  • 1. Data: 2008-12-13 13:08:20
    Temat: Santander - depozyt karty pojazdu
    Od: "aot" <a...@o...pl>

    Witam.
    Właśnie zakupiłem samochód w komisie (od pierwszego właściciela).
    W papierach wygląda wszystko Ok, zniepokoił mnie tylko trochę fakt, że na
    polisie AC jest cesja na bank Santander.
    W dowodzie rej. brak wpisów o zastawie (ale podobno teraz sie tego nie
    robi), właściciel zapewnia, że spłacił kredyt w marcu 2008 (AC jest od
    lutego stąd jeszcze cesja) a dowodem na to jest to że przekazał kartę
    pojazdu.
    I chyba rzeczywiście jeżeli miał kredyt w Santander, to tam podobno
    zabezpieczeniem kredytu jest depozyt karty pojazdu, którą bank oddaje w
    momencie spłaty - skoro ją posiada to pewnie mówi prawdę...
    ale niepokój pewien jest.
    Czy potrzebnie się denarwuję czy mogę raczej spać spokojnie? (jeżeli
    posiadam kartę pojazdu)
    Jeszcze cała niedziela przede mną, a pasowało by się wyspać...!
    Reasumując chodzi mi o to czy jeżeli gość miał kredyt w Santander na nowy
    samochód i przekazał mi karte pojazdu to na 100% oznacza to, że spłacił ten
    kredyt?

  • 2. Data: 2008-12-13 13:41:57
    Temat: Re: Santander - depozyt karty pojazdu
    Od: "Kuba" <n...@s...net>

    "aot" <a...@o...pl> wrote in message
    > Reasumując chodzi mi o to czy jeżeli gość miał kredyt w Santander na nowy
    > samochód i przekazał mi karte pojazdu to na 100% oznacza to, że spłacił
    > ten kredyt?

    Czym się martwisz? Masz umowę, DO, OC i KP. Nic więcej nie potrzebujesz, by
    zarejestrować auto (oczywiście, jeśli faktycznie nie ma współwłasności auta,
    a umowę podpisał właściciel). Może być Ci potrzebna jeszcze umowa komisowa
    do WK.

    --
    Pozdr,
    Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl

  • 3. Data: 2008-12-13 13:59:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 13 Dec 2008 14:41:57 +0100, Kuba napisał(a):

    > Czym się martwisz? Masz umowę, DO, OC i KP. Nic więcej nie potrzebujesz, by
    > zarejestrować auto

    Chyba, że mu auto ukradną, to wtedy odszkodowanie dostanie Santader, a
    nie on ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2008-12-13 14:22:15
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Chyba, że mu auto ukradną, to wtedy odszkodowanie dostanie Santader, a
    > nie on ;)

    Z OC na pewno i tak kasy nie dostanie

    --
    Darek

  • 5. Data: 2008-12-13 14:45:22
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Z OC na pewno i tak kasy nie dostanie

    Mowa była o tym, że AC jest na bank, a nie OC.

    a.

  • 6. Data: 2008-12-13 15:02:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mowa była o tym, że AC jest na bank, a nie OC.
    >
    > a.

    AC na bank? czy to auto jest już w pełni spłacone? po spłacie zadłużenia
    cesji ubezpieczenia przecież nie ma...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-12-13 15:20:26
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    RobertS pisze:

    > AC na bank? czy to auto jest już w pełni spłacone? po spłacie zadłużenia
    > cesji ubezpieczenia przecież nie ma...

    Powiem wiecej - po sprzedazy auta juz nie ma AC (bo chyba nie ma w PL AC
    ktore przechodzi na nowego usera). Bank moglby co najwyzej probowac
    uniewaznic sprzedaz jako bezprawna.

  • 8. Data: 2008-12-13 17:24:28
    Od: "Kuba" <n...@s...net>

    > Powiem wiecej - po sprzedazy auta juz nie ma AC (bo chyba nie ma w PL AC
    > ktore przechodzi na nowego usera). Bank moglby co najwyzej probowac
    > uniewaznic sprzedaz jako bezprawna.

    Na nowego właściciela przechodzi tylko OC. AC nie działa od momentu
    sprzedaży auta.

  • 9. Data: 2008-12-13 19:26:56
    Od: Jarosław Miśkiewicz <n...@s...pl>

    Użytkownik "aot" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Właśnie zakupiłem samochód w komisie (od pierwszego właściciela).
    (...)
    > Reasumując chodzi mi o to czy jeżeli gość miał kredyt w Santander na nowy
    > samochód i przekazał mi karte pojazdu to na 100% oznacza to, że spłacił
    > ten
    > kredyt?

    Witam,
    mam kredyt w Santanderze (niespłacony jeszcze oczywiście) i karta pojazdu
    spokojnie leżakuje w szufladzie u mnie w domku.

    --
    Pzdr.,
    JM

  • 10. Data: 2008-12-14 09:59:18
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > Witam,
    > mam kredyt w Santanderze (niespłacony jeszcze oczywiście) i karta pojazdu
    > spokojnie leżakuje w szufladzie u mnie w domku.

    Poczytaj lepiej umowę, i jeżeli jest tam zapis że karta ma być w banku na
    czas kredytowania to zajrzyj w taryfę prowizji i opłat i znajdź tam pozycję
    ile dziennie kasuje bank za to że tej karty tam nie mają. Możesz się
    zdziwić. Jest jeszcze jedna możliwość - samochód zarejestrowany jest na
    Ciebie i na bank - wtedy KP nie jest zabezpieczenim i może sobie leżeć w
    domu.
    --
    D.