  • 11. Data: 2009-01-09 22:46:58
    Temat: Re: Scenariusz spadków czy dalszy ciąg trendu bocznego?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Katalizator. Rodzaj punktu zwrotnego wyznacza sie inna metoda.

    D.

  • 12. Data: 2009-01-10 07:01:18
    Od: "Jacek" <n...@o...pl>

    gdzie w sieci można znaleźć tą analizę Dębowskiego ?
    Na stronie Citi nic nie ma...

  • 13. Data: 2009-01-10 18:57:43
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Gekko <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    To juz Koniec spadkow. Zapewniam Cie.
    Trwa zmasowana akumulacja akcji przez 'silne rece'
    Patience...

    Gekko

    Do końca spadków jeszcze trochę wody w Wiśle upłynie.
    Cytuję poniżej fragment komentarza Wojciecha Białka z wczorajszego "Parkietu"

    "Dopóki nie zostaną sforsowane kluczowe opory - dla S&P 500 opór znajduje się
    na poziomie 1000 pkt. a dla WIG20 to okolice 2000 pkt. to ostatnie wzrosty
    zwłaszcza w USA trwające od 20 listopada 2008r. są tylko korektą w bessie.
    Prawdziwą siłę rynku poznamy dopiero podczas spadków, które nadejdą po obecnej
    fali wzrostów.
    Przed nami okres publikacji wyników finansowych za IV kw. o których wiadomo,
    że będą fatalne. Można więc sobie wyobrazić, że jeśli obecna zwyżka cen akcji
    kulminować będzie jeszcze w styczniu to późniejszy spadek cen akcji potrwa do
    marca.
    Jeśli w jego trakcie rynek nie zdoła spaść trwale poniżej dołków z
    października i listopada (1547-1555), będzie to sygnał do silnej ponad 50%
    fali wzrostów w okresie marzec-maj 2009r."

  • 14. Data: 2009-01-10 22:03:59
    Temat: Re: Scenariusz spadków czy dalszy ci?g trendu bocznego?
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Katalizator. Rodzaj punktu zwrotnego wyznacza sie inna metoda.

    Nie polegajaca na zjawiskach astronomicznych?

  • 15. Data: 2009-01-10 22:11:30
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

  • 16. Data: 2009-01-10 22:12:35
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 09-01-2009 o 23:22:45 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Hint: Zacmienie Slonca w dniu 26.01.09.
    >
    > Dla tych co od razu napisza, ze jestem oszolomem i szarlatanem proponuje
    > spojrzec na wykres WIG i dzien 01.08.08 (ostatnie zacmienie Slonca).

    wg wikipedii zacmienie obrączkowe, podobnie jak 7 lutego 2008.
    wówczas stało się niewiele, lokalny dołek w20 i górka pln.
    natomiast 22 lipca 2009 ma być najdłuższe zaćmienie 21 wieku, w Azji.
    A Dieter jakos na lipiec nic nie prognozuje, tylko wspomina magiczny
    2009.9.9
    Błąd.

    Z.

  • 17. Data: 2009-01-10 23:50:47
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    zgłupialem już, czy wtedy trzeba kupować czy sprzedawać na max
    tj. 26.01.09???

  • 18. Data: 2009-01-11 14:56:30
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    > Polegajaca na zjawiskach astro.

    6.1.09 mielismy do czynienia ze zjawiskiem-katalizatorem czy
    zjawiskiem-punktem_zwrotnym?

    RK

  • 19. Data: 2009-01-11 18:06:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    ad b.

    D.

  • 20. Data: 2009-01-11 18:49:37
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    utopiony na maks <T...@o...pl> napisał(a):

    Zgłupialem już, czy wtedy trzeba kupować czy sprzedawać na max
    tj. 26.01.09???

    Nie czytałeś cytowanych przeze mnie komentarzy analityków Sławomira
    Dębowskiego i Wojciecha Białka?
    Wynika z nich jednoznacznie, że w ślad za USA przez GPW przetoczy się jeszcze
    jedna fala spadkowa, która może potrwać do marca. Dopiero po jej zakończeniu
    może się rozpocząć silne odbicie korygujące całą bessę trwającą od lipca 2007r.