  • 41. Data: 2011-02-14 01:03:54
    Temat: Re: SKOK to ludzka instytucja finansowa
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 13 Feb 2011 08:45:51 +0100, Horacy napisał(a):
    > Prawdziwa tragedia, moze splac dlug za nia?

    Tragedia jest przyczyną tej sytuacji.
    A tutaj? Cóż, wychodzi na wierzch to co jest oczywiste: że wszelkie banki,
    SKOKi itp. to instytucje, które zrobią wszystko by zedrzeć z klienta każdy
    grosz.
    Nie, nie czepiam się egzekucji (choć prawda jest taka, że nie powinno
    istnieć coś takiego jak domyślne dziedziczenie wprost). Skurwysyństwem
    w wykonaniu SKOKu jest egzekucja dopiero w momencie, gdy sobie uznali że
    odsetki osiągnęły fajną wysokość.

    Niestety, póki prawo mamy złodziejskie - trzeba być ostrożnym i wiedzieć
    co grozi...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 42. Data: 2011-02-14 01:15:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 12:39:04 +0100, Jan Werbinski napisał(a):
    > Zaciągnęła je dwukrotnie: płodząc dziecko, a następnie biernie przyjmując
    > spadek.
    > Mogła go nie przyjąć, albo zastrzec że nie odpowiada za ew zobowiązania
    > ukryte. Chyba jest taka możliwość.

    Co pokazuje bardzo prostą prawdę: prawo spadkowe jest skonstruowane
    tak, by pomagać bandytom takim jak choćby ten SKOK.
    I nie, nie uważam że należy darować długi jeśli ktoś umrze - natomiast
    jestem zdania, że bezwzględnie należy poinformować spadkobierców o
    obciążeniu spadu zadłużeniem - a jeśli się ich nie poinformuje, to bieg
    owych 6 miesięcy rozpoczyna się od momentu powiadomienia.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 43. Data: 2011-02-14 04:45:32
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    napisał w wiadomości news:ij9jnl$qrn$1@inews.gazeta.pl...

    > <g...@o...pl> 2...@n...onet.pl

    > 0. Jak symulować śmierć?
    > 1. Tak duża/wysoka jest umieralność/śmiertelność klienteli SKOKowej?
    > 2. Nie każdy umarły niczego (poza długami) nie zostawia potomnym.
    > 3. Co w tym straszliwego, że udzielono by pomocy wielu innym?

    Wyjątkowej sytuacji, czyli trudnej. Niekoniecznie chodzi o śmierć, ale
    wypadki itp. Od płacenia za ryzyko są instytucje ubezpieczeniowe, a nie
    banki. Trzeba się ubezpieczać lub ryzykować.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 44. Data: 2011-02-14 04:46:11
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    napisał w wiadomości news:ij9jnl$qrn$2@inews.gazeta.pl...

    > "Paweł" ij8v8m$sc5$...@n...net.icm.edu.pl

    > Może liczą (SKOKowi) na infantylną litość -- na kogoś, kto uzna,
    > że pomocą dla tej kobiety jest zapłacenie tego długu. A taka
    > pomoc to tylko karmienie zwyrodnialców ze SKOKów!!! Karmienie,
    > które owocować może tylko jeszcze gorszymi czynami!!!

    Zwyrodnialcami są ci, którzy uważają że kobiecie należy pomóc, a nie
    pomagają. Czyli np Ty. :)

  • 45. Data: 2011-02-14 04:48:41
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    napisał w wiadomości news:ij9kcg$t4e$1@inews.gazeta.pl...

    > "Jan Werbinski" 4d57c59f$0$2491$6...@n...neostrada.pl

    > Toż ta córka nie uciekła, ale umarła. Póki żyła -- spłacała.
    > Jak się wychowuje na nieśmiertelnych?

    Można wychować na odpowiedzialnych. Branie kredytu bez posiadania
    zabezpieczenia, aktywów jest nieodpowiedzialne.

    > Nie ona pożyczyła, ale jej córka.

    Ona ją tak wychowała, że ta nie wiedziała czym jest pieniądz i kiedy można
    oberwać.

    > 2200 -- miesięczna pensja.

    I przy takich zarobkach nie miała 4000 zł na plusie po śmierci? Była głupia,
    albo rozrzutna. W sumie to to samo.

    > Bo nakarmi SKOK?

    Jak to nakarmi? Wolałbyś żeby np Twoje depozyty w SKOK były niespłacone z
    powodu głupoty jakiejś baby?

    > Nakłanianie do samobójstwa jest chyba przestępstwem...

    Umiesz czytać?

  • 46. Data: 2011-02-14 04:49:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    napisał w wiadomości news:ij9kh1$3f$1@inews.gazeta.pl...

    > "Jan Werbinski" 4d58505a$0$2489$6...@n...neostrada.pl

    > Bo to coś na kształt pleonazmu? Każda instytucja jest z definicji
    > ludzka -- dla ludzi, służąca ludziom, nastawiona na ludzkie
    > potrzeby, w które się wsłuchuje...

    Przecież wiemy, że te dwie definicje są zupełnie rozbieżne.

  • 47. Data: 2011-02-14 04:50:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    napisał w wiadomości news:ij9p1d$eda$1@inews.gazeta.pl...

    > "XYZ" ij9l02$edm$...@n...onet.pl

    > Komu więc służyć mają instytucje, jeśli nie ludziom?
    > Bogom? :)

    Mylisz służenie ludziom - właścicielom instytucji, ze służeniem ludziom -
    jej klientom. To są zwykle dwie różne grupy ludzi. A Ty jakoś tego nie
    rozumiesz, albo naiwnie udajesz dziecko.

  • 48. Data: 2011-02-14 04:51:45
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > odsetki osiągnęły fajną wysokość.
    >
    > Niestety, póki prawo mamy złodziejskie - trzeba być ostrożnym i wiedzieć

    Gdybyś zarządzał firmą lub instytucją, to w imię zasad rezygnowałbyś z
    należnych Ci pieniędzy, czy zastosował najskuteczniejszy legalny sposób ich
    odzyskania?

  • 49. Data: 2011-02-14 04:52:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Co pokazuje bardzo prostą prawdę: prawo spadkowe jest skonstruowane
    > tak, by pomagać bandytom takim jak choćby ten SKOK.

    Jakim bandytom? Chcą swoje pieniądze. Mają pełne prawo i podstawy etyczne do
    takiego działania.

> [...]
    > obciążeniu spadu zadłużeniem - a jeśli się ich nie poinformuje, to bieg
    > owych 6 miesięcy rozpoczyna się od momentu powiadomienia.

    Tu się zgadzam.

  • 50. Data: 2011-02-14 10:27:56
    Od: z <z...@g...pl>

    Jan Werbinski pisze:

    > Tu się zgadzam.

    I tu się wszyscy zgadzamy. Więc nie ma co piany bić.
    Pytanie jest ważniejsze: Dlaczego przez tyle lat pOSŁOWIE nic w tym
    kierunku nie zrobili.
    Lobbing "instytucji zaufania publicznego" ;-) czy tylko lenistwo?
    W mordę...