'Amra' Macierzy?ski wrote:

    > Bo ok. czerwca maja wzrosnac stopy procentowe w USA + niepewna sytuacja
    > polityczna w Polsce powoduje, ze waluta i tak i tak bedzie drozsza.
    > A jak masz watpliwosci - to idz d zawodowego analityka, a nie bedziesz sie
    > na grupie pytal ;)

    A kiedy sytuacja polityczna byla w Polsce pewna? Ja bym w tej chwili nie
    kupowal funduszy walutowych. Rynek wydaje sie, ze juz zdyskontowal wieksze
    perturbacje niz ma to miejsce w rzeczywistosci. Mysle, ze czeka nas teraz
    dlugi okres powolnego umacniania sie zlotego. Tak slaba zlotowka jak obecnie
    juz nigdy nie bedzie.

  • 12. Data: 2004-05-15 15:44:08
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Pawel Sztabinski <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Mysle, ze czeka nas teraz dlugi okres powolnego umacniania sie
    > zlotego. Tak slaba zlotowka jak obecnie juz nigdy nie bedzie.

    Leppera zdyskontowal? ;)
    No i moze odwroci sie proporcja i Euro bedzie tansze od USD (albo bedzie
    mniejsza roznica).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 13. Data: 2004-05-15 15:59:29
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    <n...@o...pl> wrote in message

    > A jak w nazwie nie ma nic? Ani EURo ni EUR ni EU, nic wspolnego ze slowem
    dolar
    > dolarowy dolarowe USD USA? to jak, jest gdzies opis?

    Jeśli się zadaje tego typu pytania to należy się w ogóle zastanowić czy
    inwestować w fundusze. Polityka inwestycyjna opisana jest w prospekcie
    każdego z funduszy. Rozdział o polityce inwestycyjnej i zasadach zbywania
    jednostek warto przeczytać nawet w przypadku funduszy "złotowych". To
    absolutna podstawa, aby uniknąć później przykrych niespodzianek.

  • 14. Data: 2004-05-15 16:44:26
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > Leppera zdyskontowal? ;)

    Tak. Przeciez zloty i obligacje dyskontuja juz go od wielu miesiecy a rynek
    tylko czeka jak ostatni wystraszeni obkupia sie walut i sprzedadza obligi,
    w przeciwienstwie np. do akcji, ktore dopiero niedawno sie "obudzily".

  • 15. Data: 2004-05-15 20:17:15
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    > Bo ok. czerwca maja wzrosnac stopy procentowe w USA + niepewna sytuacja
    > polityczna w Polsce powoduje, ze waluta i tak i tak bedzie drozsza.

    hmm... jeśli stopy procentowe w USA idą w góre to ceny obligacji idą w dół -
    zgadza się czy też nie?

    pzdr,
    michal

  • 16. Data: 2004-05-15 22:12:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    michał <S...@g...pl> wrote:
    > hmm... jeśli stopy procentowe w USA idą w góre to ceny obligacji idą
    > w dół - zgadza się czy też nie?

    stopy w gore akcje w dol i ludzie zaczna kupowac bardziej obligacje +
    pamietaj o zagranicy, ktora teraz "sztucznie" pompuje euro.
    Tak w zasadzie to na samych obligacjach to zarobek zaden - ale na roznicy
    kursowej wiecej mozna zyskac

    http://www.PRnews.pl

  • 17. Data: 2004-05-16 07:30:25
    Od: "michał" <S...@g...pl>

> [...]
    > pamietaj o zagranicy, ktora teraz "sztucznie" pompuje euro.
    > Tak w zasadzie to na samych obligacjach to zarobek zaden - ale na roznicy

    czy fundusze akcyjne tez odpadaja.. tak? A co z fuduszami rynku pienieznego?

    pzdr,
    michal