  • 11. Data: 2011-08-19 07:26:11
    Temat: Re: SP500
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > charlie panienko, jak twoje krotkie, czy juz masz wszystko zastawione pod
    > margin call buhhaaaaaaaaaaaaaaaa ?

    No.. albo rybki albo kiełbasa .....
    Czy Charlie w niedługim czasie zostanie nowym guru pl.biznes.wgpw ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2011-08-19 07:34:37
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Witaj,

    Miło Cię poznać:-) Myślimy identycznie. Pewnie mnie nie kojarzysz, ale bywałem
    tu już kiedyś. Zwiastowałem wielką bessę na giełdach;-)

  • 13. Data: 2011-08-19 07:39:41
    Od: " mmeissner" <m...@N...gazeta.pl>

    Dax przebił się przez wsparcie 5500 w dół. Najbliższe wsparcie 5000 pkt.
    Czyżby 10.000 na DJIA już dziś????

  • 14. Data: 2011-08-19 07:46:53
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Miło Cię poznać:-) Myślimy identycznie.

    Zeby nie było tak różowo, to chciałem zaznaczyć, że są też tacy co myślą
    wprost przeciwnie....

    Jeden wykres - 2.
    http://wojciechbialek.blox.pl/2011/08/Jeden-wykres-2
    .html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2011-08-19 14:24:26
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 19-08-2011 o 09:39:41 mmeissner <m...@n...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Dax przebił się przez wsparcie 5500 w dół. Najbliższe wsparcie 5000 pkt.

    i wróciło z wycieczki.
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 16. Data: 2011-08-23 20:42:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie narzekaj Skip. Charlie zapodał nam tutaj oficjalnie prognozę - nawet z
    > zakresem ruchu cenowego, więc nie ma na co narzekać (no może trochę na
    > styl).

    No Charlie, no to od jutra jazda ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2011-08-26 18:12:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No Charlie, no to od jutra jazda ?.

    No to chyba wszytko na co było stać niedzwiedzie na SP 500 ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-08-26 19:06:41
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No to chyba wszytko na co było stać niedzwiedzie na SP 500 ....

    Ogólnie rzecz biorąc to te dwie ostatnie świece z naprzemiennie postawionymi
    knotami ...

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fe18fa0e54
    e04894.html

    ....mozna by opisać mniej wiecej tak, że sytuacja jest napięta jak barania
    torba, z chwilową taktyczną przewagą byków.

    Na miedzi jakieś takie jakby Doji które mogło by świadczyć o wypultaniu się
    byków.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/80aa682634
    cdd5bd.html

    Wcale bym się nie zdziwił gdyby ta chwilowa taktyczna przewaga bullsów
    zamieniła w najbliższych kwotowaniach się w okolice 1105 ....

    Ech jakie to trejdowanie trudne .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2011-08-26 21:04:17
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Ogólnie rzecz biorąc to te dwie ostatnie świece z naprzemiennie
    > postawionymi knotami ...

    nie wskazują nic

  • 20. Data: 2011-08-27 08:22:29
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > nie wskazują nic

    Znalazłeś Skip jakąś godną uwagi parabolkę odnośnie S&P 500 ... ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/