  • 1. Data: 2009-09-29 09:33:28
    Temat: Seria U09 na systemach
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Seria M09 dla szybkich systemów okazała się dosyć łaskawa, ale w U09 długie
    cienie zrobiły z wyników sieczkę.
    Ciekawostką jest to, że liderem serii U09 okazał się straceniec z serii M09.

    Mam nadzieję, że wysokość obsunięć skutecznie wybije z głowy grę systemami
    tym osobom, które szukają maszynek do zarabiania pieniędzy.

    Wyniki systemów za serię U09 wg osiągniętego rezultatu, statystyki w
    linkach.

    Lento:
    +478 pkt, maxDD 208 pkt
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu
    _pl_Lento_podsumowanie_U09.pdf

    ModeratoPlus (to dopiero jego pierwsza seria)
    +256 pkt, maxDD 253 pkt
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu
    _pl_ModeratoPlus_podsumowanie_U09.pdf

    Presto
    -20 pkt, maxDD 468 pkt
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu
    _pl_Presto_podsumowanie_U09.pdf

    Largo
    -110 pkt, maxDD 519 pkt
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu
    _pl_Largo_podsumowanie_U09.pdf

    Moderato
    -246 pkt, maxDD 588 pkt
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu
    _pl_Moderato_podsumowanie_U09.pdf

    DJ

  • 2. Data: 2009-09-29 09:43:35
    Temat: Re: Seria U09 na systemach
    Od: robert <r...@r...pl>

    DJ(stopazwrotu.pl) pisze:
    > Mam nadzieję, że wysokość obsunięć skutecznie wybije z głowy grę systemami
    > tym osobom, które szukają maszynek do zarabiania pieniędzy.

    Nie za bardzo rozumiem, mógłbyś rozwinąć ?

    RM.

  • 3. Data: 2009-09-29 09:48:08
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Obsunięcia to spadki na kapitale od szczytu do minimum. Niektóre osoby
    myśląc o grze systemowej są przekonane, że to lekki, prosty i bezstresowy
    sposób na zarabianie.

    DJ

  • 4. Data: 2009-09-29 16:00:38
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Obsunięcia to spadki na kapitale od szczytu do minimum. Niektóre osoby
    > myśląc o grze systemowej są przekonane, że to lekki, prosty i bezstresowy
    > sposób na zarabianie.

    To prawda, że takie przekonanie istnieje. Sam mam znajomego, który mnie
    męczył
    żebym mu podawał sygnały moich systemów a on chcial bezstresowo przycinać
    kasę.
    Ale systemy w tym roku sobie średno radzą co prognozowałem już wcześniej
    (wątek wieloryb w oczku wodnym post z 5 sierpnia).
    Ale spekulacja przy wparciu systemów daje i tak większe szanse na sukces niż
    granie na "czuja".

    Arch

  • 5. Data: 2009-09-29 20:53:33
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Archangell" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (wątek wieloryb w oczku wodnym post z 5 sierpnia).
    > Ale spekulacja przy wparciu systemów daje i tak większe szanse na sukces

    Granie na czuja?Co to takiego?

    pozdr stary

  • 6. Data: 2009-09-29 23:37:05
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "Archangell" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

    | Granie na czuja?Co to takiego?

    oj Mlodziaku, Mlodziaku .. jak śmiesz podpisywać się 'stary' ;)
    Barbara

  • 7. Data: 2009-09-30 07:48:17
    Od: mylogi <m...@g...com>

    to ja sie jeszcze dopisze z podsumowaniem z gry systemem na serii U9.
    Screen z rachunku przykladowego kapital 20K, gra 2 kontraktami bez
    zwiekszanie wielkosci pozycji.
    (zysk wyplacane z rachunku na koniec tygodnia)

    PODSUMOWANIE GRY NA SERII FW20U9
    [url=http://www.bankfotek.pl/view/393495][img]http:/
    /www.bankfotek.pl/
    thumb/393495.jpeg[/img][/url]

    http://www.bankfotek.pl/view/393495

    Teoretyczny zysk systemu jest wyzszy niz na screenie.
    Zysk na tej serii lekko powyzej sredniego zysku na ostatnich 12
    seriach ( 900 pkt)
    MaxDD na tej serii w zakresie typowego ( 150-200 pkt)
    MaxDD dla tego systemy ( 450 pkt) zdarzajacy sie srednio raz na 9
    miesiecy nie wystapil na tej serii.

