  • 11. Data: 2002-09-02 10:59:22
    Temat: Re: SKOK oferta
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> napisał w
    > Jeśli uważasz, że ludzie z w/wymienionych instytucji (w tym znawcy
    zagadnień
    > prawnych i ekonomicznych z wyższych uczelni) to "głupie szaraczki",-
    robole bez
    > rozeznania prawnego, ekonomicznego, nie umiejący liczyć, które dają sie
    nabrać
    > na "kasy Grobelnego", to ja zaczynam poważnie współczuć nie im, ale
    Tobie...

    hmm, w dyskusji co innego jest okreslic ogolnie mase jak "szaraczki" a co
    innego zrobic przytyk osobisty
    a co do tytułomanii, to u grobelnego cała masa profesorków utopiła ! bo to
    że ktoś ma wyżesze studia wcale nie oznacza że nie jest bardziejj chytry na
    łatwiutki szmal.
    faktycznie jednak - ponieważ jako argumentów zaczynasz używać osobistych
    wycieczek - tematu już z Tobą nie podejmę :-PPPPP

  • 12. Data: 2002-09-04 18:11:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    02 Sep 02 12:59, krab pisal do All:

    k> hmm, w dyskusji co innego jest okreslic ogolnie mase jak "szaraczki" a
    k> co innego zrobic przytyk osobisty a co do tytułomanii, to u grobelnego
    k> cała masa profesorków utopiła ! bo to że ktoś ma wyżesze studia wcale
    k> nie oznacza że nie jest bardziejj chytry na łatwiutki
    k> szmal.

    Czym innym jest kiedy może i jakiś "utytułowany", ale mało rozgarnięty człek
    połasi się na "łatwy zarobek", a czym innym wpuszczenie na swój teren - i nie
    tylko, - bo właściwie _utworzenie_ Kasy, której niesolidność czy upadłość
    skompromitowała by totalnie instytucje założycielskie dbające o swój prestiż.
    Domniemanie, że SGH czy Stołeczna Komenda Policji utworzyły by Kasy nie
    posiadające gwaracji prawnych i finansowych jest po prostu absurdalne.
    - Zanim otwarto tam SKOK, to został on dokładnie prześwietlony pod wzgledem
    umocowań prawnych i bezpieczeństwa finansowego.

    k> faktycznie jednak - ponieważ jako argumentów zaczynasz używać
    k> osobistych wycieczek - tematu już z Tobą nie podejmę :-PPPPP

    Nie wiem czemu się dziwisz, że wytknałem Ci _nieuzasadnione uprzedzenia_ do
    SKOK.
    Myślę, że czytelnicy grupy też odnieśli takie wrażenie.
    Tak czy owak, - jesłi poczułeś się dotkniety tonem jakiego użyłem, to
    przepraszam.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 13. Data: 2002-09-06 18:35:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> writes:

> [...]
    > Domniemanie, że SGH czy Stołeczna Komenda Policji utworzyły by Kasy nie
    > posiadające gwaracji prawnych i finansowych jest po prostu absurdalne.

    Na takiej slepej wierze, nie podpartej rzeczywistymi faktami (ktore
    oczywiscie w tym przypadku moga istniec, nie wiem) przejechalo sie juz
    naprawde wielu ludzi.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator