  • 1. Data: 2002-05-27 09:11:15
    Temat: STUDENCKIE KONTA!
    Od: "bolo - www.zaglebie.lubin.com" <z...@p...fm>

    Witam!

    Mam małą prośbę do obecnych tu listowiczów, którzy mają konta studenckiego.
    W ramach studiów robię takie małe badanie marketingowe na rynku kont
    studenckich. W związku z tym prosiłbym wszystkich chętnych o wypełnienie
    bardzo krótkiej ankietki - anonimowej oczywiście.

    Znajduje się ona tutaj:

    http://www.awgul.com/ankieta.php?id=5

    Z góry dziękuje za pomoc!

    bolo

  • 2. Data: 2002-05-27 09:30:38
    Temat: Re: STUDENCKIE KONTA!
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > http://www.awgul.com/ankieta.php?id=5

    Ankieta wyjatkowo nie wygodna, bo np. jesli ktos korzysta z kilku kont to
    wowczas jest klopot =)

  • 3. Data: 2002-05-27 12:22:43
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Ankieta wyjatkowo nie wygodna, bo np. jesli ktos korzysta z kilku kont to
    >wowczas jest klopot =)

    Wlasnie.

    Np. ja najpierw założyłem sobie konto w pekao sa, bo w zasadzie było do
    wyboru pekao i pko.
    Dlaczego pekao? Bo dawali kalkulatorek w promocji i nie było dluuugiej
    kolejki chetnych, jak do pkobp (a calc mój ojciec używa do dzis ;-)

    Konto najpierw sluzylo do odbioru stypendium (bo bez kolejek w kasie
    uczelni), karta w zasadzie tylko bankomatowa, nawet nie sadziłem wtedy, że
    maestrem można płacic w sklepach, zreszta mało było takich sklepów w '98.

    Pozniej na uczelni pojawił się parasol BZ - i fajne konto, bo przelewy za
    darmo, prowadzenie za darmo (student na to musi sie skusic) i nawet kolejek w
    oddziale nie było, a oddział dłużej czynny niż pekaoSA. A człowiek już chciał
    mieć czytelne wyciagi itd.

    A jeszcze pozniej, już pod wpływem pbb, poszedlem do BSK, bo BZ wkurzył mnie
    brakiem odmiejscowienia rachunku (wpłata w innym oddziale szła 2 dni) oraz
    ubogim interfejsem inetowym (bez tokena nie zdefiniujesz przelewów) - no i w
    BSK sa karty z liniowa prowizja 3%, co do małych kwot za granica swietnie sie
    nadaje.

    I o którym koncie mam pisać w tej ankiecie, hę? ;-)

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam