  • 21. Data: 2011-08-27 10:10:40
    Temat: Re: SP500
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:385f42bd-ea87-4315-9efa-ae1a8042f6a3@t29g2000vb
    y.googlegroups.com...
    > nie wskazują nic

    > Znalazłeś Skip jakąś godną uwagi parabolkę odnośnie S&P 500 ... ?.

    na naprawdę godną uwagi poczekamy pare lat

  • 22. Data: 2011-08-29 06:50:12
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Na miedzi jakieś takie jakby Doji które mogło by świadczyć o wypultaniu
    > się byków.
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/80aa682634
    cdd5bd.html

    Doji nie zadziałało więc może iść UP...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2011-08-29 07:10:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    cdd5bd.html

    > Doji nie zadziałało więc może iść UP...

    Właściwie to nie Doji tylko Evening Star...
    http://www.candlestickforum.com/store/images/Evening
    _Star.jpg

    I to tez nie takie 100% bo trochę za nisko położne ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2011-08-29 07:19:32
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 09:10:27 +0200, Endriu napisał(a):

    > http://www.candlestickforum.com/store/images/Evening
    _Star.jpg

    Wy (Ty i Skippy) to macie wyobraźnię ;)

  • 25. Data: 2011-08-29 07:23:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Wy (Ty i Skippy) to macie wyobraźnię ;)

    Przed Skippem to chylę czoła, bo parokrotnie zapodał na forum parabolowate
    setupy które weszły.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2011-08-29 07:30:25
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 09:23:17 +0200, Endriu napisał(a):

    > Przed Skippem to chylę czoła, bo parokrotnie zapodał na forum parabolowate
    > setupy które weszły.

    Dobry jest nie powiem, ale rzadko zapodaje.

  • 27. Data: 2011-08-29 07:32:54
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    W wyobraźnię Skippa nigdy nie wątpiłem...

    http://ifutures.pl/download/file.php?id=8756&mode=vi
    ew

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2011-08-29 07:33:55
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dobry jest nie powiem, ale rzadko zapodaje.

    Odkąd przerzucił się na Silver to wogóle nic nie zapodaje...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2011-08-29 09:18:28
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 09:32:54 +0200, Endriu napisał(a):

    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=8756&mode=vi
    ew

    No ładne. Ale te kółka to narysował przed czy już po "walnięciu"?

  • 30. Data: 2011-08-29 09:21:50
    Od: root <r...@v...pl>

    > W wyobraźnię Skippa nigdy nie wątpiłem...
    >
    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=8756&mode=vi
    ew

    Mnie to przypomina znaną z teorii chaosu bifurkację. Czyli rozdwajanie się
    stanów równowagi. Takie obrazki często powstają przy modelowaniu
    ekosystemów typu drapieżniki-ofiary.