  • 1. Data: 2003-12-12 17:38:59
    Temat: SWIFT
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Ile zapłacę za przelew 25 USD? Gdzie jest obecnie najtaniej? Ostatnimi
    czasy słyszałem, że w PeKaO SA SWIFT jest najtańszy, a jak jest obecnie?
    Ile czasu będą szły pieniądze na konto w Ukrainie?
    Może blad przypomni mi ile taki przelew kosztował go w Millenet?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2003-12-12 22:13:35
    Temat: Re: SWIFT
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    tanio powinno być w KB. ale pewnie z 30 pln wyjdzie.

  • 3. Data: 2003-12-12 22:52:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > Ile czasu będą szły pieniądze na konto w Ukrainie?
    > Może blad przypomni mi ile taki przelew kosztował go w Millenet?

    Citibank - 1% kwoty przelewu (min 20 PLN max 200 PLN)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-12-14 20:59:02
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Citibank - 1% kwoty przelewu (min 20 PLN max 200 PLN)

    1% !!!!!! Zdzierstwo. Chociaż min max w normie.

  • 5. Data: 2003-12-15 23:55:22
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

    > 1% !!!!!! Zdzierstwo. Chociaż min max w normie.

    PKO BP SA przelew Swift to koszt 0,2% min. 20pln max 180pln + 10pln koszty
    telegraficzne
    albo ryczałt za Eurotransfer 45pln

  • 6. Data: 2003-12-16 17:49:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Piotr"
    > PKO BP SA przelew Swift to koszt 0,2% min. 20pln max 180pln + 10pln koszty
    > telegraficzne albo ryczałt za Eurotransfer 45pln

    nie wiem gdzie jest najtaniej ale najdrozej jest w Millennium - jesli tylko
    zgodzisz sie poniesc koszty obcego banku to biora 145 zl ale jak koszty beda
    wieksze to doplacisz później. Do tego jeszcze kilka oplat, ajak USD to jeszcze
    dodatkowa oplata
    a o wszystkim mozesz poczytac w odnosniku na dole strony malutkimi literami -
    normalnie w tabeli tego nie podają
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-12-16 20:00:35
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    jeszcze
    > dodatkowa oplata
    > a o wszystkim mozesz poczytac w odnosniku na dole strony malutkimi

    Dobrze, że nie skorzystałem z ich SWIFTu. Na szczęście nie musiałem
    wysyłać tych pieniędzy, ktoś z Odessy zgodził się założyć i oddam po
    dotarciu na miejsce używając oczywiście VE z Millennium. Więc mam
    nadzieję, że po nowym roku będzie nadal 5 PLN z obcych bankomatów dla
    ich karty.

    Dzięki,
    Grzegorz Niedźwiecki