  • 31. Data: 2011-08-29 11:59:57
    Temat: Re: SP500
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    przecież takie longterm parabole są nieczęsto spotykane
    2007, 2011
    trzeba będzie znowu nieźle poczekać
    z tym, że jeśli to jest głowa byka a nie totalna padaczka, to oczekiwałbym
    teraz szybkiego odbicia pod niedawne maksy i znowu korekta
    nie chce mi się w kółko rysować parabolek, narysowałem ich setki i jak ktoś
    nie zatrybił to już mu nie pomoge

  • 32. Data: 2011-08-29 12:02:55
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    ew

    > No ładne. Ale te kółka to narysował przed czy już po "walnięciu"?

    rysunek był zrobiony w kwietniu 2010
    tu wersja z bodaj września 2010 gdzie naniosłem różowym co się działo z
    kursem

  • 33. Data: 2011-08-29 13:04:18
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 14:02:55 +0200, skippy napisał(a):

    > rysunek był zrobiony w kwietniu 2010
    > tu wersja z bodaj września 2010 gdzie naniosłem różowym co się działo z
    > kursem

    To jeszcze bardziej mnie przekonuje, że to model zmian populacji
    drapiezników i ofiar na samotnej wyspie.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Chaos_(matematyka)
    Zobacz 2gi wykres od góry: rozdwojenie paraboli, potem każda parabolku się
    znowu rozdwaja itd az mamy chaos.Pozostawiam bez odpowiedzi pytanie kto
    jest drapieżnikiem a kto ofiarą ;)

  • 34. Data: 2011-08-29 13:32:22
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    > znowu rozdwaja itd az mamy chaos.Pozostawiam bez odpowiedzi pytanie kto

    inaczej to widzę:)

  • 35. Data: 2011-08-29 14:40:38
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 15:32:22 +0200, skippy napisał(a):

    > inaczej to widzę:)

    Dla mnie kurs wspina sie po paraboli a potem może przeskoczyć na drugą,
    kiedy parabolka sie rozdwaja. Tak jak populacja drapieżników - następuje
    masowe zdychanie w chwili gdy ilość ofiar zmniejszy sie poniżej pewnego
    krytycznego poziomu.
    Tak i tu kapitał ciągle dopływa małym strumieniem aż do chwili, gdy go
    zaczyna brakować i nie może juz podtrzymać wdrapywania się po parabolce,
    wtedy poniżej tworzy się nowy poziom równowagi (parabolka) i następuje
    gwałtowny przeskok. A potem opiat od nowa.
    Tak ja to widzę ;)

  • 36. Data: 2011-08-29 15:20:11
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

> [...]
    > wtedy poniżej tworzy się nowy poziom równowagi (parabolka) i następuje
    > gwałtowny przeskok. A potem opiat od nowa.

    a tak zgadza sie, coś źle popatrzyłem
    powtarzający się pattern powoduje złudzenie że to fraktal

  • 37. Data: 2011-08-29 15:49:34
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > nie chce mi się w kółko rysować parabolek, narysowałem ich setki i jak
    > ktoś nie zatrybił to już mu nie pomoge

    Skippy, bez twoich parabolek świat jest taki jakiś .... szary.
    Zapodaj od czasu do czasu jakąś ładną parabolkę dla tutejszego gminu, choćby
    dla podbudowania grupowego poczucia estetyki .... :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2011-08-29 15:50:47
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Skippy, bez twoich parabolek świat jest taki jakiś .... szary.
    > Zapodaj od czasu do czasu jakąś ładną parabolkę dla tutejszego gminu,
    > choćby dla podbudowania grupowego poczucia estetyki .... :).

    jak będzie następna grubsza to zapodam:)

  • 39. Data: 2011-08-29 15:54:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > jak będzie następna grubsza to zapodam:)

    Ok. Czekamy z niecierpliwością ...:).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 40. Data: 2011-08-29 16:04:23
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 17:49:34 +0200, Endriu napisał(a):

    > Skippy, bez twoich parabolek świat jest taki jakiś .... szary.
    > Zapodaj od czasu do czasu jakąś ładną parabolkę dla tutejszego gminu, choćby
    > dla podbudowania grupowego poczucia estetyki .... :).

    Bez Twoich fibonów też jest nieciekawie. No i grupa niemrawa. Zapodaj jakiś
    - tylko żeby był kolorowy!