  • 21. Data: 2011-09-06 18:28:56
    Temat: Re: SNB ustalił minimalny kurs franka do euro
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 18:51:44 +0200, totus napisał(a):

> [...]

    > nigdy bym nie sfinansował. Przeszkadza mi również, że psują pieniądze, w
    > których dostaję zapłatę za moja pracę, okradając mnie tym samym w sposób
    > ciągły. Innymi słowy może być jedno państwo i jedna waluta byle w tym
    > państwie nie było socjalizmu. To socjalizm prowadzi do bankructwa, a nie czy
    > jest jedno państwo i jedna waluta. Dynamika inflacji i przyrostu długo w USA
    > był w Cesarstwie Rzymskim nie do osiągnięcia. Starożytni Rzymianie nie znali
    > drukarni pieniędzy. Bili monety z metalu. To co Rzymianom zajęło lata Ben z

    Na czym polega ta hodowla ludzi? Nie rozumiem.

    Powtarzasz właśnie populistyczne slogany. Nie nie.... ja wiem że my biedni
    a oni bogaci, tylko co z tego? Zawsze będziemy biedni bo nie chcemy się
    przyłączyć do bogatych. Spójrz ile młodzieży wyjechało. Oni chcą się
    przyłączyć do bogatszych właśnie. Na cholerę mamy ciągle trzymać naszą
    biało-czerwoną dumnie, stojąc w gumiakach na zagnojomym polu na którym już
    nic nie rośnie. Czy ja się najem tą flagą?

    Wiesz po czym poznałem że przekroczyłem właśnie granicę Polski jadąc
    samochodem: po tym, że spadły mi z przedniej półki różne duperele, które
    tam leżały przez ok 500km drogi przez Niemcy.

    Moja cierpliwość się już skończyła. Czekałem 20 lat żywiąc się nadzieją, że
    będziemy tak bogaci jak Niemcy czy Francuzi. Mieliśmy wzrastające PKB,
    mieliśmy aspiracje żeby brać udział w wojenkach w Afganistanie i Iraku.
    Kupa gadania, pitolenia, wymachiwania flagami przecinania wstążek i
    ściskania rączek. I co? I jajco.
    Mnie nie przeszkadza ani urzędnik, ani pomaganie. Bo czy będziemy pomagać
    czy nie, i tak to nic nie zmieni. Belgia nie ma rządu i funkcjonuje. U nas
    mamy najlepszy rząd i nawet nie dorastamy do pięt tych socjalistycznych,
    uzwiązkowionych i opiekuńczych państw takich jak Niemcy czy Szwecja. Ile
    było gadania swego czasu, że te kraje padną, że nie da się płacić tak dużo
    emerytom, że związki itd. A tu na złość nam pokazują wszystkim środkowy
    paluszek. I wiesz dlaczego? Bo te państwa istnieją dla... ludzi, dla swoich
    obywateli.

  • 22. Data: 2011-09-06 18:29:02
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=5VKZq0edGu0

    Marfi grzbiecie twoi idole za euronaganianie ....

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Michał Szczerba)
    http://www.asme.pl/123249312795126.shtml

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety
    Polska nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    i doprowadzenie do plajty sysytemu:

    Rząd kradnie rezerwy demograficzne na emerytury
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/531762,rzad_kr
    adnie_rezerwy_demograficzne_na_emerytury.html

    .... pójdą pod trybunał stanu.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2011-09-06 18:37:18
    Temat: do Totusa
    Od: "Bob" <b...@p...onet.pl>

    Prosze sobie nie wycierac buzi chrzescijanami, bo Pan nie ma pojecia czym jest
    prawdziwe chrzescijanstwo ijakie jest cudowne! tak cudowne; dzisiejszy chaos
    nazywny szumnie gospodarka zmierza do kompletnego rozpadu i przyjdzie to
    szybciej niz sie obejrzymy, szybciej niz nam sie wydaje, bo to jest JUZ. W pare
    najblizszych lat nikt nie bedzie mial juz zludzen na odwrocenie trendu. I system
    ten upada bo jest niemoralny i to jest ta przyczyna fundamentalna. jest
    zbudowany na klamstwie chciwosci, wyzysku i oszustwie na wszelkie sposoby; przez
    cala deklinacje i koniugacje. Pewnie sie Pan obrazi ale socjalizm, komunizm
    kapitalizm wolny rynek to tylko HASLA, etykiety. Wiem o co Panu chodzi z
    socjalizmem ale nie mozna go mieszac z calym tym obecnym balaganem o ktorej Pan
    napisal, bo sie robia juz naprawde dwie rozne rzeczy. Socjalizm to nie jest
    wszelkie zlo i znak rownosci miedzy nimi. To tylko konstrukt mentalny.Czasu jest
    malo i to jest bardzo wazna konstatacja dla nas; mam nadzieje ze podejmiecie
    dobra decyzje. tego tu wszystki zycze
    B.

  • 24. Data: 2011-09-06 18:39:49
    Temat: Re: do Totusa
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Prosze sobie nie wycierac buzi chrzescijanami, bo Pan nie ma pojecia czym
    > jest
    > prawdziwe chrzescijanstwo ijakie jest cudowne! tak cudowne;

    Dokładnie.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2011-09-06 18:40:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Marfi grzbiecie twoi idole za euronaganianie ....

