  • 11. Data: 2010-05-28 20:40:01
    Temat: Re: STOPY PROCENTWOE
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi"

    > Nie znam się na niuansach partyjnych ale coraz bardziej utwierdzam się w
    > przekonaniu, że do głosowania na Ciamciaramcię Komorowskiego skłoniłby
    > mnie tylko jego dryling (o ile go posiada) przystawiony do mojej głowy..

    Luźno zmieniłes temat, i nawet nie wiedząc co to dryling popieram Cię.
    Ja bedę głosował na Jaro, bo to jedyna metoda żeby przestał mieć wpływ na
    PiS.

  • 12. Data: 2010-05-28 20:45:40
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marfi"

    > Luźno zmieniłes temat, i nawet nie wiedząc co to dryling popieram Cię.
    > Ja bedę głosował na Jaro, bo to jedyna metoda żeby przestał mieć wpływ na
    > PiS.

    Ziobro!!!!!!! Stawiasz flaszkę dla dywersanta :)

    --
    marfi

    BTW: Ciekawe jak się będziesz czuł jak z Leppera albo Łyżwińskiego zrobi
    szefa kancelarii prezydenta?

  • 13. Data: 2010-05-28 20:52:20
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi"

    > Ziobro!!!!!!! Stawiasz flaszkę dla dywersanta :)

    No niestety to prawdopodobne, ale jest za młody nie weźmie całej władzy.
    Powstanie PIS-BIS.

    > BTW: Ciekawe jak się będziesz czuł jak z Leppera albo Łyżwińskiego zrobi
    > szefa kancelarii prezydenta?

    A Łyżwiński nie siedzi?
    No ale to szczegół.

  • 14. Data: 2010-05-28 21:03:48
    Temat: OT: STOPY PROCENTWOE
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "marfi"

    > No niestety to prawdopodobne, ale jest za młody nie weźmie całej władzy.
    > Powstanie PIS-BIS.

    > A Łyżwiński nie siedzi?
    > No ale to szczegół.

    MSPANC:
    Dlaczego mozna zjeśc królika i wykorzystać jego skórę (np.
    http://www.mojeciuchy.pl/dane/404481/Futerko_z_kroli
    ka_skora_naturalna.html)
    ale nie mozna tego samego zrobić z kotem
    (http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,7876756,Oferowal
    _do_sprzedazy_skory_z_kotow__Uslyszal_wyrok.html)?

    --
    marfi

  • 15. Data: 2010-05-28 21:11:00
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Ja bedę głosował na Jaro, bo to jedyna metoda żeby przestał mieć wpływ na
    > PiS.

    Chyba musisz zmienić motywację, jeżeli chcesz głosować na Jarka. Słyszałeś o
    partii prezydenckiej? Bolek chciał ją budować, Jarosław ją ma.

    kc

  • 16. Data: 2010-05-28 21:19:08
    Temat: Re: OT: STOPY PROCENTWOE
    Od: sorden <s...@s...com>

    wrote:

    > Dlaczego mozna zjeśc królika i wykorzystać jego skórę (np.

    http://www.mojeciuchy.pl/dane/404481/Futerko_z_kroli
    ka_skora_naturalna.html)

    Podobnie z krowami.

    > ale nie mozna tego samego zrobić z kotem

    (http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,7876756,Oferowal
    _do_sprzedazy_skory_z_kotow__Uslyszal_wyrok.html)?

    Bo kot to zwierze badz co badz, domowe ?

    --
    in

  • 17. Data: 2010-05-28 21:56:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba musisz zmienić motywację, jeżeli chcesz głosować na Jarka. Słyszałeś
    > partii prezydenckiej? Bolek chciał ją budować, Jarosław ją ma.

    Masz rację, to partia jednego człowieka.
    W takim razie proponuje głosowac na kogoś, kto nie był w Magdalence.
    Przerwijmy to w końcu.
    Jak na razie wszyscy po kolei byli, od Wojciecha począwszy.