  • 31. Data: 2009-07-02 15:11:58
    Temat: Re: Samodzielne pozyskanie CHF
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Tolek wrote:

    > btw. DB już się chwali na stronie:
    > http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/dbfrank

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/Zalaczni
    k_nr_1_Regulamin_promocji_Premiujemy_Franka.pdf

    "Wpłata - każda transakcja gotówkowa lub bezgotówkowa powiększająca
    saldo środków pieniężnych na Koncie osobistym lub Koncie internetowym dbNET,
    za wyjątkiem transakcji pomiędzy rachunkami należącymi do tego samego
    uczestnika."

    wyglada wiec na to, ze nie wystarczy obrocic kasy miedzy swoimi kontami
    w roznych bankach zeby sie zalapac na 4% premii :/

  • 32. Data: 2009-07-02 20:53:24
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-07-02 17:11, Paweł wrote:

> [...]
    >
    > wyglada wiec na to, ze nie wystarczy obrocic kasy miedzy swoimi kontami
    > w roznych bankach zeby sie zalapac na 4% premii :/
    To w moim rozumieniu raczej wyklucza przelewy między rachunkami w DB. Bo
    na jakiej podstawie DB ma traktować konto w obcym banku jako moje czy
    nie moje? W każdym razie, babka na infolinii powiedziała, że może być to
    wpłata z mojego konta w innym banku.

    W.