    Uwagi ogolne do dyskusji powyzej:
    Osiaganie zyskow regularnych i przewidywalnych na futures mozliwe jest
    tylko z systemem.
    To moge powiedziec po 8 latach na futures. Mam okresy ze z reki
    potrafie ugrac duzo wiecej niz system ale to sa okresy, czlowiek jest
    czlowiekiem, ma lepsze i gorsze dni, podlega wplywom itd.
    Posluguje sie, mam tylko jeden system ktory jest podsumowaniem moich
    doswiadczen.
    Powyzej byl zbior systemow, pytanie ktorym grac bo jesli kompilacja
    wszystkich to jak kazde usrednianie bedzie prowadzic do srednich
    wynikow.
    Wazne zeby znac parametry systemu, zakladam ze skoro to cos nazywamy
    systemem to przeszlo odpowidnia procedure weryfikacji i optymalizacji
    z funkcja celu nakierowana na utrzymanie efektywnosci w przyszlosci a
    nie np. na wykazanie max wynikow na danych historycznych.
    Jesli system oferuje utrzymianie np.80% efektywnosci w przyszlosci i
    znamy jego parametry OSS ( oczekiwana skutecznosc systemu, MaxDD,
    TypoweDD ) to mozemy ustalic odpowiednia jednostke kapitalu na sztuke
    tak zeby optymalnie zrealizowac OSS systemu.
    U mnie jest to 10K na kontrakt, zakladam ze DD 50% to bankrut,
    Przy MaxDD 450 pkt nawet jesli ktos zacznie najbardziej niefartownie w
    szczycie kapitaly po czym zrealizuje sie WorstScenario z DD ok 450 pkt
    to nadal jestem w dopuszczalnej dla fluktuacji na rachunku strefie. I
    w efekcje DD jest odrabiany i realizowana oferowana przez system
    skutecznosc.
    Kluczowe u mnie bylo powiedzenie sobie ze moim MM ( money managment)
    jest gra plaska stawka czyli nie reinwestowanie zyskow w nowe pozycje.
    Zyski sa wyplacane w cyklu tygodniowym. Wczesniej czesto po seri
    zyskownej zwiekszalem pozycje i to co zarobnilem na 10 tracilem na 20
    szt np.
    Naprawde fajnie jest korzystac z zyskow na biezaco, mozna odkladac na
    nowa paczke ale start takiej traba traktowac jak uruchomienie nowego
    rachunku.
    No i ktos pisal ze dobrze jest nagradzac sie na biezaco za dobra
    prace. Przypomnialem sobie teraz jak na poczatku lat 2000 znajomy
    grajacy wczesniej na akcjach pokazywal mi goscia na ulicy ktory kiedys
    z malej kwoty poszed po hiperboli, wszysko reinwestowal i potem
    jeszcze szybciej to stracil. Skonczyl poniezej punktu startu. A moj
    znajomy ktory tez zarabial na akcjach na biezaco cos z tego kupowal i
    tez w koncu dal ciala ale zostalo mu mieszkanie, sprzet, wspomnienia z
    wycieczek, odbyte kursy itp.

    no dobra koniec wspomnien.

    BTW. czy jest ktos z Warszawy kogo by interesowala nauka golfa lub juz
    jest wladca greenu ?

  • 8. Data: 2009-09-30 10:19:08
    Od: Hubert <n...@...pl>

    mylogi wrote:
> [...]
    > zwiekszanie wielkosci pozycji.
    > (zysk wyplacane z rachunku na koniec tygodnia)

    Możesz napisać coś więcej o "obsługowości" systemu? Siedzisz na
    H1/H4/daily? Składasz jedno zlecenia rano i zapominasz czy sprawdzasz co
    chwila co się dzieje na rynku?

  • 9. Data: 2009-09-30 10:19:25
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    1. Nie zakladasz wystapienia maxDD wyzszego niz historyczne?
    2. Ile transakcji robisz srednio w kwartale?

    DJ

  • 10. Data: 2009-09-30 14:53:59
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > oj Mlodziaku, Mlodziaku .. jak śmiesz podpisywać się 'stary' ;)
    > Barbara

    Dalej nie wiem co to gra na czuja?

    pozdrawiam stary