  • 1. Data: 2008-12-15 19:43:00
    Temat: SWIFT EU - PL (EU) mbank
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Ech... Chciałem właśnie przewalutować w ramach mBank (jedno konto)
    EU --> PLN
    Mam na to zdefiniowane zlecenie stałe, nie działa... Dzwonię
    do mBank, doradzono mi zmienić typ przelewu z krajowego na swift
    (co nie jest możliwe). To po ostatnich aktualizacjach systemu
    takie niespodzianki?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2008-12-15 19:46:27
    Temat: Re: SWIFT EU - PL (EU) mbank
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    DooMiniK wrote:
> [...]
    > do mBank, doradzono mi zmienić typ przelewu z krajowego na swift
    > (co nie jest możliwe). To po ostatnich aktualizacjach systemu

    Mój błąd. Chciałem wykonać przelew po 19.30, wg. infolinii to
    jest za późno...

  • 3. Data: 2008-12-17 18:04:36
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote in message
> [...]
    > Mam na to zdefiniowane zlecenie stałe, nie działa... Dzwonię
    > do mBank, doradzono mi zmienić typ przelewu z krajowego na swift
    /.../

    ... za wykonanie którego policzą sobie procent od wartości + 30 zł?

    k.