  • 11. Data: 2010-03-04 12:45:32
    Temat: Re: SZAR-i obroty sugeruja koncowe wyjscie tych co skupili
    Od: flug70 <f...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > akcje SZAR po wstepnych nieprzemyslanych cenach. Wazne dla AT i DT wejscie
    > spolki do czolowki spolek o sporym zainteresowaniu. Oczysiscie jest to
    > skutkiem spotkan z inwestorami-nie trzebabylo bronic sie przed takim czy innym
    > wywiadem mimo ze jest sie jeszcze na NC innowacynym, a nie na Gieldzie
    > klasycznej.
    >
    > kroovka

    Kroovka wyszedles juz z perelki i pogoniles SZArika, ze tak o nim
    piszesz:)?

    Pozdro

    Leszek

  • 12. Data: 2010-03-05 12:59:32
    Od: k...@p...onet.pl

    Kroovka  wyszedles juz z perelki i pogoniles SZArika, ze tak o nim
    piszesz:)?
    Pozdro
    > Leszek

    EEX- ejze-to najlepsza spolka na NC, ale o tym potem; po emisji z PP a to musi
    na NC zabiarac sporo czasu jak na GPW, bo tu innowacyjnosci nikt nie
    przewidzial :-) Zreszta spolka nie podpisuje calosci jakis tam kontraktow i
    boleje na d tym, sadze ze jakos wybrnie z tego patu nadmiaru zamowien i braku
    srodkow na szybka realizacje.

    A SZAR-czy pogonilem.

    Kazdy pisze co widzi :-) Dziekuje :-) Ale odpuscmy sobie teraz, wlasciwie to
    milo bedzie dokupic po 22 grosze jak bedzie nadal cisza przeplatana cisza i
    tajemnicami.

    Jest zawsze kij i marchewka,
    tego drugiego zabraklo
    a kija nie uzywamy
    wiec spadek m..y.

    kroovka

  • 13. Data: 2010-03-11 12:06:34
    Temat: EKoexport-inwestycja zyciodajna
    Od: k...@p...onet.pl

    EEX ma dobre dni bo skonczyly sie mrozy najwieksze i zostanie zwiekszona
    zdolnosc przetwarzania mikrosfery poprzez cakly szereg dokonan toczacych sie w
    spolce z docelowym pozyskaniem inwestorow za okolo roku juz efektywnie na
    Gieldzie a nie na tym interaktywnym przedsionku do duzych pieniedzy.
    Czy to sa tylko marzenia czy tez wynika to z kolejnych informacji juz
    publikowanych to jest klarowne bo spolka prowadzi wzorowy kontakt z nami.

    Takiej dobrze zaplanowanej spolki dawno nie obserwowalem i mam frajde ze on
    aod poczatku roku jest w naszym portfelu.

    kroovka

  • 14. Data: 2010-03-11 12:26:27
    Temat: Re: EKoexport-inwestycja zyciodajna
    Od: "roman ban" <r...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Takiej dobrze zaplanowanej spolki dawno nie obserwowalem i mam frajde ze on
    > aod poczatku roku jest w naszym portfelu.

    moge tylko potwierdzic w/w post
    roman.b

  • 15. Data: 2010-03-11 12:41:09
    Temat: TECHMEX
    Od: "roman ban" <r...@g...pl>

    Niewierze w upadlosc lik. Tech tez jest w B.B , w zasiegu mamy FER ok 70 km

  • 16. Data: 2010-03-11 12:48:17
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    kroovka: chciałem Ci przypomnieć, że parę tygodni temu prognozowałeś dalsze
    zdumiewające wzrosty kursu EEX - bodaj po 50% w lutym i marcu.
    Tymczasem póki co zabrakło na to kapitału (naiwnego???)i kurs EEX zaczął
    buksować w miejscu zamiast rosnąć.
    Przypominam sobie, że jakiś czasu temu wielkim hitem według wielu w gorącej
    wodzie kąpanych wizjonerów miała być spółka SSI z New Connect.
    Też miała wejść do notowań ciągłych a kurs miał wzrosnąć minimum 10-krotnie.
    Do dziś SSI jest notowana na New Connect a kurs zamiast 3 zł oscyluje wokół 30
    groszy.

  • 17. Data: 2010-03-11 16:22:41
    Od: "roman ban" <r...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Do dziś SSI jest notowana na New Connect a kurs zamiast 3 zł oscyluje wokół

    a w Australii mozna strzelac do kangurow a w Polsce nie

  • 18. Data: 2010-03-12 09:00:40
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Na EEX pobieżnym okiem szykuje się podwójny szczyt, wskaźniki nie
    potwierdzają szans na przebicie ostatniego szczytu.
    Wg mnie spadek do 3-3,50 jest bardziej realny niż rajd na 6 zl => SKY

    pozdr
    Krzysztof Bajorek

  • 19. Data: 2010-03-12 11:14:14
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > potwierdzają szans na przebicie ostatniego szczytu.
    > Wg mnie spadek do 3-3,50 jest bardziej realny niż rajd na 6 zl => SKY

    Masz racje na 50%, bo w kazdej plotce jest tyle prawdy i tyle iluzji:-)

    Spadek do 3,50, jesli masz 20 czy 30 tys akcji mozesz sam spelnic i miec na AT
    sukces :-)

    Ale masz nawet 60% racji bop SKY jeszcze na EEX nie proponowalem :-)

    6 zlotych ? takie wyceny sie pojawialy i w nich tez jest sporo racji nawet
    jesli taka cena bedzie po II kwartale to czy to bedzie zle???

    Czy bys to zaakceptowal gdybys mial pewnosc ze taka cena bedzie w pazdzierniku?

    Wiem ze tak, wiec pamietajac ten mail mozesz mi go przypomniec w pazdzierniku
    i...podziekowac, OK???
    kroovka

    na koniec roku bedzie nie sky ale wyzej niz 6 zlotych i to istotniw wyzej, bo
    beda prace -tak sadze nad wejsciem na Gielde.

  • 20. Data: 2010-03-15 14:08:41
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    bo
    > beda prace -tak sadze nad wejsciem na Gielde.

    Powolny wzrost na EEX nastepuje bo musi on ciagnac-nie wzrost ale kurs
    EkoExportu nasz portfel do 100% w skali roku-choc nie zawsze wszystkim to
    wystarcza. W zeszlym roku sie spelnilo i tak bedzie i wtym roku-a nawet
    szybciej.

    kroovka

    podwyzszenie prognozy bedzie po 2 kwartale....