  • 31. Data: 2005-12-13 20:39:09
    Temat: Re: SMS w mbank
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:
    > Tomasz Matuszewski napisał(a):
    >

    >> a jakieś przecieki kiedy w multi? :)
    >
    > Chyba nigdy :(

    mam nadzieję, że się mylisz ;) niech to nawet płatne będzie (razem z
    informacją o przelewie przychodzącym via sms :P
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Historia magistra vitae - historia nauczycielką życia." Cyceron

  • 32. Data: 2005-12-13 20:51:38
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Tomasz Matuszewski napisał(a):

    > mam nadzieję, że się mylisz ;) niech to nawet płatne będzie (razem z
    > informacją o przelewie przychodzącym via sms :P

    Tez bym chciał, ale coś mi się wydaje, że to tylko pobożne życzenia

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 33. Data: 2005-12-13 22:06:58
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tez bym chciał, ale coś mi się wydaje, że to tylko pobożne życzenia

    mChat w Multibanku mówi/pisze, że się też przymierzają - ale terminu nie
    podają...

    Krasnal, GG#1103

  • 34. Data: 2005-12-13 22:43:47
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Krasnal (Zabrze) napisał(a):

    > mChat w Multibanku mówi/pisze, że się też przymierzają - ale terminu nie
    > podają...

    Hmm....no to są dobre wieści. Już mam dosyć tych kart kodowych :(

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 35. Data: 2005-12-14 11:12:44
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Hmm....no to są dobre wieści. Już mam dosyć tych kart kodowych :(

    no i wtedy nie będzie już gadania, że nie można informacji o
    przelewach przychodzących via sms
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nie toczymy bowiem walki przeciw cialu i krwi, lecz przeciw

  • 36. Data: 2005-12-18 10:44:53
    Od: pb158 <p...@i...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> writes:
    >
    > Kodowanie sobie popraw!
    >
    > MJ
    No Ty masz lepsze : us-ascii :) , dobra przeglądarka wszystko złapie i
    Twoje i jego kodowanie :) , ja nie mam z tym problemów (nagłówek postu
    prawdę powie z czego korzystam, bez zbędnej reklamy ).

    PZDR

  • 37. Data: 2005-12-18 10:53:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Dec 2005 11:44:53 +0100,
    osoba podpisana: pb158 <p...@i...pl>
    napisała:

    > No Ty masz lepsze : us-ascii :) , dobra przeglądarka wszystko złapie i
    No i ? W jego poście zdaje się pliterek nie było, więc dlaczego inne
    miałoby byc lepsze ?
    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman