  • 21. Data: 2012-07-29 18:10:46
    Temat: Re: SYNC ściemnia
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 29.07.2012 o 13:37 Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> pisze:

    > To tak jakbys kupil auto z wada fabryczna placac przelewem
    > i domagal sie zwrotu kasy od banku a nie od salonu samochodowego.

    A dlaczego nie napisales, ze to tak samo jak kupic zepsute jajka placac
    gotowka i domagac sie zwrotu od NBP?

    MK

  • 22. Data: 2012-07-29 19:29:32
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-29 18:10, MK pisze:

    > A dlaczego nie napisales, ze to tak samo jak kupic zepsute jajka placac
    > gotowka i domagac sie zwrotu od NBP?
    >
    > MK

    Ano dlatego, że Visy i inne mastery w przeciwieństwie do NBP oferują
    takie bajery, byleby tylko podpisać im cyrograf.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 23. Data: 2012-07-29 21:12:54
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu sobota, 28 lipca 2012 10:00:43 UTC+2 użytkownik MK napisał:
    > Ja kiedys kupowalem cos w
    >
    > automacie samoobslugowym, okazalo sie, ze automat byl uszkodzony i nie
    >
    > mogl wydac towaru. Dostalem wydruk, ze transakcja zostala anulowana,
    >
    > jednak karta zostala obciazona.

    Ja kiedys nic nie dostalem. Nawet wydruku. Mial wypluc bilet a wrocil do menu
    glownego i..tyle. Olal mnie:P

    Reklamacja w Polbanku zakonczyla sie powodzeniem(chioc trwalo to dosyc dlugo). Nie
    wiem czy dostali kase od wlasciciela bankomatu (koleje wloskie) ale na moje konto
    kasa wrocila.
    Reklamacja byla skladana w oddziale i co jakis czas dostawalem telefon o postepie w
    sprawie (lub o braku postepu ;) )
    Musze przyznac ze Polbank dostal wtedy duzego plusa u mnie.

  • 24. Data: 2012-07-30 09:46:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 10:33:08 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Platnosc przez PayPal?
    >
    > Nie zalatwisz nic. Probujesz reklamowac usluge PayPal co jest kompletnym
    > nieporowumieniem. PayPal z pewnoscia wykonal co do niego nalezalo.
    > Powinienes otwozyc spor w PayPal...

    Rozmowa z kimś w HongKongu się przeciągała. Kupowałem już coś kilka razy
    i rzeczywiście ta darmowa wysyłka idzie czasami miesiąc a nawet lepiej,
    więc ufałem że dojdzie. Tutaj po miesiącu echo i gadki ze sprzedawcą w
    sumie o leśniczym i niczym. Ja oczywiście jestem jego 'maj friend' i 'hew
    najs dej' ale to jakaś ściema była, bo po 1,5 m-c powiedział, że poczta
    nie wysłała, bo celnicy mu zatrzymali czyli pierdolenie o szopenie.
    Okazało się, że pej-chuj nie ma nic do tego oczywiście, bo to kupione
    przez ebay i tam się mam udać a tam oczywiście do 40 dni (o ile dobrze
    pamiętam) można zalożyć spór czy tam reklamację. Mi się w to bawić nie
    chce, zresztą czas minął już dawno. Kupiłem przez 'buy it now' towaru nie
    dostałem, więc zwróciłem się do banku z reklamacją, bo ich kartą
    płaciłem. Tyle.

    Xenocide

  • 25. Data: 2012-07-30 21:58:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > W dniu 28.07.2012 o 09:32 MichalL <m...@n...poczta.onet.pl>

    > od merchanta. Szczerze mowiac, nie sadze zeby tak bylo prawdopodobnie
    > kase zagarneli sobie. Lada moment beda mijaly 3 lata, wiec nie wpadlo
    > w przedawnienie przypomne sie i poprosze o zwrot z odsetkami
    > ustawowymi :).

    Aby nie wpadło w przedawnienie to musisz złożyć pozew w sądzie.

  • 26. Data: 2012-07-31 19:39:39
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:jv6p1j$3ba$1@inews.gazeta.pl>, Marcin Wasilewski wrote:

    > Aby nie wpadło w przedawnienie to musisz złożyć pozew w sądzie.

    Zawezwanie do próby ugodowej też powinno styknąć ;).

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.