  • 11. Data: 2009-05-03 17:40:12
    Temat: Re: Sell in may and go away
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gtigpu$71m$1@inews.gazeta.pl...
    > Wyniki kwartalne sa juz dawno w cenach.

    Gdybyś śledził notowania giełdowe to byś nie wygadywał takich banialuków.
    Sprawdź sobie reakcję rynku na publikację raportu TPSA i BRE Banku
    chociażby.

  • 12. Data: 2009-05-03 17:54:54
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

    > Gdybyś śledził notowania giełdowe to byś nie wygadywał takich banialuków.
    > Sprawdź sobie reakcję rynku na publikację raportu TPSA i BRE Banku
    > chociażby.

    Jakiś spektakularny wzrost TPSA ostatnio, bo nie widzę? BRE dostrzegam. Ale
    postawię inną tezę. Ten wzrost nie wynika z opublikowanych danych, ale z
    tego jak przebiegały notowania przed opublikowaniem. Zastrzegam, że nie wiem
    nawet kiedy była publikacja.

    kc

  • 13. Data: 2009-05-03 19:26:25
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Chamowka z ulicy dowiaduje sie o raportach ostatnia. Wszystko jest w cenie,
    duzo wczesniej zanim ulica dowie sie o tym co wazne.

    D.

  • 14. Data: 2009-05-03 21:54:23
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiś spektakularny wzrost TPSA ostatnio, bo nie widzę?

    Bo spadało jak kamień po publikacji wyników właśnie, czyli to co było w
    raporcie nie było w cenie jak twierdził Dieter, jaśniej wytłumaczyć już nie
    potrafię.

  • 15. Data: 2009-05-03 21:56:10
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Chamowka z ulicy dowiaduje sie o raportach ostatnia. Wszystko jest w
    > cenie, duzo wczesniej zanim ulica dowie sie o tym co wazne.
    >

    > D.

    Skoro kurs po publikacji wyników się drastycznie zmienia w górę lub w dół,
    to chyba w cenie raporty nie były, z tym chyba się zgodzisz?

  • 16. Data: 2009-05-03 22:02:54
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro kurs po publikacji wyników się drastycznie zmienia w górę lub w dół,
    > to chyba w cenie raporty nie były, z tym chyba się zgodzisz?

    Wskazujesz na jakis konkretny papier czy tak sobie piszesz?

    --
    marfi

  • 17. Data: 2009-05-03 22:07:33
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

    > Bo spadało jak kamień po publikacji wyników właśnie, czyli to co było w
    > raporcie nie było w cenie jak twierdził Dieter, jaśniej wytłumaczyć już
    nie
    > potrafię.

    Jak mówię, nie zwracałem uwagi ani na to kiedy były publikowane dane, ani
    jakie te dane były. Zwróciłem uwagę na TPSA, bo ktoś kilka dni temu pytał o
    kondycję tego papieru. Co prawda nie odpowiedziałem na tamten post, ale rzut
    oka na wykres wystarczył, żeby powiedzieć, że to zła inwestycja.

    kc

  • 18. Data: 2009-05-03 22:32:22
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Uzupełnię:

    W tej chwili kurs oparł sie na silnym oporze 17.37, ale w dłuższym terminie
    nadal nie wygląda to dobrze. Ewentualny spadek poniżej 17 może oznaczać
    katastrofę.

    kc

  • 19. Data: 2009-05-04 12:39:19
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie sledze w ogole wynikow spolek. Jakie sa skoro tak WIG rosnie?

    D.