  • 11. Data: 2007-01-20 11:53:59
    Temat: Re: SFI i DWS top 25
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Sprytna strategia inwestycyjna.
    > Umarzać jednostki tego co jest chwilowo w dołku i kupować jednostki czegoś
    > innego na szczytach :-D

    nie, nie o to mi chodzilo
    kupowanie w dolkach i sprzedawanie na gorkach sie nie udaje na dluzsza
    mete...znam takich co bardzo wtopili inwestujac w ten sposob na GPW

    chodzilo mi o to, ze jezeli kupilem j.u. kilku funduszy posiadajacych
    zblizona polityke inwestycyjna i jeden zarobil 10% a drugi 2% tzn. ze
    cos jest z nim nie tak i trzeba sie go pozbyc...

  • 12. Data: 2007-01-20 12:03:24
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):
    > he he he
    > od 5 lat mówią o bessie
    >
    > poza tym nie wplaca sie calej kasy do jednego funduszu!

    czy przypadkiem nie jest tak, ze jak jest bessa, to prawie wszystkie
    traca? :-)

    Sierp

  • 13. Data: 2007-01-20 12:24:47
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > czy przypadkiem nie jest tak, ze jak jest bessa, to prawie wszystkie
    > traca? :-)
    >
    > Sierp

    jak bessa to traca wszystkie te, ktore czesc srodkow inwestuja w akcje,
    ale sa jeszcze inne fundusze, na ktorych mozna w tym czasie zarobic...

  • 14. Data: 2007-01-20 12:27:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Jan 2007 12:53:59 +0100, RobertS <r...@x...pl>
    wklepał(-a):

    >chodzilo mi o to, ze jezeli kupilem j.u. kilku funduszy posiadajacych
    >zblizona polityke inwestycyjna i jeden zarobil 10% a drugi 2% tzn. ze
    >cos jest z nim nie tak i trzeba sie go pozbyc...

    I w tym momencie realizujesz stratę. :) Też zdarzyło mi się tak zrobić, po czym
    po sprzedaży fundusz ruszał do przodu...
    Oczywiście nie warto kupować funduszy, które kilka lat z rzędu mają dużo gorsze
    wyniki niż średnia dla danej kategorii, ale gorsze wyniki od innych przez pół
    roku czy rok to normalna rzecz.

  • 15. Data: 2007-01-20 22:26:14
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > wyniki niż średnia dla danej kategorii, ale gorsze wyniki od innych przez pół

    nie realizuje zadnej straty, na wszystkich funduszach zarobilem tylko na
    niektorych relatywnie zbyt malo i dlatego juz im dziekuje...

  • 16. Data: 2007-01-22 14:36:09
    Od: "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik RobertS napisal(a):
    > polecam fundusz DWS Akcji +
    > również osiąga bdb stopy zwrotu, to hit w moim portfelu inwestycyjnym
    > ;-)

    Dziwne: te wykresiki na stronie mBanku pokazuja, ze np. LM Akcji, AIG
    Akcji, PZU Krakowiak radzily sobie lepiej (zarowno w ostatnich 3, 6
    m-cach, jak i w ostatnim roku), a maja nizsze wymagane wplaty.
    ale moze zle je odczytuje?
    --
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2007-01-22 15:26:25
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Jan 2007 15:36:09 +0100, w <ep2hqv$p0d$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "ls"
    <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Akcji, PZU Krakowiak radzily sobie lepiej (zarowno w ostatnich 3, 6
    > m-cach, jak i w ostatnim roku), a maja nizsze wymagane wplaty.

    Dobrze odczytujesz, RobertS podaje dane chyba sprzed roku :). Wtedy faktycznie
    DWS+ był niezły.

  • 18. Data: 2007-01-22 18:39:24
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):

    > jak bessa to traca wszystkie te, ktore czesc srodkow inwestuja w akcje,
    > ale sa jeszcze inne fundusze, na ktorych mozna w tym czasie zarobic...

    no wlasnie
    a ktore to fundusze? Bo nawet nie wiem, w jakiej grupie szukac..

    Sierp

  • 19. Data: 2007-01-22 19:40:46
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 22 Jan 2007 19:39:24 +0100, w <ep31n5$lst$1@ochlapek.sierp.net>,
    Sierp <s...@n...net> napisał(-a):

    > no wlasnie
    > a ktore to fundusze? Bo nawet nie wiem, w jakiej grupie szukac..

    Pieniężne ;)

  • 20. Data: 2007-01-22 19:50:57
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Pieniężne ;)

    dobrze, to jedyne fundusze, na ktorych nie mozna stracic

    poza tym w czasie bessy na GPW warto zainteresowac sie FI inwestycyjnymi
    inwestujacymi za granica