  • 1. Data: 2005-08-16 10:46:07
    Temat: SKOK a BTE
    Od: "jaro" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam bardzo krótkie pytanie: czy SKOK może wystawić bankowy tytuł egzekucyjny?
    Mam pewne problemy ze spłata zaciągniętej u nich pozyczki.
    Chcę się "ułożyć" (restrukturyzacja) ale straszą mnie sądem i komornikiem.
    W umowie mam zapis tylko o wekslu jaki SKOK może wystawić+podana jest kwota
    graniczna.
    Pls. o odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-08-16 10:52:24
    Temat: Re: SKOK a BTE
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    jaro wrote:

    > Mam bardzo krótkie pytanie: czy SKOK może wystawić bankowy tytuł
    > egzekucyjny?

    Nie

> [...]
    > pozyczki. Chcę się "ułożyć" (restrukturyzacja) ale straszą mnie sądem
    > i komornikiem. W umowie mam zapis tylko o wekslu jaki SKOK może

    To ty wystawiłeś weksel. (czy to zrobiłeś?) SKOK może go tylko
    wypełnić. Znaczmie upraszcza to ściąganie zadłużenia.