  • 41. Data: 2011-08-29 16:52:36
    Temat: Re: SP500
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    news:iqqmq7guzx3o$.hp0n0y6z6koz.dlg@40tude.net...

    > Bez Twoich fibonów też jest nieciekawie. No i grupa niemrawa. Zapodaj
    > jakiś
    > - tylko żeby był kolorowy!

    root ja juz nie bede rysował i prognozował w sieci
    zrobie wyjątek przy następnej dużej paraboli

  • 42. Data: 2011-08-29 17:13:11
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > root ja juz nie bede rysował i prognozował w sieci

    No to ja może ja zapodam, może to cię Skipp jakoś rozrusza z tej letniej
    beztwórczej stagnacji...

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eb305083f3
    8c57e9.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 43. Data: 2011-08-29 17:15:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No to ja może ja zapodam, może to cię Skipp jakoś rozrusza z tej letniej
    > beztwórczej stagnacji...
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eb305083f3
    8c57e9.html

    A to ci kurna pewnie teraz Charliego przestraszyłem, ciekawe czy dalej kisi
    się biedactwo na shortach :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 44. Data: 2011-08-29 17:37:04
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 19:13:11 +0200, Endriu napisał(a):

    > No to ja może ja zapodam, może to cię Skipp jakoś rozrusza z tej letniej
    > beztwórczej stagnacji...
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eb305083f3
    8c57e9.html

    Wiem ze nie dla mnie ten obrazek, ale muszę Ci powiedzieć że tu trochę
    przesadziłeś. Nima szans na taki rozwój!

  • 45. Data: 2011-08-29 17:51:04
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    8c57e9.html

    > Wiem ze nie dla mnie ten obrazek, ale muszę Ci powiedzieć że tu trochę
    > przesadziłeś. Nima szans na taki rozwój!

    Na taki to może aż nie, ale na okolice 2433, to wydaje mi się całkiem realne

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 46. Data: 2011-08-29 18:57:04
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    >>> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/eb305083f3
    8c57e9.html

    > Na taki to może aż nie, ale na okolice 2433, to wydaje mi się całkiem
    > realne ...

    Pod warunkiem, że nie zadziała na Edku jutro objęcie bessy (które wypatrzyli
    chłopaki z Forex.Navigator....)
    <http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/download.ph
    p?id=43568&sid=13cdbbb1eb571a1d15199e36d2df105c>

    ...czy jak tam kto woli, coś ala doji w (ujęciu daily)
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6af6b5515f
    90a0c5.html

    Kurna chata jakie to trejdowanie trudne ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 47. Data: 2011-08-29 19:01:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Kurna chata jakie to trejdowanie trudne ...

    Kurna chata na Edku też się zrobiła podobna parabola, gdyby się tak dobrze
    przyjrzeć ...
    Ciekawe co na to nasz mistrz od parabol ... Skippy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 48. Data: 2011-08-31 21:17:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    O kurna chata jak pięknie się zrobiło:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/303a0146da
    f0a2bc.html

    Jakiż ładny fibon + odbicie od 365 .....
    Charlie powraca z dalekiej wędrówki ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/