  • 1. Data: 2010-05-23 10:15:56
    Temat: SNW
    Od: Senipla <a...@w...dwa.pl>

    Witam
    Przepraszam za zawracanie glowy ale chciałbym zapytać i moze ktoś z
    szanownych grupowiczów pomoże.
    Jakiś czas temu - spróbowałem - mocne słowo - otworzyłem rachunek w
    biurze maklerskim przelałem troche gotówki i próbowałem sił na giełdzie.
    Oczywiście bez żadnych profitów przegrałem wszystko co miałem na rachunku .
    Zostało mi 700 akcji SNW i 100 TIN czy jakoś tak
    Nie logowałem sie do systemu - bo szczerze mówiąc zapomniałem - kilka
    dni temu zalogowałem sie i ku mojemu zdziwieniu z 700 SNW mam obecnie 35
    i jakis dziwny zysk w kwocie 1,05.
    Czy ktos może podpowiedzieć o co chodzi?
    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

  • 2. Data: 2010-05-23 10:47:29
    Temat: Re: SNW
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Sanwil zrobił odwrócony split, czyli scalenie akcji 20:1
    Dwadzieścia starych akcji zamienia Ci sie w jedną nową, czyli zmniejsza się
    ilość akcji bez zmiany kapitalizacji.
    Czytaj komunikaty od czasu do czasu.
    DJ