  • 11. Data: 2012-02-08 19:23:07
    Temat: Re: SMS kody za granicą
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > odebrać :)
    >
    > Masz rację, odbiór SMS za darmo. Mam telefon Lebara UK i SMS od nich:
    > "Calls to UK/EU are 36m/min (11p/min to receive). Texts 11p (Free to
    > receive). Data Ł2.50/MB.

    Aczkolwiek podobno są kraje, gdzie płaci się za przychodzący sms.

    Ja mogę potwierdzić, że mBankowe sms-y przychodziły do Niemiec i do
    Czech bez większych opóźnień.

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2012-02-08 20:35:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.02.2012 20:23, Grzexs pisze:

    > Aczkolwiek podobno są kraje, gdzie płaci się za przychodzący sms.

    I to niby calkiem cywilizowane - USA. Za rozmowe przychodzaca tez sie
    placi ;)

  • 13. Data: 2012-02-08 21:16:28
    Od: " Matek" <m...@g...pl>

    glang <g...@o...pl> napisał(a):

    > Czy będąc za granicą otrzymam SMS kod do potwierdzenia transakcji w banku
    > przez internet?? ;)
    > pzdr
    > GL

    Jeśli Twój telefon działa w roamingu, to dostaniesz. Za takie SMS-y nic
    dodatkowo nie płacisz.

    Problem może być, jeśli chciałbyś otrzymać SMS na numer zagraniczny, bo na to
    niektóre banki się podobno nie zgadzają.

  • 14. Data: 2012-02-09 06:14:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " Matek" <m...@g...pl> writes:

    > Jeśli Twój telefon działa w roamingu, to dostaniesz. Za takie SMS-y nic
    > dodatkowo nie płacisz.

    No nie wiem. Teraz pewnie nie znajdę, ale mam wrażenie, że kiedyś za
    przychodzący w roamingu SMS era kasowała (i to całkiem sporo)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 15. Data: 2012-02-09 11:05:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 08 Feb 2012 21:35:32 +0100, neoniusz napisał(a):

    > I to niby calkiem cywilizowane - USA. Za rozmowe przychodzaca tez sie
    > placi ;)

    Tylko porównaj ich ofertę, gdzie płaci się za przychodzące z np. naszą
    gdzie za przychodzące się nie płaci, to też Ci się zamarzy płacić za
    przychodzące ;)

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2012-02-09 11:47:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    >" No nie wiem. Teraz pewnie nie znajdę, ale mam wrażenie, że kiedyś za
    >przychodzący w roamingu SMS era kasowała (i to całkiem sporo)

    T-mobile
    Cyt.
    "Odbieranie SMSów zawsze jest bezpłatne" *
    z zastrzeżeniem:
    * Niektórzy zagraniczni operatorzy doliczają ponadto stawkę za połączenia
    lub SMS-y przychodzące, od której naliczane jest dodatkowo 15% tej stawki. W
    takim przypadku 23% VAT pobierany jest od sumy stawki operatora
    zagranicznego i 15% prowizji.

  • 17. Data: 2012-02-09 11:51:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Kris" <k...@w...pl> writes:

> [...]
    > 15% tej stawki. W takim przypadku 23% VAT pobierany jest od sumy
    > stawki operatora zagranicznego i 15% prowizji.

    Nie, to chodziło o stałą kwotę typu 50gr. Ale to było jakiś czas temu, a
    w aktualnych cennikach nie widzę.

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 18. Data: 2012-02-09 12:59:58
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2012-02-09 07:14, Kamil Jońca pisze:

    > No nie wiem. Teraz pewnie nie znajdę, ale mam wrażenie, że kiedyś za
    > przychodzący w roamingu SMS era kasowała (i to całkiem sporo)

    To kiedyś to mogło być jedynie przed 2000 rokiem. Od tego czasu mam
    telefon w Erze i nigdy, w żadnym kraju europejskim, nie płaciłem za
    przychodzące smsy.

  • 19. Data: 2012-02-11 09:56:57
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Wed, 08 Feb 2012 17:46:28 +0100, glang napisał(a):

    > heheh. pytanie było oczywiście w ramach żartu. dzisiaj klientka mnie
    > rozbawiła mówiąc że nie może zrobić przelewu bo SMS kody nie dochodzą do
    > niej za granicę.

    Możliwe, moja żona miała taki problem z Aliorem w Singapurze (tam smsy w
    ogóle dziwnie przychodziły albo wcale albo jeden ten sam po 20-30 razy
    tylko czasem tak jak powinny). Generalnie w obrębie naszego kontynentu
    SMSy działają dobrze jak jesteś gdzieś daleko to może być różnie.

  • 20. Data: 2012-02-11 10:52:47
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-11 10:56, rmrmg pisze:

> [...]
    > tylko czasem tak jak powinny). Generalnie w obrębie naszego kontynentu
    > SMSy działają dobrze jak jesteś gdzieś daleko to może być różnie.

    ... i to jest istotny przyczynek, aby nie dawać się wpuszczać w hasła
    SMSowe o ile tylko się da zostać przy papierowych.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.