    Weź nie pierdol a pisz po polsku - nie rozumiem jidysz.

    --
    marfi

  • 26. Data: 2011-09-06 18:41:01
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Weź nie pierdol a pisz po polsku - nie rozumiem jidysz.

    Reprezentujesz sobą gnój.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2011-09-06 18:50:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Reprezentujesz sobą gnój.

    No widzisz... Jak sie skupisz to potrafisz mnie rozśmieszyć po polsku :)
    Tak trzymać!

    --
    marfi

  • 28. Data: 2011-09-06 19:21:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > Na czym polega ta hodowla ludzi? Nie rozumiem.

    Zacznijmy od tego co to jest hodowla. Istoty hodowane nie mogą robić tego co
    chcą tylko to co hodowca im nakaże. Zaraz po poczęciu istota hodowana staje
    się własnością hodowcy. Liczy się każda sztuka. Wychowanie i nauczanie
    podlega ścisłym regulacjom nałożonym przez hodowcę. Odżywianie jest ściśle
    monitorowane. Niektóre składniki diety są zwalczane nie patrząc na koszty i
    ofiary w ludziach. Hodowca dba o to by istoty hodowane zniechęcić do
    inicjatywy. Później praca i emerytura regulowana przez hodowcę. Historia
    hodowanych niczym się nie różni od historii konia roboczego w gospodarstwie
    rolnym. Koniec jest tylko inny. Spracowany koń idzie na karmę dla psów.
    Ludzie dostają tzw emeryturę.

    Co do reszty Twojego listu to przekonujesz przekonanego. Jestem jak
    najbardziej za integracją europejską. Za jednym obszarem celnym. Bo cła
    psuja gospodarkę Za swobodnym przepływem ludzi i kapitałów. Wszystko ma
    swoje granice. Nie odpowiada mi jeden rozmiar ogórka. Nie odpowiada mi jeden
    rozmiar jabłka. Nie odpowiada mi jeden rozmiar butów. I jeden rozmiar
    prezerwatyw. Jako jedyny pisałem tutaj, ze wspólna waluta to tylko zysk dla
    gospodarki. Opowiadanie, ze przewagę ma ten kto w miarę potrzeby dodrukuje
    trochę aby osłabić swoją walutę by polepszyć sytuacje swoich eksporterów ale
    jednocześnie robiąc inflacje, psując walutę lokalną i okradając pozostałych
    to jakaś aberracja. Ci co mówią, ze lepiej mieć walutę lokalną bo zawsze w
    miarę potrzeby można ją popsuć są jak karpie, które domagają się Wigilii co
    tydzień. Gdyby w Grecji była teraz drachma to co by było? Rząd zrobiłby
    dodruk i inflacje i wszystkie realne pobory Greków spadłyby znacznie. To dla
    Greków byłoby dobrze? Pewnie dla rządzących Greków tak. Takim posunięciem
    natychmiast naprawiliby wszystkie głupoty w zarządzaniu państwem, które
    zrobili. Ale dla pozostałych? Ja twierdzę, że nie. Psucie waluty jest tylko
    w interesie właściciela banku emisyjnego. Pozostali na tym cierpią. Dla mnie
    idealną sytuacją jest gdy zarobie na mendel jajek, powstrzymam się od kupna,
    pieniądze schowam do skarpety, a po pewnym czasie mogę za te pieniądze kupić
    mendel i jeszcze jedno jajko. Tak bym chciał. Teraz jest tak, ze zarobie na
    mendel i jak nie potrzebuję go kupić to muszę ciężko pracować dalej by
    zachować choćby wartość realną niewydanych pieniędzy. I wszyscy dookoła
    mówią, ze to dobrze. Może i dobrze tylko nie dla mnie.

  • 29. Data: 2011-09-06 19:33:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Bob wrote:

> [...]
    > mentalny.Czasu jest malo i to jest bardzo wazna konstatacja dla nas; mam
    > nadzieje ze podejmiecie dobra decyzje. tego tu wszystki zycze

    Nie rozumiem dlaczego przytaczanie faktów z historii chrześcijaństwa tak Cie
    denerwują. Święta Inkwizycja paliła ludzi na stosach za przekonania. To
    fakt. Joanna d'Arc to przykład zapiekłości księży. Okres gdy było trzech
    papierzy to też fakt. Jeden pił więcej od drugiego i żył w przepychu.
    Traktowanie Hitlera przez Papierza i jego reakcja na palenie ludzi innego
    wyznania to też fakt. Ale o co chodzi? Wiara może jest piękna i przykazania
    szczytne tyle, że nie używane. Obecny Papierz ciągle ubolewa nad biednymi z
    Sudanu. Pomógł jakiemuś z własnych pieniędzy? Coś dla nich zrobił? Jedyne w
    czym jest aktywny to w naciąganiu innych. Jest zakłamany jak wszyscy jego
    poprzednicy i podwładni w hierarchii.

  • 30. Data: 2011-09-06 19:43:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czym jest aktywny to w naciąganiu innych. Jest zakłamany jak wszyscy jego

    Używasz słowa "Papierz" z premedytacją czy nie wiesz jak się to pisze?

    --
    marfi