  • 1. Data: 2010-01-12 21:02:52
    Temat: SKOK - jeden z ostatnich ostoi PRL
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    dzisiaj miałem próbkę obsługi w SKOK i mało się nie obaliłem na glebę
    (czytaj podłogę)
    kurna PRL, nie do wiary,
    ostatnio tak do mnie gadali jak byłem w szkole podstawowej i namawiali
    na SKO
    następnym razem w technikum namawiali do ZSMP

    i jak tu można zdrowym być

    :)
    mysiar

  • 2. Data: 2010-01-12 21:16:49
    Temat: Re: SKOK - jeden z ostatnich ostoi PRL
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "mysiar" news:hiio1v$9nb$1@news.onet.pl

> [...]
    > na SKO
    > następnym razem w technikum namawiali do ZSMP

    Jak namawiali?

  • 3. Data: 2010-01-15 06:32:10
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Belkocesz cos bez sensu i dziwisz sie ze cie niepowaznie traktuja.Nawet nie
    potrafisz wlasciwie sformuowac co zarzucasz skokowi.