  • 1. Data: 2005-12-20 19:13:42
    Temat: SKOK zamiast banku do ROR?
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    W zwiazku z podwyzka oplat w PKO BP zastanawiam sie czy
    pewnej osobie nie doradzic zmiane banku na SKOK
    do prowadzenia comiesiecznych rozliczen i niewielka lokata. Placowka
    znajduje sie blisko domu tak jak oddzial banku a chyba bedzie tansza.
    Niestety zmiana banku na inny nie wchodzi w gre bo potrzebna
    jest placowka (innego banku brak w najblizszej okolicy) dla osoby ktora chce
    wszystko zalatwic w oddziale.
    Nie ma mowy o korzystaniu z bankomatow, dostepu przez Internet czy telefon.
    Przeczytalem dodatek o SKOKach w Rzeczpospolitej z 15 grudnia
    i wyglada to calkiem niezle, ale material byl sponsorowany wiec
    pewnie minusow nie podali.
    Jezeli ktos zna takowe to prosze o podanie.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-12-20 23:21:29
    Temat: Re: SKOK zamiast banku do ROR?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin <n...@n...ocm> wrote:
> [...]
    > i wyglada to calkiem niezle, ale material byl sponsorowany wiec
    > pewnie minusow nie podali.
    > Jezeli ktos zna takowe to prosze o podanie.

    Na dzien dobry jest oplata wesjciowa (skladka). Czesciwoo potem zwracana, no
    ale kase musisz wystawic. Zalezy jakis SKOK, ale 50-100 zl - musisz sie z
    tym liczyc.
    I teraz podziel te kwote przez 1,4 zl bo tyle zdrozeje bodaj prowadzenie
    konta w PKO BP. Masz odpowiedz czy Ci sie oplaca ta przeprowadzka.
    Oczywiscie ceny w SKOKu innych uslug i produktow nie musza wcale byc tansze.
    Zalerta - wyzsze oprocentowanie lokat (ale wcale nie jest wiadomo, czy tak
    bedzie za rok). Oprocentowanie kredytow zdecydowanie wyzsze. Rozliczenia -
    zalezy od SKOKu - ale chyba z 2,5 za przelew bedzie. Jednym slowem - nie
    wiem czy to jest dobry pomysl.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-21 00:35:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński [m...@p...pl] napisał:

    > I teraz podziel te kwotę przez 1,4 zł bo tyle zdrożeje bodaj
    prowadzenie
    > konta w PKO BP.

    Choć generalnie się zgadzam z Twoim postem, to z tym akurat fragmentem
    zdecydowanie nie. Kwotę wpisowego trzeba podzielić przez miesięczną
    opłatę za prowadzenie konta, a nie przez podwyżkę. Bo przecież gość
    traci całą opłatę. A tu już wyjdzie trochę inny obraz. nie wiem ile
    tam mają za prowadzenie rachunku, ale pewnie kilkanaście złotych jest.
    To powinno się to zbilansować w granicach roku i później zarabiać na
    siebie.

  • 4. Data: 2005-12-21 06:48:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ocm> napisał w wiadomości

    > Witam
    >
    > W zwiazku z podwyzka oplat w PKO BP zastanawiam sie czy
    > pewnej osobie nie doradzic zmiane banku na SKOK

    A SKOK to jest bank ??

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-12-21 08:21:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > tam mają za prowadzenie rachunku, ale pewnie kilkanaście złotych jest.
    > To powinno się to zbilansować w granicach roku i później zarabiać na

    Konto w PKO BP bedzie teraz kosztowalo 5,4 zl. W skoku (zalezy jakim) ale
    trzeba liczyc sie z kosztem ok 2,5 zl miesiecznie.

  • 6. Data: 2005-12-21 08:44:24
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > W zwiazku z podwyzka oplat w PKO BP zastanawiam sie czy
    > pewnej osobie nie doradzic zmiane banku na SKOK

    wcisneli mi niedawno na ulicy ulotke z reklama RORu w SKOKu z tego co pamietam:

    - oplata za prowadzenie konnta juz od 3.50/msc - LOL (podali "od" ale nie "do")
    - przelewy od 1.50zl/sztuka - ROTFL (ta sama sytuacja z tajemniczym "od")

    IMO - nie warto