  • 41. Data: 2006-11-07 12:22:31
    Temat: Re: SFI oraz ogólnie FI a koszty
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > No dobrze. To jeszcze tylko powiedz, po co mi informacja. Że jeden fundusz
    > zarobił więcej, a drugi mniej, jeśli w obu przypadkach dostanę tyle samo ?

    Nie znasz przyszlych wynikow, wiec nie wiesz czy dostaniesz tyle samo. Ale
    wiesz kto ci wiecej zabierze.

  • 42. Data: 2006-11-07 20:41:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 7 Nov 2006 13:22:31 +0100, w
    <59997$45507a85$57cf7ffa$28526@news.chello.pl>, "Tommeck" <t...@g...pl>
    napisał(-a):

    > Nie znasz przyszlych wynikow, wiec nie wiesz czy dostaniesz tyle samo. Ale
    > wiesz kto ci wiecej zabierze.

    Super. Co absolutnie nijak ma się do przyszłych wyników finansowych funduszy.

  • 43. Data: 2006-11-09 13:47:34
    Od: "M.Tosza" <m...@w...pl>

    Tommeck napisał(a):
    > zainwestowałem parę lat temu) jest tu chyba najlepszym przykładem.
    > wartościowe.
    > Zgadza sie. Szczesliwie swiat sie nie konczy na mbanku.

    Witam,

    Jeśli nie mbank to co, że tak zapytam? Sam jestem bardzo początkującym
    funduszowiczem i z chęcią poznam inne miejca oferujące naprawdę wartościowe
    fundusze.

    Pozdrawiam,

    --
    M. T

  • 44. Data: 2006-11-09 14:34:34
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Herbi napisał(a):
    > - jeżeli dzisiaj kupiłbym akcje jakiegoś funduszu to mogę je sprzedać w
    > każdej chwili bezproblemu?

    Tak. Ja zainswestowałem 50zł w SFI. Spodobało mi się i włozyłem w
    interes jeszcze ze 100zł. Parę dni później załamała sie giełda (zobacz
    sobie na wykresach kiedy to było). W końcu wyjąłem ze stratą chyba 3zł.
    Od tamtej pory staram się nie naruszać rynku finansowego ;)

  • 45. Data: 2006-11-09 14:57:16
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Jeśli nie mbank to co, że tak zapytam? Sam jestem bardzo początkującym
    > funduszowiczem i z chęcią poznam inne miejca oferujące naprawdę
    > wartościowe
    > fundusze.

    Akurat mialem na mysli bank zagraniczny, aczkolwiek bezproblemowo dostepny
    dla klientow z Polski. Podejrzewam, ze wiekszosc dobrych bankow w UE
    proponuje klientom inwestycje w fundusze (moj ma w ofercie cos kolo 300).

  • 46. Data: 2006-11-09 17:48:45
    Od: "M.Tosza" <m...@w...pl>

    Tommeck napisał(a):
> [...]
    > dla klientow z Polski. Podejrzewam, ze wiekszosc dobrych bankow w UE
    > proponuje klientom inwestycje w fundusze (moj ma w ofercie cos kolo 300).

    Możesz sypnąć jakimś konkretniejszym przykładem?
    Pozdrawiam,

    --
    Michał Tosza

  • 47. Data: 2006-11-09 17:59:23
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Możesz sypnąć jakimś konkretniejszym przykładem?

    https://bancaonline.openbank.es/servlet/PProxy?app=D
    J&cmd=8204&active=0&opcion=AE

  • 48. Data: 2006-11-10 16:16:06
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 9 Nov 2006 14:47:34 +0100, w <1...@m...czlowiek>, "M.Tosza"
    <m...@w...pl> napisał(-a):

    > Jeśli nie mbank to co, że tak zapytam? Sam jestem bardzo początkującym
    > funduszowiczem i z chęcią poznam inne miejca oferujące naprawdę wartościowe
    > fundusze.

    Nikt nie pisze, żeby "nie w mbanku". Tylko żeby zdawać sobie sprawę z
    ograniczeń (czyli z braku części funduszy).