  • 31. Data: 2016-11-24 12:22:40
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 listopada 2016 11:41:55 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Jedni owszem, ale inni ... wyzylowales rate na 1500, bo na tyle bylo
    > cie stac, a teraz trzeba placic 3000.
    Az takich różnic to raczej nie ma.
    Bliżej prawdy będzie 1000zł w 2008r i 1500zł obecnie

  • 32. Data: 2016-11-24 13:20:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Az takich różnic to raczej nie ma.
    >Bliżej prawdy będzie 1000zł w 2008r i 1500zł obecnie

    O ile pamietam, to w 2008 kursowi udalo sie spasc ponizej 2 zl, 14
    maja 2008 bylo np 2,0778.
    A niedawno 4.16.

    Oczywiscie jak ktos nie mial pecha i wzial kredyt wczesniej, np przy
    kursie 3.00, to te poczatkowe 1500zl raty spadalo, siegnelo np 1000,
    a teraz wynosi 2100, minus jeszcze ulga na spreadzie.
    Mozna bylo wczesniej cos odlozyc, a teraz zarobki wzrosly ...

    Ale jak kto mial pecha, to ma duze powody do protestow. Szczegolnie,
    jak mu jeszcze zarobki spadly, no bo panie - kryzys, wszyscy tna :-)

    J.

  • 33. Data: 2016-11-24 13:28:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-24 o 13:20, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale jak kto mial pecha, to ma duze powody do protestow. Szczegolnie, jak
    > mu jeszcze zarobki spadly, no bo panie - kryzys, wszyscy tna :-)

    Widzę, że nie wiesz, że wzrost kursu z 2 na 4 nie oznacza w tym
    przypadku 2-krotnego wzrostu raty.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2016-11-24 13:54:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 listopada 2016 13:20:51 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > O ile pamietam, to w 2008 kursowi udalo sie spasc ponizej 2 zl, 14
    > maja 2008 bylo np 2,0778.
    > A niedawno 4.16.
    To że teraz kurs ok 2razy wyzszy jak 2008 to się zgadza ale nie znaczy to że rata
    wzrosła dwukrotnie.
    Popatrz na Libor i wszystko stanie się jasne.
    Zaryzykuje stwierdzenie że chyba nikomu w latach 2008-2016 rata dwukrotnie nie
    wzrosła przy kredytach gdzie oprocentowanie zależne jest od libor+stała marża

    > Ale jak kto mial pecha, to ma duze powody do protestow. Szczegolnie,
    > jak mu jeszcze zarobki spadly, no bo panie - kryzys, wszyscy tna :-)
    A tną?
    Bo z moich obserwacji wynika że zarobki rosną. Ale to na mojego nosa nie chce mi się
    szukać statystyk.

  • 35. Data: 2016-11-24 14:20:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Czy w tych sądach pierwszej instancji sądzą debile? :-)
    >
    > Ciągle się słyszy że ich wyroki są zmieniane :-)
    > Albo debile albo prawo do du... że można go tak różnie stosować
    > Nie wiem co gorsze :-)

    przecież to tylko o kasę chodzi
    kolejna rozprawa, adwokat na kolejną rozprawę, sędziowie

  • 36. Data: 2016-11-24 16:22:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:

> [...]
    >Zaryzykuje stwierdzenie że chyba nikomu w latach 2008-2016 rata
    >dwukrotnie nie wzrosła przy kredytach gdzie oprocentowanie zależne

    Mozesz miec racje. Moze sie ktos pochwalic jak to wychodzi ?

    No ale jak ktos mial w mBanku, to mBank mial Libor w ...

    >A tną?
    >Bo z moich obserwacji wynika że zarobki rosną. Ale to na mojego nosa
    >nie chce mi się szukać statystyk.

    Statystycznie rosna, ale statystyką to pieklo wybrukowane :-)

    Znajomy pracowal w galerii handlowej - w administracji, i gdzies w
    2009 dostal propozycje nie do odrzucenia - obnizka pensji.
    Zeby bylo smieszniej - galeria z sklepikami umowy na wynajem miala w
    euro.

    No ale sklepiki wkrotce zaczely sie wylamywac - choc umowy mialy na 5
    lat ... wiekszosc przetrwala, ale spadek przychodow galeria jednak
    odnotowala.

    J.

  • 37. Data: 2016-11-24 18:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Przecież on NADAL jest tani. Nadal jest tańszy od kredytu w PLN, który
    > (przypominam) jest teraz najtańszy w historii tej waluty.
    >
    > A szaty drą, bo zwietrzyli okazję do zrobienia banku w jajo i tyle.

    Ja tam sie nie znam ale widocznie nie jest taki tani skoro wszyscy
    protestuja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 38. Data: 2016-11-24 18:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Jest porównywalny ze złotowym. JEDYNY realny problem, jest taki, że nie
    > jest podniesiona kwota odsetek do zapłaty, a kapitału, więc defacto
    > nieruchomość jest niesprzedawalna "przed czasem".

    Taki "problemik"

    > No to trzeba zrobić coś, żeby zarabiać te 3000.

    Piekne...

    > Gdybologia stosowana. Nikt nie kazał się żyłować na maksa.

    I znów - nie trzeba było przekonywac klientów ze ich stac na taki dom
    proponujac zamiast kredytu, ryzykowne instrumenty finansowe dodatkowo
    przekonujac ze one ryzykowne nie sa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 39. Data: 2016-11-24 23:49:06
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > I znów - nie trzeba było przekonywac klientów ze ich stac na taki dom
    > proponujac zamiast kredytu, ryzykowne instrumenty finansowe dodatkowo
    > przekonujac ze one ryzykowne nie sa.

    a/ nikt nie przekonywał, że ryzykowne nie są
    b/ klienci sami chcieli "jak najwięcej" za "jak najmniej"

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 40. Data: 2016-11-24 23:50:19
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-11-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Ja tam sie nie znam ale widocznie nie jest taki tani skoro wszyscy
    > protestuja.

    Nie wszyscy. Znam frankowców, którzy nie protestują i są/byli
    zadowoleni ze swoich decyzji. A kredyty już mają dawno spłacone.
    Jak w życiu, przy ryzykownych zagrywkach ktoś wygrywa, ktoś
    przegrywa.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com